Magazinele au taiat din preturi, desi nu a inceput sezonul reducerilor. Cum te pot pacali reclamele si etichetele
Desi nu a inceput sezonul oficial al reducerilor de iarna, magazinele au inceput sa taie semnificativ din preturi. Iar clientii sunt atrasi de oferte si se grabesc sa-si cumpere articolele preferate.
Insa nu intotdeauna fac alegerile potrivite si se lasa pacaliti de reclamele imense sau de etichetele, uneori inselatoare.
Cu vitrinele magazinelor pline de reclame, e greu sa nu crezi ca poti sa-ti cumperi o jacheta la un pret si de trei ori mai mic. Cand intrati in mall-uri va iau ochii afisele si panourile cu reduceri. Insa, sa fiti foarte atenti la cele care spun pana la 50 sau 70% reducere. Este posibil ca atunci cand intrati in magazin sa nu gasiti articole reduse cu un asemenea procent.
Mai mult, s-ar putea sa ajungeti la casa cu un produs cu pretul intreg, in ciuda ofertelor de pe afise. Asta pentru ca perioada in care se aplica reducerile nu a inceput propriu-zis inca in magazinul respectiv. Cel mai sigur este sa cautati reducerile cu procent net, in care sa scrie concret care este oferta.
De exemplu, daca in mod normal o tinuta de zi, alcatuita din pantaloni, bluza si sacou, costa mult peste 500 de lei, daca va orientati bine, cu reducere, poate sa ajunga la 250 de lei.
Daca aveti rabdare si cautati, va puteti incadra intr-o suma si mai mica.
Multi oameni se grabesc sa faca cumparaturi inainte de 15 ianuarie, cand incepe sezonul oficial al reducerilor, fiindca este posibil ca pana atunci sa nu mai gaseasca marimi mici sau modelele preferate.
Un cuplu a ales sa vina dupa sarbatori la cumparaturi pentru a evita aglomeratia si preturile prea mari.
Maria Stanciulescu: "Am gasit chiar foarte multe produse... Tricouri, bluze, pantaloni."
Legea spune ca, in perioada reducerilor, noul pret trebuie sa se raporteze la cel mai mic pret practicat de comercianti pentru obiectul respectiv, in ultimele 30 de zile.