Asiguratorii auto se bat in oferte de criza. Promotiile, cheia spre profit
Criza ii pune pe asiguratori sa se intreaca in promotii pentru polita CASCO, intr-un moment in care tot mai multi soferi renunta la ea pe motiv ca nu mai au cu ce plati.
Asa ca firmele din domeniu vin cu reduceri in functie de masina, de zona sau de varsta clientului.
La inceputul anului, asiguratorii se asteptau la renuntari masive si au decis sa mentina tarifele CASCO la nivelul lui 2009 marindu-le doar pe cele la asigurarea obligatorie.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Atunci mizau pe o scadere de doar 5% la politele facultative, insa procentul se pare ca a fost depasit deja. Asiguratorii fac tot felul de oferte, cu reduceri si pachete promotionale, si accepta cu usurinta polite pe 6 luni, nu pe un an.
Ei spun ca renunta la CASCO clienti disponibilizati sau cei cu salariile micsorate, dar si o parte dintre cei care s-au grabit sa-si cumpere in urma cu trei-patru ani masini in leasing cu asigurare facultativa, pe care nu au mai reinnoit-o cand la terminarea perioadei de leasing, au devenit proprietari pe autoturisme.
In fata valului de renuntari, asiguratorii s-au pregatit cu masuri de criza. In pretul de RCA, o companie ofera si despagubire CASCO, doar daca in urma accidentului nu sunteti vinovat si nu vreti sa va reparati masina pe RCA-ul celuilalt.
Unii ofera pe tarif de Romania, acoperire pe toata Europa. Altii reduceri de pana la 20% in functie de zona geografica si reduceri de 12 sau 15% in functie de marca masinii.
O a patra companie face discounturi in functie de varsta, un avantaj ar fi trecerea pragului de 30 de ani sau pensionarea. Oricum in 2010, omul nu mai este interesat doar de seriozitatea asiguratorului, ci si de pret.
Iar patronii de service-uri spun ca romanii fara CASCO ajung tot mai greu cu masina la reparat cand fac economii.
Lipsa politiei CASCO se simte cu adevarat la furtul masinii sau la avarierea totala, cand omul se alege cu o epava.