Noul film cu James Bond, o desfasurare in forta de reclame. Brandurile care au platit sume imense ca sa apara in Spectre

×
Codul embed a fost copiat

La fel ca in cazul marilor competitii sportive, peliculele cu James Bond ofera o ocazie buna de promovare pentru marile branduri. Iar ultimul film din serie nu face diferenta.

14 companii, producatori de vodca, de masini si de ceasuri scumpe isi fac loc mai mult sau mai putin evident in actiunea din Spectre.

Pelicula, cu Daniel Craig in rolul agentului 007, a avut luni premiera de gala la Londra si va ajunge si la noi in tara la sfarsitul saptamanii viitoare.

Inca de la prima pelicula din seria Bond, cu 43 de ani in urma, intre agentul 007 si companiile dispuse sa plateasca sume frumoase pentru a-si promova produsele sau serviciile in film s-a infiripat o relatie durabila si mutual profitabila.

Darryl Cllis, director de publicitate: "Cand o compania isi asociaza numele cu imaginea lui Bond este sigura ca va avea vizibilitate la nivel mondial. Totodata, personajul in sine spune multe publicului despre compania pe care o promoveaza."

Citește și
premiera James Bond
SPECTRE, noul film cu James Bond, a avut premiera la Londra. Ducele si ducesa de Cambridge, printre invitatii de onoare
Detalii terifiante. Soția unui preot din Vaslui a făcut autostopul, iar a doua zi Maricela a fost găsită moartă

In mana sofisticatului Bond s-a regasit mai mereu un pahar de sampanie fina.

"Daca a mai ramas, as vrea un pahar de sampanie Bollinger din 1961."

Temutul spion s-a aflat la volanul unor masini inteligente si super-rapide.

"Cei de la Aston Martin ii spun Vanquish. Noi ii spunem Vanish (n.r. cea care dispare)."

Iar la mana a purtat ceasuri de lux. "Rolex? Nu, Omega. E minunat!"

Au fost insa si cazuri in care produsul promovat parca nu era din peisaj. De pilda, unii fani s-au declarat oripilati atunci cand l-au vazut pe spion band bere. In cel mai nou film, agentul 007 revine la Martini, bautura lui favorita.

James Chapman, profesor de arta si film la Universitatea Leicester: "Daca reclamele au iz ironic sau daca sunt incorporate in actiunea filmului drept ceva care il caracterizeaza pe James Bond, atunci publicul le apreciaza."

Intr-un top al numarului de branduri promovate, pelicula "Die Another Day", din 2002, se afla pe primul loc, cu 20 de reclame in valoare de 44 de milioane de lire. Nu e de mirare ca unii au botezat filmul..."Buy Another Day".

Articol recomandat de sport.ro
Presa din Kosovo l-a descris în două cuvinte pe Mircea Lucescu, după meciul de la Priștina
Presa din Kosovo l-a descris în două cuvinte pe Mircea Lucescu, după meciul de la Priștina
Citește și...
Cum a ajuns James Bond intr-un sat de munte cu nici 700 de suflete.
Cum a ajuns James Bond intr-un sat de munte cu nici 700 de suflete. "Este ca si cum am castiga marele premiu la loto"

James Bond a poposit iarna aceasta vreme de trei zile in catunul Obertilliach din Tirol.

SPECTRE, noul film cu James Bond, a avut premiera la Londra. Ducele si ducesa de Cambridge, printre invitatii de onoare
SPECTRE, noul film cu James Bond, a avut premiera la Londra. Ducele si ducesa de Cambridge, printre invitatii de onoare

Cel mai faimos spion la Maiestatii sale, James Bond, revine pe marile ecrane. Este a 24-a misiune a sa, la cinema, si poarta numele de cod SPECTRE.

"Spectre", noua pelicula din seria Bond, i-a impresionat pe criticii britanici. Cand va avea filmul premiera

Mult asteptatul "Spectre", noua pelicula din seria Bond, a trecut deja de testul criticilor britanici. Acestia au avut ocazia sa vizioneze pelicula intr-o proiectie speciala, inainte de premiera de gala, care va avea loc saptamana viitoare.

Recomandări
Incendiile de vegetație provoacă dezastru în întreaga țară. Salvatorii au ajuns să lupte și cu inconștiența oamenilor
Incendiile de vegetație provoacă dezastru în întreaga țară. Salvatorii au ajuns să lupte și cu inconștiența oamenilor

Este în continuare prăpăd în multe județe din țară din cauza incendiilor de vegetație.

Filmul românesc „Anul Nou care n-a fost” a câștigat Premiul FIPRESCI la Festivalul Internațional de la Veneția
Filmul românesc „Anul Nou care n-a fost” a câștigat Premiul FIPRESCI la Festivalul Internațional de la Veneția

Vin vești minunate de la Festivalul de Film de la Veneția! „Anul Nou care n-a fost”, regizat și scris de Bogdan Mureșanu, a câștigat Premiul FIPRESCI, oferit de juriul Federației Internaționale a Criticilor de Film.  

Proteste uriașe în Franța faţă de numirea lui Michel Barnier în funcţia de premier. Macron, acuzat că „a furat” alegerile
Proteste uriașe în Franța faţă de numirea lui Michel Barnier în funcţia de premier. Macron, acuzat că „a furat” alegerile

Zeci de mii de persoane au ieşit sâmbătă în stradă în Franţa pentru a protesta faţă de numirea lui Michel Barnier în funcţia de premier, stânga acuzându-l pe Emmanuel Macron că „a furat alegerile” prin numirea unui politician de centru-dreapta.