Steaua in Liga Campionilor, audienta de doua ori mai mare ca un meci de Mondial. Cati oameni au urmarit Steaua la ProTV
Meciul din mansa retur a turului doi al UEFA Champions League a pozitionat din nou PRO TV in topul audientelor.
Meciul de fotbal dintre Steaua si campioana Norvegiei Stromsgodset, incheiat cu scorul de 2-0, a strans in minutul de aur (22.15) nu mai putin de 3.3 milioane de romani in fata televizoarelor.
PRO TV a fost lider de audienta pe segmentul publicului urban, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, ratingul mediu fiind de 12.8 puncte de rating in intervalul orar 20:32 – 22:24, iar cota de piata de 33%. Antena 1 s-a clasat pe locul doi, cu 5.7 puncte de rating si 14.6% cota de piata, iar Kanal D a avut 2.1 puncte de rating si 5.3% share. In minutul de aur 22:14, PRO TV a atins un varf de audienta de 18.2 puncte de rating si 43.2% cota de piata.
Media meciurilor de la Campionatul Mondial din Brazilia a fost de 6.4 puncte de rating si 22.3 cota de piata, adica jumatate din audientele inregistrate de meciul transmis aseara de PRO TV.
Doar 3 din cele 66 de meciuri de la Mondial au inregistrat audiente mai mari decat meciul Stelei, cel mai urmarit meci din 2014 al actualei campioane a Romaniei. In ultimii doi ani, meciurile Stelei au inregistrat audiente mult mai mari decat meciurile echipei nationale.
In urma partidei de aseara cu campioana Stromsgodset, Steaua Bucuresti s-a calificat in turul 3 din preliminariile Champions League. Campioana Romanieieste prima echipa din istoria Romaniei care va ajunge in Kazakhstan. Echipa condusa de Costel Galca se va intalni cu Aktobe pentru play-off-ul Ligii Campionilor. De 4 ori campioana Kazakhstanului, adversara stelistilor s-a calificat in turul 3, dupa ce a invins campioana Georgiei, Dinamo Tbilisi, cu scorul general de 4-0.