Daca va pacaliti la casele de schimb puteti cere anularea tranzactiei
Toti cei care se pacalesc la casele de schimb valutar pot cere anularea tranzactiei si, mai mult, pot primi banii inapoi. Si asta chiar de sambata, de cand intra in vigoare un ordin al Autoritatii pentru Protectia Consumatorului.
Exista reguli noi atat pentru panourile din exterior, cat si pentru cele din interior.
Pentru cele din afara casei de schimb, patronii vor fi obligati sa afiseze un singur suport, pe care informatiile sa fie scrise cu o singura culoare, fara desene si alte semne grafice. Daca operatorul percepe si un comision, atunci acesta trebuie scris si in exterior.
Apoi, in interiorul casei de schimb valorile trebuie sa fie bineinteles identice cu cele din exterior. Literele si cifrele trebuie sa fie mari si ingrosate, pentru a fi usor de citit.
Pentru ca prea multi oameni s-au pacalit in ultimii ani, cei de la Protectia Consumatorului impun reguli clare, mai ales in ceea ce priveste afisajul.
Pana acum, daca un client isi dadea seama ca a fost inselat abia dupa ce semnase formularul de primire a banilor, se considera ca a fost neatent. De sambata insa, pagubitii pot cere suma inapoi in 24 de ore. Din documentele oficiale reiese ca numai anul trecut o mie de oameni au avut probleme la casele de schimb.