Dubaiul isi va dubla numarul turistilor in urmatorii ani. Serviciile de lux care atrag strainii in bogatul emirat

In urmatorii cinci ani, Dubaiul isi va dubla numarul de turisti de la 10 la 20 de milioane pe an. Este ambitia guvernantilor arabi, care incurajeaza marile lanturi hoteliere sa isi deschida spatii de lux in bogatul emirat.
Un hotel din cartierul Jumeirah a gandit oferte destinate cuplurilor ce cauta un sejur cu rasfat si relaxare.
Hayley Bluett, directorul hotelului: "Cuplurile pot face o baie fierbinte, cu lumanari parfumate. Primesc aperitive, caviar, sampanie. Apoi, pot primi un masaj cu ingrediente speciale, specifice zonei, lemn de agar, tamaie, apa de trandafiri."
Doamnele in special profita de tratamentul cu extract din perle, impotriva ridurilor. Pretul: 1.500 de dolari sedinta. Ca sa mai indulceasca impactul notei de plata, hotelul ofera in dar o perla naturala.
Cladirea imbina stilul arhitectural spaniol cu cel arab, are 237 de camere si 49 de apartamente. La dispozitia oaspetilor sunt doua piscine exterioare, una interioara si mai multe terenuri de tenis. Alte doua hoteluri din acelasi lant, cu proprietati in toata lumea, vor fi deschise in viitorul apropiat.
Chiheb Ben Mahmoud, expert imobiliar: "Am observat ca au intrat in scena lanturi hoteliere de lux foarte importante."
In prezent, turistii care vin in Dubai au la dispozitie 65 de mii de camere de hotel. Alte 20 de mii sunt in constructie. Ritmul accelerat de dezvoltare in sectorul de lux se va pastra pentru urmatorii cinci ani. Cu toate acestea sectorul nu va fi suprasaturat.
Chiheb Ben Mahmoud, expert imobiliar: "S-a ajuns in punctul in care nu mai exista competitie intre hoteluri. De aceea este important sa avem noi jucatori pe piata, ca sa putem atrage alt gen de clienti, cei care organizeaza conferinte, conventii."
Gradul de ocupare ajunge pe timpul verii, primavara si toamna la 80 la suta. Iar in lunile de iarna, hotelurile sunt arhipline pentru ca emiratul atrage ca un magnet turistii straini care fug de gerurile din tara natala.