Bilantul accidentelor provocate de indicatoare ascunse in spatele copacilor si de lipsa marcajelor

×
Codul embed a fost copiat

Bucurestiul este plin de indicatoare rutiere ascunse printre crengile copacilor si de strazi de pe care lipsesc marcajele, astfel incat soferii si pietonii nu stiu care pe unde sa circule.

Anul acesta, in Capitala, oficialii nu au trasat nici macar o linie care sa desparta sensurile. Si asta pentru ca licitatiile au fost contestate, iar reluarea procedurilor ar mai putea dura cateva luni. Timp in care cetatenii care platesc impozite trebuie sa fie cu ochii in patru daca vor sa ajunga teferi acasa.

Mai grav este ca intalnim aceeasi situatie in aproape toata Capitala. La iesirea din pasajul Baneasa, de exemplu, marcajul dispare subit, iar soferii pierd repede notiunea celor trei benzi de pe sens.

De anul trecut, pe strazile din Bucuresti nu s-a mai tras nicio pensula de vopsea si nici nu s-au cumparat indicatoare.

"Aceasta procedura a fost intrerupta inca din prima sa etapa, de depunere a ofertelor, de trei contestatii. Asteptam ca ultimele contestatii aflate la Curtea de Apel sa fie rezolvate", a declarat purtatorul de cuvant al Administratiei Strazilor, Carmen Dinca.

Citește și
autostrada
Autostrada Melcilor: drumul de viteza pe care soferii romani au RESTRICTII. Explicatia autoritatilor
De ce „urăște” Donald Trump Ucraina. În 2019 i-a spui lui Zelenski: „Ucraina știe multe despre asta”

Altfel spus, pana cand judecatorii nu se pronunta, nu se poate organiza alta licitatie. Fara licitatie, nu pot fi contractate firme specializate in astfel de lucrari.

Sase amenzi in doua luni au primit cei de la Administratia Strazilor. Din pacate insa, lipsa marcajelor nu este singura problema. Pe colturile intersectiilor au rasarit in ultimul an tomberoane uriase, ghivece pentru flori sau arbori artizanali care ingreuneaza vizibilitatea.

Si n-am luat in calcul indicatoarele din copaci. Din cauza crengilor pe care nimeni nu le taie, soferii afla abia cand ajung in intersectii daca ar fi trebuit sa cedeze trecerea. De cand marcajele si indicatoarele au disparut, s-au produs zeci de accidente rutiere.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Veste uriașă pentru Simona Halep!
NEWS ALERT Veste uriașă pentru Simona Halep!
Citește și...
Autostrazile din Romania, drumuri fara SFARSIT. Victor Ponta:
Autostrazile din Romania, drumuri fara SFARSIT. Victor Ponta: "Ne omoara birocratia"

In timp ce noi ne rupem masinile pe drumuri pline de gropi, oficialii au gasit noi vinovati pentru intarzierile in constructia de autostrazi: contestatiile care amana desfasurarea licitatiilor.

Autostrada Melcilor: drumul de viteza pe care soferii romani au RESTRICTII. Explicatia autoritatilor
Autostrada Melcilor: drumul de viteza pe care soferii romani au RESTRICTII. Explicatia autoritatilor

Culmea restrictiilor de viteza. Se termina vara, insa drumul spre munte ramane tot ingreunat. Desi a trecut mai bine de o luna de la inaugurarea autostrazii Bucuresti - Ploiesti, soferii sunt obligati sa nu depaseasca 100 de kilometri la ora.

Recomandări
Întâlnire de taină la Damasc. Presa din Siria: Șeful Serviciului Secret din România, față în față cu Bashar al-Assad
Întâlnire de taină la Damasc. Presa din Siria: Șeful Serviciului Secret din România, față în față cu Bashar al-Assad

Un diplomat european a dezvăluit, miercuri, pentru Syria TV, că Serviciului Secret din România a vizitat Siria și s-a întâlnit cu președintele Bashar al-Assad și cu directorul serviciilor de informații siriene, Hossam Luke.

Tehnologia care poate apăra România în cazul unui atac cu rachete balistice. A fost testată cu succes de Israel și SUA
Tehnologia care poate apăra România în cazul unui atac cu rachete balistice. A fost testată cu succes de Israel și SUA

Israelul și Statele Unite au folosit pentru prima oară într-o situație reală interceptoarele de rachete balistice împotriva proiectilelor lansate de Iran.

România, mamă vitregă pentru elevi. „Masa caldă” e, de fapt, rece în peste 60% din cazuri. Nu toți copiii o primesc
România, mamă vitregă pentru elevi. „Masa caldă” e, de fapt, rece în peste 60% din cazuri. Nu toți copiii o primesc

"Masa caldă" în școli este în peste 60% din cazuri un sendviș sau un pachet cu hrană rece. Programul național funcționează doar într-o treime dintre școlile alese de Ministerul Educației, care dă vina pe incompetența autorităților locale.