Noul film cu James Bond, o desfasurare in forta de reclame. Brandurile care au platit sume imense ca sa apara in Spectre

×
Codul embed a fost copiat

La fel ca in cazul marilor competitii sportive, peliculele cu James Bond ofera o ocazie buna de promovare pentru marile branduri. Iar ultimul film din serie nu face diferenta.

14 companii, producatori de vodca, de masini si de ceasuri scumpe isi fac loc mai mult sau mai putin evident in actiunea din Spectre.

Pelicula, cu Daniel Craig in rolul agentului 007, a avut luni premiera de gala la Londra si va ajunge si la noi in tara la sfarsitul saptamanii viitoare.

Inca de la prima pelicula din seria Bond, cu 43 de ani in urma, intre agentul 007 si companiile dispuse sa plateasca sume frumoase pentru a-si promova produsele sau serviciile in film s-a infiripat o relatie durabila si mutual profitabila.

Darryl Cllis, director de publicitate: "Cand o compania isi asociaza numele cu imaginea lui Bond este sigura ca va avea vizibilitate la nivel mondial. Totodata, personajul in sine spune multe publicului despre compania pe care o promoveaza."

Citește și
premiera James Bond
SPECTRE, noul film cu James Bond, a avut premiera la Londra. Ducele si ducesa de Cambridge, printre invitatii de onoare

In mana sofisticatului Bond s-a regasit mai mereu un pahar de sampanie fina.

"Daca a mai ramas, as vrea un pahar de sampanie Bollinger din 1961."

Temutul spion s-a aflat la volanul unor masini inteligente si super-rapide.

"Cei de la Aston Martin ii spun Vanquish. Noi ii spunem Vanish (n.r. cea care dispare)."

Iar la mana a purtat ceasuri de lux. "Rolex? Nu, Omega. E minunat!"

Au fost insa si cazuri in care produsul promovat parca nu era din peisaj. De pilda, unii fani s-au declarat oripilati atunci cand l-au vazut pe spion band bere. In cel mai nou film, agentul 007 revine la Martini, bautura lui favorita.

James Chapman, profesor de arta si film la Universitatea Leicester: "Daca reclamele au iz ironic sau daca sunt incorporate in actiunea filmului drept ceva care il caracterizeaza pe James Bond, atunci publicul le apreciaza."

Intr-un top al numarului de branduri promovate, pelicula "Die Another Day", din 2002, se afla pe primul loc, cu 20 de reclame in valoare de 44 de milioane de lire. Nu e de mirare ca unii au botezat filmul..."Buy Another Day".

Articol recomandat de sport.ro
GALERIE FOTO Cele trei stadioane pe care poate juca România la Cupa Mondială din 2026
GALERIE FOTO Cele trei stadioane pe care poate juca România la Cupa Mondială din 2026
Citește și...
Cum a ajuns James Bond intr-un sat de munte cu nici 700 de suflete.
Cum a ajuns James Bond intr-un sat de munte cu nici 700 de suflete. "Este ca si cum am castiga marele premiu la loto"

James Bond a poposit iarna aceasta vreme de trei zile in catunul Obertilliach din Tirol.

SPECTRE, noul film cu James Bond, a avut premiera la Londra. Ducele si ducesa de Cambridge, printre invitatii de onoare
SPECTRE, noul film cu James Bond, a avut premiera la Londra. Ducele si ducesa de Cambridge, printre invitatii de onoare

Cel mai faimos spion la Maiestatii sale, James Bond, revine pe marile ecrane. Este a 24-a misiune a sa, la cinema, si poarta numele de cod SPECTRE.

"Spectre", noua pelicula din seria Bond, i-a impresionat pe criticii britanici. Cand va avea filmul premiera

Mult asteptatul "Spectre", noua pelicula din seria Bond, a trecut deja de testul criticilor britanici. Acestia au avut ocazia sa vizioneze pelicula intr-o proiectie speciala, inainte de premiera de gala, care va avea loc saptamana viitoare.

Recomandări
Rusia a lansat un atac masiv cu rachete asupra Ucrainei, chiar înaintea negocierilor de pace dintre Kiev și Washington
Rusia a lansat un atac masiv cu rachete asupra Ucrainei, chiar înaintea negocierilor de pace dintre Kiev și Washington

Rusia a lansat un atac masiv cu drone și rachete asupra Ucrainei în timpul nopții de vineri spre sâmbătă, în timp ce Kievul se pregătește să discute cu SUA despre încheierea unui acord de pace.

MAI: 21 de sesizări în campania pentru alegerile locale parțiale. Amendă de 4.500 lei pentru distrugerea unui afiș
MAI: 21 de sesizări în campania pentru alegerile locale parțiale. Amendă de 4.500 lei pentru distrugerea unui afiș

Reprezentanții Ministerului Afacerilor Interne au anunțat că, în timpul campaniei pentru alegerile locale parțiale, au fost înregistrate 21 de sesizări privind posibile fapte nelegale, dintre care 13 au fost confirmate, iar șase sunt încă investigate.

Criza apei i-a costat pe locuitorii din Prahova și Dâmbovița 120.000 euro pe zi. Restaurante și afaceri, forțate să caute apă
Criza apei i-a costat pe locuitorii din Prahova și Dâmbovița 120.000 euro pe zi. Restaurante și afaceri, forțate să caute apă

Criza apei din Prahova și Dâmbovița se îndreaptă spre o posibilă soluționare. Premierul Ilie Bolojan a anunțat că vineri seară alimentarea cu apă va fi reluată treptat, dar a avertizat că apa nu va fi deocamdată potabilă.