Asfaltare cu viteza melcului pe Autostrada Transilvania!
La nivelul asfaltului, România e departe de ţările europene!
Şi nici nu le poate ajunge curând, atâta vreme cât nu are o reţea de autostrăzi. Peste jumătate de miliard de euro a costat numai în ultimul an şantierul deschis la autostrada Transilvania, unde au apărut doar primii kilometri de drum.
Între timp, proiectul Bucureşti-Ploieşti e blocat de expropieri. Se întâmpla acum o săptămână. După mai bine de un an şi jumătate de lucrări şi un buget uriaş înghiţit de şantier, vedem în sfârşit asfalt pe autostrada Transilvania. Un asfalt extrem de scump, pentru care statul român plăteşte ca dintr-un sac fără fund. Peste 550 de milioane de euro au fost deja achitate către Bechtel, iar facturile vin pe bandă.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Oficialii sunt cu mâinile legate. Prin contract statul nu prea poate controla nici costurile şi nici ritmul lucrărilor.
Dacă Bechtel ar păstra ritmul actual al asfaltării, autostrada Braşov - Borş ar fi gata într-un an şi două luni. Şantierul pentru cealaltă autostradă, Bucureşti - Braşov este paralizat de lipsa fondurilor şi numeroasele exproprieri, care nu au fost finisate.