Bilantul accidentelor provocate de indicatoare ascunse in spatele copacilor si de lipsa marcajelor
Bucurestiul este plin de indicatoare rutiere ascunse printre crengile copacilor si de strazi de pe care lipsesc marcajele, astfel incat soferii si pietonii nu stiu care pe unde sa circule.
Anul acesta, in Capitala, oficialii nu au trasat nici macar o linie care sa desparta sensurile. Si asta pentru ca licitatiile au fost contestate, iar reluarea procedurilor ar mai putea dura cateva luni. Timp in care cetatenii care platesc impozite trebuie sa fie cu ochii in patru daca vor sa ajunga teferi acasa.
Mai grav este ca intalnim aceeasi situatie in aproape toata Capitala. La iesirea din pasajul Baneasa, de exemplu, marcajul dispare subit, iar soferii pierd repede notiunea celor trei benzi de pe sens.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
De anul trecut, pe strazile din Bucuresti nu s-a mai tras nicio pensula de vopsea si nici nu s-au cumparat indicatoare.
"Aceasta procedura a fost intrerupta inca din prima sa etapa, de depunere a ofertelor, de trei contestatii. Asteptam ca ultimele contestatii aflate la Curtea de Apel sa fie rezolvate", a declarat purtatorul de cuvant al Administratiei Strazilor, Carmen Dinca.
Altfel spus, pana cand judecatorii nu se pronunta, nu se poate organiza alta licitatie. Fara licitatie, nu pot fi contractate firme specializate in astfel de lucrari.
Sase amenzi in doua luni au primit cei de la Administratia Strazilor. Din pacate insa, lipsa marcajelor nu este singura problema. Pe colturile intersectiilor au rasarit in ultimul an tomberoane uriase, ghivece pentru flori sau arbori artizanali care ingreuneaza vizibilitatea.
Si n-am luat in calcul indicatoarele din copaci. Din cauza crengilor pe care nimeni nu le taie, soferii afla abia cand ajung in intersectii daca ar fi trebuit sa cedeze trecerea. De cand marcajele si indicatoarele au disparut, s-au produs zeci de accidente rutiere.
Sursa: Pro TV
Etichete: bucuresti, accidente rutiere, infrastructura rutiera,
Dată publicare:
08-10-2012 18:43