S-a deschis, partial, traficul peste podul Michelangelo. Cum se circula pe ruta temporara
Veste buna pentru timisorenii care traverseaza orasul pe axa Nord-Sud. De astazi, incepand cu ora 12:00 se deschide circulatia peste podul Michelangelo.
Muncitorii au amenajat o ruta temporara pe care se va circula pana la sfarsitul primaverii, cand lucrarule la pasajul Michelangelo vor intra pe ultima suta de metri.
Nicolae Robu, primarul Timisoarei: „A fost reabilitat podul, lucrare deosebit de complexa. Mai intai a trebuit sa fie spart asfaltul, sparta o parte din beton, apoi cele trei componente ale podului, mijlocul si cele doua laterale au fost ridicate, s-au facut inspectiile de rigoare, s-au reabilitat anumite piese, apoi totul s-a pus l-a loc, s-a returnat beton si podul este la ora actuala circulabil”.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Potrivit primarului, soferii care se vor deplasa dinspre centrul orasului, spre zona de Sud, vor circula astfel: “Vor traversa podul Michelangelo, apoi vor face dreapta putin, dupa care vor trece peste peretii subpasajului si vor intra pe strada Cluj”.
Soferii care vor veni dinspre Aleea Ripensiei, spre centru, vor circula astfel: "In intersectie vor face stanga pe langa subpasaj, apoi vor traversa prin acelasi loc unde vor fi doua benzi peste peretii subpasajului. E vorba de 20 de metri, nu mai mult, apoi se intra pe pod spre Banca Nationala. Dinspre Universitatea de Vest, spre strada Cluj nu se va circula pentru ca acolo sunt lucrari in desfasurare si e amenajare de santier”.
Aceasta ruta partiala construita peste podul Michelangelo este realizata din bani de la bugetul local pentru ca nu a fost inclusa in proiectul initial.
In ceea ce priveste subpasajul propriu-zis, a fost finalizata in mare masura structura de rezistenta , iar peretii verticali au fost realizati in proportie de 100%.