O femeie din SUA a plătit 5.700 de dolari pentru o cafea. Cum a fost posibil
O femeie din Statele Unite a plătit pentru o cafea cât pentru o excursie la Paris: aproape şase mii de dolari.
A fost, de fapt, o greșeală a unui angajat. Dar deocamdată clienta nu şi-a recuperat banii.
De aproape trei luni încearcă femeia din Colorado să-și recupereze banii, 5.700 de dolari, cât a plătit pentru o cafea. Totul a fost o greşeală care ar fi trebuit reparată rapid de bancă şi de localul de unde clienta a luat băutură. Insă rezolvarea întârzie să apară.
Alegeri 2024
23:15
Al doilea partid care anunță că îl va susține pe Călin Georgescu în turul 2. „Avem şansa la un preşedinte suveranist”
22:50
Partidul care anunță că îl va susține pe Călin Georgescu, cu o condiție. „Nu am încredere în el, dar nu am alternativă”
22:33
Reacția oamenilor de afaceri după victoria obținută de Călin Georgescu în primul tur al prezidențialelor: "Un duş cu gheaţă"
22:31
Nicu Ștefănuță, mesaj de susținere pentru Elena Lasconi în turul doi: „Asta este calea pe care trebuie să o alegem”
Lisa Angello, client: „Nu mi s-a întâmplat niciodată să am pe card fonduri insuficiente. Sunt foarte atentă cu banii pe care îi am în cont când îmi plătesc facturile”.
Iniţial, femeia a crezut că este victima unei fraude. Apoi a descoperit cum au stat de fapt lucrurile.
Reporter: „Ai fost taxată cu 5.700 de dolari pentru o cafea?”
Lisa Angello, client: „Da. De fapt, prețul de 5,70 dolari a fost trecut greșit. L-au pus de două ori, consecutiv, fără ca cenţii să fie separaţi de dolari”.
Reporter: „Un latte cu scorțișoară cam scump”.
Lisa Angello, client: „Un latte cât o excursie la Paris”.
Un cadou nedorit primit în Ajunul Crăciunului. De atunci, păgubita tot aşteaptă. Reprezentanţii cafenelei recunosc faptul că a fost o eroare şi insistă că au returnat banii. Banca susţine însă că nu a primit fondurile. La un moment dat, contul femeii a fost alimentat cu 5.700 de dolari, dar ulterior suma a fost retrasă.
Lisa Angello, păgubită: „Sunt prinsă la mijloc. Nimeni nu mă susține și nimeni nu mă ascultă. Îmi vreau banii înapoi. Nici nu mai contează a cui este problema. Vreau doar să se rezolve, să mi se facă dreptate”.
Până una alta, răspunsul băncii este invariabil: „Lucrăm împreună cu comerciantul pentru a rezolva situaţia”.