Bugatti a dezvăluit noul său model, o mașină parcă din altă lume. Cum arată bestia de 4 milioane de euro și 1.800 CP | FOTO

Bugatti Tourbillon
Bugatti

Bugatti a dezvăluit noul său model, Bugatti Tourbillon, un hibrid masiv și extrem de puternic, cu un preț la fel de impresionant. Mașina va înlocui Bugatti Chiron, care costa ”doar” 3,3 milioane de euro și avea ”numai” 1.500 de cai putere.  

Poate te-ai fi așteptat ca noul model Bugatti să fie complet electric. Nu numai că industria se îndreaptă în această direcție, dar în 2021 Bugatti s-a desprins din Grupul Volkswagen și a fuzionat cu Rimac, compania croată care produce supermașina Rimac Nevera complet electrică, scrie CNN.

Imagini detaliate și informații tehnice pot fi văzute AICI, într-o prezentare excepțională a celor de la Bugatti.

Dar Mate Rimac, directorul executiv al noii companii, numită acum Bugatti Rimac, a spus că nu a avut niciodată nicio intenție să facă un Bugatti complet electric.

Pe măsură ce mașinile pe benzină dispar treptat de pe drumurile lumii, inginerii și designerii Bugatti Rimac au vrut să creeze ceva care să păstreze spiritul mașinilor Bugatti cu propulsie mecanică, dar mai bune: un hibrid plug-in nebun de puternic.

Citește și
Bugatti
Record. Este cel mai mare preț plătit vreodată pentru o mașină nouă, scoasă la licitație
VIDEO. Rezolvarea subiectelor la Matematică la Evaluarea Națională 2024. Un profesor explică în direct cerinţele

La fel ca modelele Bugatti Chiron și Veyron de dinainte, noul Bugatti Tourbillon va avea un motor uriaș, cu 16 cilindri, pe benzină. Motorul, care a fost proiectat în cooperare cu firma britanică de inginerie auto de curse Cosworth, va fi asistat de trei motoare electrice puternice.

Un motor în spatele mașinii și încă doi în față vor fi capabili să producă singuri cel puțin 800 de cai putere. În total, Bugatti Tourbillon va putea produce cel puțin 1.800 de cai putere, potrivit Bugatti Rimac.

Motoarele electrice vor ajuta la compensarea lipsei de turbocompresoare a noului motor pe gaz. Motorul pe benzină al lui Chiron avea patru turbocompresoare care împingeau aer în motor pentru a-l ajuta să producă mai multă putere. Mate Rimac a spus că doresc ca acest nou motor să fie „aspirat natural”, ceea ce înseamnă că nu vor exista turbocompresoare.

Am vrut să facem cel mai interesant și mai emoționant motor cu ardere posibil”, a spus Rimac, „și acesta este unul de turație mare, aspirat natural”.

Interiorul mașinii este, de asemenea, un omagiu adus accesoriilor de modă veche. Tourbillon este numit după un set de viteze care ajută la menținerea preciziei într-un ceas mecanic. Afișajul instrumentului Bugatti este modelat pe cadrane mecanice ale ceasului.

Unul dintre primele lucruri pe care le-am făcut când s-a înființat noua companie, am dus toată echipa în Elveția și am vizitat câțiva ceasornicari”, a spus Rimac pentru CNN.

”Ne gândim cum va arăta acest produs peste 100 de ani”

Afișajul central al vitezometrului are chiar și două ace ca acelui unui ceas. Mâna lungă arată viteza mașinii, în timp ce mâna scurtă înregistrează rotațiile pe minut ale motorului cu 16 cilindri cu turații mari.

Cu o baterie complet încărcată, mașina va putea parcurge aproximativ 60 de kilometri cu energie pur electrică înainte ca motorul pe benzină să fie pornit, dar șoferul va avea opțiunea de a porni motorul pe benzină în mod continuu, dacă dorește.

