Cercetatorii britanici au aflat motivul pentru care pinguinii sunt un exemplu de fidelitate. Ce ii tine impreuna

Motivul pentru care pinguinii sunt un exemplu de fidelitate i-a intrigat pe cercetatorii Societatii Regale Britanice. Dupa ce au studiat temeinic problema, au descoperit ca secretul fidelitatii, la unele specii, sta in faptul ca se vad foarte rar.

Pinguinii formeaza aceleasi cupluri, in fiecare vara, indiferent de distantele care ii separa in perioadele de migratie. Pentru unul dintre cupluri, a fost vorba de 2.500 de kilometri.

Partenerii petrec impreuna mai puţin de 3 luni pe an, dar asta nu ii impiedica sa se regaseasca la fiecare intoarcere.

NEWS ALERT Veste uriașă pentru Simona Halep!
Virus gigant, gasit de cercetatori in Siberia. Cat de mare este riscul de infectie

Un nou virus gigant a fost descoperit in solurile inghetate din Siberia, iar incalzirea globala l-ar putea transforma intr-o amenintare pentru umanitate.

Dovada ca oamenii si dinozaurii au fost contemporani, examinata de cercetatorii britanici. Ce secret ascundea

O pictura rupestra misterioasa care a fost vreme de aproape un secol considerata un argument impotriva evolutiei a primit recent o explicatie mult mai simpla.

Trei matematicieni din Statele Unite ale Americii au descoperit o noua forma pentagonala

Jennifer McLoud-Mann, impreuna cu sotul ei, Casey Mann, si David Von Derau - cercetatori la Universitatea Bothell din Washington - au descoperit o noua forma pentagonala dupa o pauza de 30 de ani de la ultima descoperire in aceasta problema de matematica

Întâlnire de taină la Damasc. Presa din Siria: Șeful Serviciului Secret din România, față în față cu Bashar al-Assad

Un diplomat european a dezvăluit, miercuri, pentru Syria TV, că Serviciului Secret din România a vizitat Siria și s-a întâlnit cu președintele Bashar al-Assad și cu directorul serviciilor de informații siriene, Hossam Luke.

Tehnologia care poate apăra România în cazul unui atac cu rachete balistice. A fost testată cu succes de Israel și SUA

Israelul și Statele Unite au folosit pentru prima oară într-o situație reală interceptoarele de rachete balistice împotriva proiectilelor lansate de Iran.

România, mamă vitregă pentru elevi. „Masa caldă” e, de fapt, rece în peste 60% din cazuri. Nu toți copiii o primesc

"Masa caldă" în școli este în peste 60% din cazuri un sendviș sau un pachet cu hrană rece. Programul național funcționează doar într-o treime dintre școlile alese de Ministerul Educației, care dă vina pe incompetența autorităților locale.