Imaginea din spaţiu care a devenit virală înainte de Crăciun. Oamenii cred că au văzut "un înger" pe Marte

planeta marte
ESA

Agenția Spațială Europeană a identificat o „figură angelică” pe suprafața lui Marte.

Oamenii de știință foloseau nava spațială Mars Express pentru a cerceta suprafața planetei Marte, când au văzut ceea ce pare a fi o formațiune de înger de zăpadă pe sol, transmite New York Post.

De asemenea, a fost evidențiată o formă asemănătoare unei inimi. Culorile se datorează diferitelor tipuri de nisipuri din zonă. O imagine color îmbunătățită a fost, de asemenea, lansată de ESA.

Acest lucru se întâmplă atunci când gheața de pe Marte se transformă în vapori și lasă o depresiune la suprafață.

planeta Marte
Planeta Marte va fi extrem de luminoasă pe cerul nopţii. Când o putem vedea

Există semne că suprafața este perturbată de vânturi puternice numite „diavoli de praf”.

Planeta Roșie este cunoscută pentru suprafața sa accidentată și mulți oameni cred că au văzut obiecte misterioase acolo.

NASA spune că principala caracteristică „neobișnuită” „pare a fi o deschidere către o peșteră subterană”.

O imagine a formațiunii a fost realizată pentru prima dată de Mars Reconnaissance Orbiter în 2011, iar oamenii de știință au studiat-o de atunci.

Elon Musk plănuiește să construiască un oraș cu 1 milion de oameni pe Marte. Când ar putea avea loc premiera

Elon Musk are un plan ambițios de a construi un oraș cu un milion de oameni pe Marte și consideră că sateliții Starlink ai SpaceX vor juca un rol cheie în misiune.

Planeta Marte va fi extrem de luminoasă pe cerul nopţii. Când o putem vedea

Planeta Marte poate fi observată foarte bine în această perioadă pe cerul nopţii pe măsură ce se aliniază cu Pământul pe aceeaşi parte a Soarelui, relatează BBC.

Descoperire uluitoare. Planeta Marte ar fi fost lovită de inundații masive cu miliarde de ani în urmă

Experții susțin că planeta Marte ar fi avut furtuni pe suprafață, care au dus la crearea de lacuri și râuri, uneori fiind suficiente pentru a provoca inundații.

Cum arată fisura din barajul de la Roșia Montană. Raed Arafat este la fața locului. VIDEO

Au apărut primele imagini cu fisura de la barajul lacului piscicol Tăul Mare este fisurat, care a dus la evacuarea populației de la Roșia Montana.

2022, cel mai secetos an din istorie. Cât de pregătită este România pentru fenomenele extreme care ne lovesc

2022 va intra în istorie drept cel mai secetos an trăit de omenire până acum. Ar trebui să plouă mărunt luni la rând pentru că pământul să-și revină și să rodească, așa cum se întâmpla în anii trecuți.

Evacuare masivă de urgență a populației, la Roșia Montană. Barajul lacului piscicol Tăul Mare este fisurat. GALERIE FOTO

Este alertă la Roșia Montană, după ce primarul localității a anunțat, în noaptea de sâmbătă spre duminică, că barajul lacului piscicol Tăul Mare este fisurat.