Autostrazile din Romania, drumuri fara SFARSIT. Victor Ponta: "Ne omoara birocratia"
In timp ce noi ne rupem masinile pe drumuri pline de gropi, oficialii au gasit noi vinovati pentru intarzierile in constructia de autostrazi: contestatiile care amana desfasurarea licitatiilor.
Premierul acuza birocratia din Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, unde dureaza prea mult judecarea plangerilor. Ultima victima: autostrada Comarnic - Brasov.
Marul discordiei - cel mai aglomerat drum din Romania in weekend, Comarnic - Brasov. Guvernul incearca de 20 de ani sa inceapa lucrarile, dar s-a blocat de fiecare data. Si tot de fiecare data gaseste o explicatie.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
"Iarasi ne-am impiedicat la CNSC. Ne omoara birocratia si ne omoara birocratia politica. De 20 de ani nu reusim sa facem o trecere mai normala de la Comarnic la Brasov. Acuma nu ne lasa CNSC", a declarat premierul Victor Ponta.
Licitatia pentru consultanta, inceputa in luna mai, a fost contestata de patru firme. Autoritatea care judeca aceste contestatii spune ca se misca repede si ca problema e de fapt tot la Guvern.
"Potrivit legii, dureaza cel mult 20 de zile pana cand dam un raspuns. Contestatia s-a facut in iunie, iar Ministerul Transporturilor a venit cu actele solicitate in septembrie", a spus Bogdan Lorand, presedinde CNSC.
In timp ce autoritatile se cearta, timpul lucreaza impotriva noastra. Tronsonul Comarnic - Brasov, care in weekend se transforma intr-o mare parcare, este unul dintre cele mai scumpe segmente de autostrada din Romania. Potrivit unor estimari, pentru 50 de kilometri trebuie sa platim 5 miliarde de euro.
Ingrijorarea autoritatilor e fireasca: banii sunt o problema si pentru tronsoanele in executie.
Cei 6 kilometri ar trebui sa fie gata in 2014, iar pe bucata Ploiesti - Comarnic vom merge doar pe drumul expres.