Imaginea din spaţiu care a devenit virală înainte de Crăciun. Oamenii cred că au văzut "un înger" pe Marte

planeta marte
ESA

Agenția Spațială Europeană a identificat o „figură angelică” pe suprafața lui Marte.

Oamenii de știință foloseau nava spațială Mars Express pentru a cerceta suprafața planetei Marte, când au văzut ceea ce pare a fi o formațiune de înger de zăpadă pe sol, transmite New York Post.

De asemenea, a fost evidențiată o formă asemănătoare unei inimi. Culorile se datorează diferitelor tipuri de nisipuri din zonă. O imagine color îmbunătățită a fost, de asemenea, lansată de ESA.

Acest lucru se întâmplă atunci când gheața de pe Marte se transformă în vapori și lasă o depresiune la suprafață.

planeta Marte
Planeta Marte va fi extrem de luminoasă pe cerul nopţii. Când o putem vedea

Există semne că suprafața este perturbată de vânturi puternice numite „diavoli de praf”.

Planeta Roșie este cunoscută pentru suprafața sa accidentată și mulți oameni cred că au văzut obiecte misterioase acolo.

NASA spune că principala caracteristică „neobișnuită” „pare a fi o deschidere către o peșteră subterană”.

O imagine a formațiunii a fost realizată pentru prima dată de Mars Reconnaissance Orbiter în 2011, iar oamenii de știință au studiat-o de atunci.

Ireal! O bombă de 500 de kilograme, lângă un stadion din Bundesliga
Elon Musk plănuiește să construiască un oraș cu 1 milion de oameni pe Marte. Când ar putea avea loc premiera

Elon Musk are un plan ambițios de a construi un oraș cu un milion de oameni pe Marte și consideră că sateliții Starlink ai SpaceX vor juca un rol cheie în misiune.

Planeta Marte va fi extrem de luminoasă pe cerul nopţii. Când o putem vedea

Planeta Marte poate fi observată foarte bine în această perioadă pe cerul nopţii pe măsură ce se aliniază cu Pământul pe aceeaşi parte a Soarelui, relatează BBC.

Descoperire uluitoare. Planeta Marte ar fi fost lovită de inundații masive cu miliarde de ani în urmă

Experții susțin că planeta Marte ar fi avut furtuni pe suprafață, care au dus la crearea de lacuri și râuri, uneori fiind suficiente pentru a provoca inundații.

Vine nota de plată. Boloș se plânge, în șoaptă, că nu sunt bani pentru majorările de salarii și de pensii aprobate de Guvern

„(...) se impune identificarea fondurilor necesare pentru plata drepturilor salariale majorate”. Asta este una dintre concluziile unui mini-raport prezentat de șeful Finanțelor, Marcel Boloș, în ședința de Guvern de joi, 25 aprilie.

Doi angajați ai unei bănci sunt cercetaţi după ce ar fi furat din contul unei persoane aproximativ 140.000 de euro

Doi funcţionari bancari sunt urmăriţi penal de procurori, după ce ar fi sustras din contul unei persoane în vârstă de 64 de ani aproximativ 140.000 de euro, a informat, vineri, Parchetul de pe lângă Tribunalul Bucureşti.

Eurostat: Prețurile plătite pentru energia electrică și gazele naturale de către români, printre cele mai mici din UE

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici din cadrul Uniunii Europene (UE).