Filmul de promovare a orasului Timisoara va fi refacut. Cu ce detalii va fi completat
Lansat cu mandrie in urma cu doua saptamani, filmul de prezentare ce trebuia sa promoveze Timisoara la diferite evenimente din strainatate va fi refacut. Asta pentru ca, potrivit edililor, acesta nu cuprinde mai multe detalii importante pentru oras.
Mai mult, filmul de 150 de secunde a starnit foarte multe nemultumiri si controverse pe retelele de socializare, din partea timisorenilor. Aceleasi nemultumiri le invoca acum si primarul Nicolae Robu, care sustine ca filmul va fi refacut.
Potrivit edilului sef, filmul fara nume care promoveaza Timisoara trebuie sa evidentieze faptul ca in orasul de pe Bega exista un centru universitar puternic, dar si faptul ca de aici a pornit Revolutia din 1989. De asemenea, mai trebuie introduse cadre cu Muzeul de Arta, iar alte secvente vor fi scurtate.
Acest film de promovare a fost lansat in urma cu doua saptamani si a fost prezentat prima data la Maastricht, cand a fost semnat un tratat de colaboare intre mai multe orase. Protagonistii sunt oameni simpli, suprinsi in diferite ipostaze, mergand la lucru, plimbandu-se pe bicicleta sau sarutandu-se intr-un parc. Bugetul total al filmului s-a ridicat la suma de 3.500 de euro si a fost acoperit in mare parte din sponsorizari.