Un cuplu s-a răzbunat pe proprietarul unei vile lăsând lumina, apa și gazul deschise timp de 25 de zile. Care a fost motivul
Un cuplu nemulțumit că nu a putut anula rezervarea făcută pentru o vilă închiriată pe Airbnb, s-a răzbunat pe proprietar lăsând robinetele deschise și gazul pornit timp de 25 de zile.
Un proprietar al unei vile pe care o punea la dispoziție prin intermediul Airbnb a rămas cu o factură de 1.570 de dolari (1.260 de lire sterline), după ce un cuplu s-a răzbunat pentru că nu au putut să anuleze rezervarea.
Cei doi au călătorit din China până în Seul, Coreea de Sud, pentru a se răzbuna pe proprietar, pentru 25 de zile, scrie The Independent.
Ei au lăsat gazul și robinetele deschise în toată această perioadă, iar proprietarul a rămas cu o gaură în buget.
Problemele au apărut după ce cuplul și-a rezervat sejurul pe Airbnb. Deși vila se află în Seul, aceasta este situată într-o suburbie exterioară a capitalei, nu în centrul orașului. Când cuplul și-a dat seama de acest lucru, vila deja era rezervată și plătită integral pentru sejurul de trei săptămâni și jumătate pe care urmau să-l aibă, dar, în loc să își păstreze rezervarea sau să discute problema cu Airbnb, au decis să ia problema în propriile mâini.
Potrivit gazdei, care a fost identificată doar că fiind domnul Lee, ei l-au contactat și l-au întrebat dacă există camere de supraveghere în proprietate. După ce acesta a confirmat că nu există, turiștii au intrat și au pornit luminile, robinetele, aparatura electrică și robinetele de gaz.
Ei nu au rămas la vilă, ci au călătorit prin Coreea de Sud și s-au întors la casa de vacanță doar de cinci ori în 25 de zile, fără să stea mai mult de cinci minute de fiecare dată.
Proprietarul a descoperit că există o problemă abia după ce cei doi au plecat, iar compania de gaze l-a contactat în legătură cu o creștere semnificativă a consumului, temându-se că ar putea exista o scurgere.
Când gazda s-a dus la vilă, a găsit-o goală, cu ferestrele deschise și gazul pornit. El a rămas cu o factură de 116 dolari pentru apă și electricitate, o factură de 730 de dolari pentru gaz și 728 de dolari pentru „diverse cheltuieli”.
Cuplul a consumat mai mult de 120.000 de litri de apă în această perioadă.
Airbnb a declarat că „nu poate face o excepție și nu poate ajuta cu plata despăgubirilor”.
AirCover de la Airbnb protejează gazdele prin acoperirea pagubelor aduse proprietății sau bunurilor gazdei, dar nu acoperă facturile la utilități. Proprietarul ar fi fost sfătuit să rezolve conflictul direct cu cuplul, însă aceștia părăsiseră deja țara.