Bariera discordiei la Voluntari! Cozi de masini de zeci de kilometri

×
Codul embed a fost copiat

Se ia o bariera care coboara la fiecare 15 minute si ramane asa alte 15, se adauga niste cratere de toata frumusetea in asfaltul din zona, se pun si 2-3000 de soferi pe acea bucata si gata reteta traficului imposibil.

Se serveste zilnic la granita dintre Capitala si Ilfov, celor ce sunt nevoiti sa treaca peste calea ferata Bucuresti-Constanta. Disciplinatii pierd minute multe in masini, indisciplinatii trec printre bariere si risca enorm.

Daca i-ati intreba de ce fac asta vor spune ca la bariera dintre Voluntari si Bucuresti se sta mult prea mult. Bariera e coborata la fiecare cateva minute, adeseori ramane coborata pentru trecerea a doua sau chiar trei trenuri, iar cand se circula... nu prea se poate circula.

Soseaua din partea de Voluntari arata de parca ar fi fost recent bombardata. Si nimeni nu o repara de luni bune.

Tot la o pasarela se gandesc si edilii din Voluntari. Doar ca aceasta ar fi gata... peste vreo 2 ani.

Citește și
Romania, te iubesc: Trenule, caruta mica
Romania, te iubesc: Trenule, caruta mica! (partea a II-a)
Un român s-a însurat cu o prințesă din Africa și a devenit Sultan. Soția lui a venit în România pentru a-l susține în cariera politică

"Noi nu am reabilitat portiunea aceea pana in calea ferata tocmai din cauza faptului ca urmeaza sa se efectueze aceasta investitie si nu putem cheltui bani publici pentru ceva provizoriu. Vom cauta o solutie provizorie ca sa mai amelioram acele deficiente in carosabil, iar cand va fi gata o sa fie bine pentru toata lumea", spune Droagos Stelniceanu, arhitect sef in Voluntari.

Nici de la CFR nu vin vesti mai bune. Nu se pot modifica nici programul trenurilor, nici durata barierei.

Lucrarile la pasarela peste calea ferata ar trebui sa inceapa in octombrie. Si nu se stie cat vor dura. Pana cand vor fi gata, soferii din zona ar trebui sa se orienteze spre masini de teren ori spre rute ocolitoare.

Articol recomandat de sport.ro
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5
Citește și...
Romania, te iubesc: Trenule, caruta mica! (partea I)
Romania, te iubesc: Trenule, caruta mica! (partea I)

Spre sfarsitul secolului al XIX-lea, Romania trecea de la trasura la tren si de la drum de pamant la drum de fier. Se deschidea o noua era si tot romanul era fascinat, de la vadica, la opinca.

Romania, te iubesc: Trenule, caruta mica! (partea a II-a)
Romania, te iubesc: Trenule, caruta mica! (partea a II-a)

Avem oficiali incompetenti sau nepasatori, intersati mai mult de politica. In tot acest timp, colosul CFR se apropie de faliment, impartit in trei: Infrastructura, Marfa si Calatori.

Romania, te iubesc: CFR pe ultimul loc in Europa, e in pragul falimentului
Romania, te iubesc: CFR pe ultimul loc in Europa, e in pragul falimentului

Poate ca nu mai mira pe nimeni faptul ca Romania pare decisa sa doboare toate recordurile. Din pacate, tendinta generala este aceea de a dobori recorduri nedemne de mandrie si asa se face ca CFR este pe ultimul loc in Europa.

Recomandări
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare

A început votul în diaspora pentru alegerile prezidențiale. Românii din străinătate au la dispoziție trei zile pentru a-și alege președintele.

Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi

Mai sunt doar trei zile până la primul tur al alegerilor prezidențiale, iar ultimul sondaj arată noi evoluții în lupta pentru turul al doilea: George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi.

Supraconsumul și poluarea cu microplastice ne omoară cu zile. “Consumăm toți echivalentul unei cărți de credit pe săptămână”
Supraconsumul și poluarea cu microplastice ne omoară cu zile. “Consumăm toți echivalentul unei cărți de credit pe săptămână”

Supraconsumul și poluarea cu microplastice au ajuns la niveluri atât de mari încât “fiecare dintre noi consumăm echivalentul unei cărți de credit pe săptămână”.