Inteligența artificială transformă călătoriile. Șeful Booking explică cum se va schimba modul de planificare a deplasărilor
Încet, dar sigur, internetul a făcut ca mersul la agențiile de turism să devină tot mai rar. Acum, inteligența artificială generativă ar putea transforma modul în care oamenii își planifică și își rezervă călătoriile.
Booking.com a lansat planificatorul de călătorii cu inteligență artificială. Utilizând acest instrument, oamenii pot căuta, filtra și obține răspunsuri la întrebările lor mai rapid decât obișnuiau să o facă pe site sau când apelau serviciul clienți.
CEO-ul Booking Holdings, Glenn Fogel, a declarat că introducerea AI în suita de rezervare și planificare a călătoriilor a companiei a fost o alegere „destul de evidentă”, scrie Quartz. Acesta s-a arătat convins că tehnologia va avea de oferit multe alte lucruri în viitorul apropiat.
„Ceea ce ne dorim cu adevărat este, așa cum am spus, să recreăm efectul de a discuta cu o ființă umană”, a declarat Fogel într-un episod al Quartz AI Factor.
Înainte de apariția site-urilor de rezervări online, agențiile de turism căutau destinații și itinerarii în funcție de nevoile, dorințele, preferințele și alți factori cunoscuți ai clienților lor, cum ar fi bugetul.
Glenn Fogel a dezvăluit că următoarea versiune a planificatorului de călătorii cu inteligență artificială al Booking va fi capabilă să facă exact acest lucru - și chiar mai mult.
„De exemplu, folosind inteligența artificială, decideți că doriți să faceți o excursie cu barca în Amsterdam și ați aranjat totul”, a spus Fogel.
„Vom avea AI care va spune: 'Mai sunt două zile până la plimbarea cu barca. Se pare că va ploua. Îți vom sugera să schimbi plimbarea cu barca pentru o altă zi, pentru vineri, în loc de joi. Iar pentru joi, dorim să vă sugerăm să vă petreceți ziua în Rijksmuseum, în interior, în timp ce afară plouă'”, a continuat el.
În toamna acestui an, o altă companie a Booking, OpenTable, a anunțat că va începe să utilizeze agentul AI Agentforce al Salesforce (CRM) pentru a oferi servicii clienților. Tehnologia a ușurat deja, de exemplu, interacțiunea clienților cu restaurantele, a spus Fogel.
Privind spre viitor, acesta s-a arătat convins că inteligența artificială ar putea elimina complet orice fricțiune dintre clienți și restaurante.
„În cele din urmă, cred că vei suna la un restaurant... și vei crede că vorbești cu o ființă umană”, a spus el.
„Nu vorbești cu o ființă umană. Vorbești cu un agent AI. Sună ca un om. Se comportă ca un om. Singura diferență este că nu se supără niciodată pe tine. Este întotdeauna amabil. Este întotdeauna plăcut”, a încheiat acesta.
Sursa: StirilePROTV
Etichete: inteligenta artificiala, booking, i like ai,
Dată publicare:
29-12-2024 05:57