ADN-ul sufera modificari in spatiu. Desoperirea facuta de cercetatori dupa ce astronautul Scott Kelly a revenit din misiune

Scott Kelly

In spatiu, ADN-ul uman sufera modificari la nivel chimic.

Este concluzia unui studiu in care au fost inclusi doi astronauti - gemeni identici.

Scott Kelly a stat un an la bordul Statiei Spatiale Internationale, iar cand s-a intors cercetatorii au observat modificari la nivelul cromozomilor.

Ca termen de comparatie l-au avut pe fratele lui, care a ramas pe pamant.

rasarit in spatiu- NASA
Ultimul rasarit vazut din spatiu. Imaginea senzationala publicata pe Facebook de astronautul Scott Kelly
Arma care-i sperie pe ruși ar putea ajunge în Ucraina. Moscova amenință că va extinde „zona-tampon”

In plus, geamanul plecat in spatiu a dat semne de degradare la nivel osos, dar, in lipsa gravitatiei, i-a crescut nivelul unui hormon benefic pentru organism.

Cercetatorii spun ca diferentele la nivel de ADN arata cat de sensibile sunt genele la schimbarile de mediu.

NEWS ALERT E gata! Știm prima echipă promovată matematic în Superliga României
Descoperire alarmanta a cercetatorilor. Celulele pulmonare ale unui fumator sufera si 150 de mutatii pe an

Cercetatorii englezi si americani au descoperit ca fumatul provoaca mutatii ale AND-ului.

Astronautul Scott Kelly a publicat pe conturile sale de socializare o serie de fotografii ale rasariturilor de Soare vazute de pe Statia Spatiala Internationala (ISS).

Astronautul NASA Scott Kelly a crescut cu 5 cm in inaltime in anul pe care l-a petrecut in spatiu

Dupa ce a trait timp de aproape un an la bordul Statiei Spatiale Internationale, astronautul NASA Scott Kelly este cu 5 cm mai inalt decat fratele sau geaman identic Mark, scrie CNBC.

Românii au în conturile personale de pensii din Pilonul 2 o sumă record. Cât primește fiecare în medie

Românii au în conturile personale de pensii Pilon 2 o sumă record. Peste 160.000 de pensii Pilon 2 au fost deja plătite către cei ieșiți din activitate, jumătate din sumă numai anul trecut.

Joe Biden a ajutat în secret Ucraina să se apere de atacurile Rusiei și a trimis rachete ATACMS cu rază lungă de acțiune

În ultimele săptămâni, Statele Unite au trimis în secret rachete cu rază lungă de acțiune Ucrainei pentru a fi folosite în lupta împotriva invadatorilor ruși, iar Ucraina le-a folosit deja de două ori.

Cum a fost prinsă că a luat mită doctorița ginecolog din Giurgiu. Banii pe care-i avea în buzunar erau marcați

Este anchetă la Spitalul Județean de Urgență din Giurgiu, după ce un medic ginecolog a fost prins în flagrant în timp ce lua mită pentru o operație de cezariană, acoperită de asigurarea medicală.