Traficul feroviar din Grecia, reluat treptat din 22 martie, după ce a fost întrerupt din cauza accidentului cu 57 de morți
Traficul feroviar din Grecia va fi reluat treptat din 22 martie, la trei săptămâni după accidentul feroviar grav care a avut loc pe 28 februarie şi în urmă căruia şi-au pierdut viaţa 57 de persoane.
Traficul feroviar, care a fost întrerupt după ciocnirea frontală a două trenuri în Tempe, la 350 km de Atena, „va fi reluat treptat din 22 martie”, a spus Georges Gerapetritis citat într-un comunicat de presă, informează AFP, citată de Agerpres.
El a precizat că traficul va fi reluat mai întâi pentru „trenurile interurbane (de pasageri) care leagă portul Pireu de lângă Atena de aeroportul internaţional” al capitalei, Eleftherios Venizelos, trenurile de marfă care leagă Thriasio din departamentul Attica de Salonic şi trenurile regionale din nordul ţării.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Pe 27 martie, trenurile locale care leagă oraşele din Peloponez (sud-vest) vor circula din nou, în timp ce traficul trenurilor de pasageri între Atena şi Salonic nu va începe decât pe 1 aprilie. La mijlocul acestei linii, în apropierea oraşului Larissa, a avut loc pe 28 februarie coliziunea dintre un tren de pasageri şi un tren de marfă, cel mai grav accident petrecut în Grecia în ultimii ani.
Accidentul a fost atribuit în principal „unei greşeli” a şefului de staţie din Larissa, care a fost acuzat şi arestat preventiv. El a scos însă la iveală şi „patologiile cronice datorate omisiunilor sau indiferenţei” guvernelor din ultimii ani şi a provocat furie în ţară împotriva guvernului conservator elen, care nu a realizat modernizarea securităţii căilor ferate.