Genele care provoacă boli cardiace ereditare, eliminate pentru prima oară în istorie

×
Codul embed a fost copiat

Pentru prima oară în istorie, oamenii de ştiinţă au reuşit să modifice ADN-ul unor embrioni, eliminând anumite defecte care provoacă boli cardiace ereditare.

În cadrul experimentului, cercetătorii americani şi sud-coreeni au creat embrioni folosind ovule donate şi material genetic provenit de la un bărbat cu o anume mutaţie genetică.

Manipularea ADN-ului s-a făcut în timpul concepţiei, iar cercetătorii au obţinut în 72 la sută dintre cazuri ebrioni fără gena defectă.

Succesul acestui experiment deschide calea către prevenirea a circa zece mii de boli care sunt transmise din generaţie în generaţie.

FOTO În așteptarea verdictului de la TAS, Simona Halep și-a făcut o schimbare de look îndrăzneață
Salvador Dali, deshumat dupa ce o clarvazatoare a cerut un test ADN. Celebra mustata a fost gasita intacta, dupa 28 de ani

Mormantul pictorului supra-realist Salvador Dali - aflat intr-un muzeu din Spania - a fost deschis joi seara pentru a se stabili daca artistul are sau nu un urmas.

O noua specie de planta, descoperita in Romania. Biologii spun ca a supravietuit miraculos turmelor de oi

Biologii au descoperit o noua specie de planta in Romania, pentru care au propus denumirea ”Aerelul dobrogean”.

ADN-ul sufera modificari in spatiu. Desoperirea facuta de cercetatori dupa ce astronautul Scott Kelly a revenit din misiune

In spatiu, ADN-ul uman sufera modificari la nivel chimic.

Descoperire alarmanta a cercetatorilor. Celulele pulmonare ale unui fumator sufera si 150 de mutatii pe an

Cercetatorii englezi si americani au descoperit ca fumatul provoaca mutatii ale AND-ului.

Vladimir Putin ţine acum discursul anual în faţa parlamentului. Anunță direcţiile pentru următorii şase ani | LIVE VIDEO

Vladimir Putin se adresează Adunării Federale în faţa căreia rostește discursul său anual, cu două săptămâni înainte de alegerile prezidenţiale din 15-17 martie la care nu are niciun fel de emoţii - va fi reales pentru un nou mandat de şase ani.

Pedepsele primite de huliganii protestelor anti-pandemie din Piața Unirii. Decizia Curții de Apel București

Curtea de Apel București a condamnat definitiv 12 dintre huliganii care, în urmă cu trei ani, au atacat forțele de ordine în timpul protestelor ce vizau măsurile impuse de autorități în pandemie.

Mascații ar fi greșit din nou adresa. Un bărbat susține că au intrat peste el în timp ce dormea. „Mi-au pus pistolul la cap”

Un bărbat din Reşiţa susţine că s-a trezit cu poliţiştii de la trupele speciale la uşă, în dimineaţa de 23 februarie, şi că aceştia l-au pus pe burtă, i-au pus pistolul la cap şi l-au ameninţat în faţa copilului său, care are patru ani.