Genele care provoacă boli cardiace ereditare, eliminate pentru prima oară în istorie

×

Pentru prima oară în istorie, oamenii de ştiinţă au reuşit să modifice ADN-ul unor embrioni, eliminând anumite defecte care provoacă boli cardiace ereditare.

În cadrul experimentului, cercetătorii americani şi sud-coreeni au creat embrioni folosind ovule donate şi material genetic provenit de la un bărbat cu o anume mutaţie genetică.

Manipularea ADN-ului s-a făcut în timpul concepţiei, iar cercetătorii au obţinut în 72 la sută dintre cazuri ebrioni fără gena defectă.

Succesul acestui experiment deschide calea către prevenirea a circa zece mii de boli care sunt transmise din generaţie în generaţie.

Salvador Dali, deshumat dupa ce o clarvazatoare a cerut un test ADN. Celebra mustata a fost gasita intacta, dupa 28 de ani

Mormantul pictorului supra-realist Salvador Dali - aflat intr-un muzeu din Spania - a fost deschis joi seara pentru a se stabili daca artistul are sau nu un urmas.

O noua specie de planta, descoperita in Romania. Biologii spun ca a supravietuit miraculos turmelor de oi

Biologii au descoperit o noua specie de planta in Romania, pentru care au propus denumirea ”Aerelul dobrogean”.

ADN-ul sufera modificari in spatiu. Desoperirea facuta de cercetatori dupa ce astronautul Scott Kelly a revenit din misiune

In spatiu, ADN-ul uman sufera modificari la nivel chimic.

Descoperire alarmanta a cercetatorilor. Celulele pulmonare ale unui fumator sufera si 150 de mutatii pe an

Cercetatorii englezi si americani au descoperit ca fumatul provoaca mutatii ale AND-ului.

”Lux” în Herăstrău. Oamenii au plătit avansuri de 100.000 € pentru apartamente, dar blocurile nu au ieșire la stradă

În zona Herăstrău, din Capitală, una dintre cele mai scumpe piețe rezidențiale din țară, fiecare a construit după capul lui bloc după bloc, printre străzi înguste, sacrificând tot spațiul verde.

Ce au găsit anchetatorii la adresa unui român acuzat de trafic de droguri de mare risc

Un bărbat de 43 de ani din Ploiești a aruncat drogurile în canalizare când s-a trezit cu ofițerii Antidrog la ușă.

Bulgaria a trimis în secret Ucrainei, prin România și Polonia, muniție ruginită. Reacția Kievului și a Bucureștiului | VIDEO

În loc să ofere ajutor militar într-un mod oficial și transparent, Bulgaria a trimis în secret arme Ucrainei, prin România și Polonia.