O femeie din SUA a plătit 5.700 de dolari pentru o cafea. Cum a fost posibil
O femeie din Statele Unite a plătit pentru o cafea cât pentru o excursie la Paris: aproape şase mii de dolari.
A fost, de fapt, o greșeală a unui angajat. Dar deocamdată clienta nu şi-a recuperat banii.
De aproape trei luni încearcă femeia din Colorado să-și recupereze banii, 5.700 de dolari, cât a plătit pentru o cafea. Totul a fost o greşeală care ar fi trebuit reparată rapid de bancă şi de localul de unde clienta a luat băutură. Insă rezolvarea întârzie să apară.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Lisa Angello, client: „Nu mi s-a întâmplat niciodată să am pe card fonduri insuficiente. Sunt foarte atentă cu banii pe care îi am în cont când îmi plătesc facturile”.
Iniţial, femeia a crezut că este victima unei fraude. Apoi a descoperit cum au stat de fapt lucrurile.
Reporter: „Ai fost taxată cu 5.700 de dolari pentru o cafea?”
Lisa Angello, client: „Da. De fapt, prețul de 5,70 dolari a fost trecut greșit. L-au pus de două ori, consecutiv, fără ca cenţii să fie separaţi de dolari”.
Reporter: „Un latte cu scorțișoară cam scump”.
Lisa Angello, client: „Un latte cât o excursie la Paris”.
Un cadou nedorit primit în Ajunul Crăciunului. De atunci, păgubita tot aşteaptă. Reprezentanţii cafenelei recunosc faptul că a fost o eroare şi insistă că au returnat banii. Banca susţine însă că nu a primit fondurile. La un moment dat, contul femeii a fost alimentat cu 5.700 de dolari, dar ulterior suma a fost retrasă.
Lisa Angello, păgubită: „Sunt prinsă la mijloc. Nimeni nu mă susține și nimeni nu mă ascultă. Îmi vreau banii înapoi. Nici nu mai contează a cui este problema. Vreau doar să se rezolve, să mi se facă dreptate”.
Până una alta, răspunsul băncii este invariabil: „Lucrăm împreună cu comerciantul pentru a rezolva situaţia”.