Peste 100 de timiseni vor ramane fara apa la robinete pentru ca nu si-au platit facturile
Periodic, societatea Aquatim desfasoara actiuni pentru a recupera debitele restante. Clientii care nu-si platesc facturile primesc notificari in scris, iar daca nici dupa acest demers nu achita facturile, lucratorii Aquatim le sisteaza alimentarea cu apa.
Astfel de actiuni de recuperare a debitelor vor fi derulate in perioada 13-28 februarie in Sacalaz, Recas si Ghiroda. Prin urmare, mai mult de 100 de persoane care locuiesc in aceste localitati vor ramane fara apa la robinete.
“Reamintim clientilor ca termenul de scadenta al facturii Aquatim este de 15 zile de la data emiterii acesteia, dupa care se platesc majorari de intarziere. Daca factura nu a fost achitata in maxim 45 de zile de la emiterea sa, se poate opri furnizarea apei, ajungandu-se pana la demontarea contorului de bransament”, a transmis intr-un comunicat de presa, Loredana Leordean, reprezentant al biroului de Comunicare si relatii publice Aquatim.
Realimentarea cu apa se face dupa achitarea la zi a facturilor restante, iar in cazul demontarii contorului de bransament, clientii vor plati si o taxa de rebransare intre 90 si 140 de lei, in functie de tipul contorului.