Spre deosebire de Bugatti-urile anterioare, totuși, Tourbillon are un ecran de afișare destul de mare, cu Apple CarPlay disponibil. Totuși, ecranul va ieși și va deveni vizibil doar atunci când șoferul o va solicita. În general, designerii Bugatti au evitat să pună ecrane în mașini, crezând că afișajele computerelor par rapid demodate.

Ne gândim, într-adevăr, cum va arăta acest produs peste 50 de ani, 100 de ani”, a spus Rimac. „Și este clar că dacă ai un ecran nu va arăta atât de grozav”.

Mașinile vor fi încă asamblate pe rând în mica fabrică Bugatti din Molsheim, Franța. În total, vor fi construite doar 250 de Tourbillon, a spus Mate Rimac, la un preț de pornire de aproximativ 4 milioane de euro fiecare.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Transferul carierei pentru un român de la EURO! 10 milioane de euro de la un club de top
NEWS ALERT Transferul carierei pentru un român de la EURO! 10 milioane de euro de la un club de top
Citește și...
„Mi-am cumpărat 10 Bugatti noi”. Mesajul lui Andrew Tate după ce autoritățile i-au ridicat mașinile de lux. VIDEO
„Mi-am cumpărat 10 Bugatti noi”. Mesajul lui Andrew Tate după ce autoritățile i-au ridicat mașinile de lux. VIDEO

Andrew Tate a publicat, luni, un videoclip pe contul său de Twitter, în care anunță că și-a cumpărat 10 Bugatti noi, după ce autoritățile au ridicat mașinile celor doi frați milionari.

Record. Este cel mai mare preț plătit vreodată pentru o mașină nouă, scoasă la licitație
Record. Este cel mai mare preț plătit vreodată pentru o mașină nouă, scoasă la licitație

Un Bugatti unicat a stabilit un record pentru cel mai mare preț plătit vreodată pentru o mașină nouă, scoasă la licitație.  

Surpriză la RAR. Mașina de 2 milioane de dolari înmatriculată în România. FOTO
Surpriză la RAR. Mașina de 2 milioane de dolari înmatriculată în România. FOTO

Registrul Auto Român a anunțat că a înregistrat un Bugatti Veyron de 1.000 de cai putere, mașină care în 2011, atunci când a fost fabricată, valora aproximativ 2 milioane de dolari. 

Cea mai scumpă mașină din istorie. Noul model Bugatti, cumpărat cu 16.800.000 €. FOTO
Cea mai scumpă mașină din istorie. Noul model Bugatti, cumpărat cu 16.800.000 €. FOTO

Noul model de la Bugatti, La Voiture Noire, a devenit oficial cel mai scump din istorie, după ce o astfel de mașină a fost cumpărată cu 16.800.000 de euro.

Expozitie cu unele dintre cele mai faimoase si rare limuzine Bugatti. Operele pot fi admirate la Los Angeles
Expozitie cu unele dintre cele mai faimoase si rare limuzine Bugatti. Operele pot fi admirate la Los Angeles

Unele dintre cele mai faimoase si rare limuzine Bugatti sunt expuse in Los Angeles.

Recomandări
De ce România nu este încă pregătită să intre în zona euro. Semnal de alarmă tras de analiștii financiari
De ce România nu este încă pregătită să intre în zona euro. Semnal de alarmă tras de analiștii financiari

Cine are de plătit rate și facturi raportate la euro trebuie să știe că într-un orizont de un an calculele se pot schimba.  

Oficial. Se știe cum se va calcula noul salariu minim astfel încât creșterea să nu fie scădere
Oficial. Se știe cum se va calcula noul salariu minim astfel încât creșterea să nu fie scădere

Majorarea salariului minim de la 1 iulie ar fi adus de fapt o scădere pentru cei care primesc tichete de masă. Astfel, cu doar patru zile înainte de implementare, ministerul Finanțelor Publice a venit cu o soluție.

Șefii de stat şi de guvern fac jocurile pentru funcţiile de top ale Uniunii Europene. Poziția României
Șefii de stat şi de guvern fac jocurile pentru funcţiile de top ale Uniunii Europene. Poziția României

România este interesată de postul de comisar european pentru economie, sau de cel al extinderii comunitare.