Jocul săptămânii, la ILIKEIT. Skull and Bones a costat 200 milioane de dolari și s-a lucrat 11 ani la el
Skull and Bones este un joc cu pirați - de aventură construit inspirat masiv de Assasins Creed Black Flag. Ce e interesant - conform paginii Wikipedia - dezvoltarea acestui joc a costat 200 de milioane de dolari, căci s-a lucrat la el 11 ani.
Skull and Bones este un produs de sine stătător al celor de la UBISOFT. Dacă va avea succes, ar putea să devină o franciză ca Assassins Creed - doar timpul știe răspunsul.
Este un joc de aventură, inspirat de Assassins Creed și cu multă piraterie - nu de conținut - și, evident lupte navale. Mulți l-au văzut ca pe o continuare a mult-lăudatului Black Flag - dar, de fapt, se îndepărtează un pic de acel episod.
Începutul jocului este foarte interesant și crează niște așteptări mari, care nu prea sunt atinse pe parcurs - Ești băgat direct în luptă, controlezi propria navă, că doar ești pirat și ești introdus direct în sistemul de luptă. Nu e un joc pe care o să-l termini prea curând - de fapt, nu are o poveste cap-coadă - n-ajungi la capitolul final și aștepți să apară următorul titlu - Skull and Bones e ca un sac fără fund.
Ai doar de atacat, distrus alte nave, adunat resurse ca să fii tot mai puternic. Cam asta este. Poate fi jucat și online, cu prietenii - ca să vă faceți propria gașcă de pirați. Dar, nu e la fel de distractiv ca Sea of Thieves.
Va fi mereu actualizat, noi provocări adăugate și probabil în serviciu mulți ani de-acum încolo. Și costă bani. Chiar dacă are un preț de 50-60 de euro, nu cred că va fi vreodată profitabil. Se lucrează la Skull and Bones din 2013. 11 ani, pentru un joc!