Bariera discordiei la Voluntari! Cozi de masini de zeci de kilometri

×
Codul embed a fost copiat

Se ia o bariera care coboara la fiecare 15 minute si ramane asa alte 15, se adauga niste cratere de toata frumusetea in asfaltul din zona, se pun si 2-3000 de soferi pe acea bucata si gata reteta traficului imposibil.

Se serveste zilnic la granita dintre Capitala si Ilfov, celor ce sunt nevoiti sa treaca peste calea ferata Bucuresti-Constanta. Disciplinatii pierd minute multe in masini, indisciplinatii trec printre bariere si risca enorm.

Daca i-ati intreba de ce fac asta vor spune ca la bariera dintre Voluntari si Bucuresti se sta mult prea mult. Bariera e coborata la fiecare cateva minute, adeseori ramane coborata pentru trecerea a doua sau chiar trei trenuri, iar cand se circula... nu prea se poate circula.

Soseaua din partea de Voluntari arata de parca ar fi fost recent bombardata. Si nimeni nu o repara de luni bune.

Tot la o pasarela se gandesc si edilii din Voluntari. Doar ca aceasta ar fi gata... peste vreo 2 ani.

Citește și
Romania, te iubesc: Trenule, caruta mica
Romania, te iubesc: Trenule, caruta mica! (partea a II-a)

"Noi nu am reabilitat portiunea aceea pana in calea ferata tocmai din cauza faptului ca urmeaza sa se efectueze aceasta investitie si nu putem cheltui bani publici pentru ceva provizoriu. Vom cauta o solutie provizorie ca sa mai amelioram acele deficiente in carosabil, iar cand va fi gata o sa fie bine pentru toata lumea", spune Droagos Stelniceanu, arhitect sef in Voluntari.

Nici de la CFR nu vin vesti mai bune. Nu se pot modifica nici programul trenurilor, nici durata barierei.

Lucrarile la pasarela peste calea ferata ar trebui sa inceapa in octombrie. Si nu se stie cat vor dura. Pana cand vor fi gata, soferii din zona ar trebui sa se orienteze spre masini de teren ori spre rute ocolitoare.

Articol recomandat de sport.ro
Acuzații grave! Englezii susțin că grupa în care poate ajunge România la Mondial a fost măsluită
Acuzații grave! Englezii susțin că grupa în care poate ajunge România la Mondial a fost măsluită
Citește și...
Romania, te iubesc: Trenule, caruta mica! (partea I)
Romania, te iubesc: Trenule, caruta mica! (partea I)

Spre sfarsitul secolului al XIX-lea, Romania trecea de la trasura la tren si de la drum de pamant la drum de fier. Se deschidea o noua era si tot romanul era fascinat, de la vadica, la opinca.

Romania, te iubesc: Trenule, caruta mica! (partea a II-a)
Romania, te iubesc: Trenule, caruta mica! (partea a II-a)

Avem oficiali incompetenti sau nepasatori, intersati mai mult de politica. In tot acest timp, colosul CFR se apropie de faliment, impartit in trei: Infrastructura, Marfa si Calatori.

Romania, te iubesc: CFR pe ultimul loc in Europa, e in pragul falimentului
Romania, te iubesc: CFR pe ultimul loc in Europa, e in pragul falimentului

Poate ca nu mai mira pe nimeni faptul ca Romania pare decisa sa doboare toate recordurile. Din pacate, tendinta generala este aceea de a dobori recorduri nedemne de mandrie si asa se face ca CFR este pe ultimul loc in Europa.

Recomandări
Alegeri locale 2025. Pentru a vota este nevoie de un document de identitate. Ce trebuie să știe cei cu carte electronică
Alegeri locale 2025. Pentru a vota este nevoie de un document de identitate. Ce trebuie să știe cei cu carte electronică

Sute de tehnicieni STS lucrează în schimburi în aceste zile, ca să rezolve problemele ce apar în secții. Deja sunt ocupați, pentru că în sâmbătă seară se pun în funcțiune tabletele pentru înregistrarea și verificarea alegătorilor.

R. Moldova a solicitat energie de avarie din România, după ce sudul Ucrainei a rămas fără curent în urma atacurilor rusești
R. Moldova a solicitat energie de avarie din România, după ce sudul Ucrainei a rămas fără curent în urma atacurilor rusești

Moldelectrica a anunțat că atacurile rusești din regiunea Odesa au lăsat fără curent sudul Ucrainei și au afectat fluxurile energetice din zonă.

A început să curgă apa la robinetele locuitorilor din Prahova și Dâmbovița, însă poate fi folosită doar la toalete
A început să curgă apa la robinetele locuitorilor din Prahova și Dâmbovița, însă poate fi folosită doar la toalete

A început să curgă apa la robinetele locuitorilor din Prahova și Dâmbovița. Va dura, însă, până va ajunge peste tot, pentru că rețeaua are peste 700 de kilometri.