Furt, prostie si dezinteres controlat. Afla de ce a disparut ARO, la "Romania, Te Iubesc"
Daca inainte de 1989 romanii se luptau sa dobandeasca o masina de teren autohtona si chiar au reusit, acum peste vestitul ARO se asterne praful istoriei.
Este practic inca o dovada ca dupa revolutie fabricile si uzinele care au fost mandria clasei muncitoare au ajuns un dezastru.
Duminica, intr-o ancheta, la "Romania te iubesc", descalcim increngatura de afaceri si de personaje, care au jucat un rol nefast, pentru acest brand national.
Alegeri 2024
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
Politicieni, oameni de afaceri si fosti membri ai serviciilor secrete, cu totii s-au infruptat din ARO. Din vina lor o istorie de 50 de ani a fost curmata brusc in 2006. O bataie de joc la adresa generatiilor de muncitori din Muscel, cei care pastreaza viu spiritul masinii romanesti.
Cu aceasta masina am fi putut merge aproape pe oriunde. O masina japoneza sau o masina americana poate nu ar fi urcat pe unde urca un ARO.
Masina numita pe vremuri "Zimbrul Carpatilor" si-a gasit insa sfarsitul.
Acolo, unde s-au produs sute de mii de autoturisme de teren cumparate in toata lumea au ramas doar urmele industriei infloritoare de altadata.
Dezastrul de la ARO se inscrie intr-o insiruire de fapte circulare din care se pare ca nu invatam nimic. Aceleasi privatizari fara cap, aceleasi afaceri dubioase care au atins intreaga industrie romaneasca si continua inca sa faca victime.
"Cazul Campulung este o eroare umana a celor care au condus autoritatea atunci cand au condus privatizarea.", spune Mircea Ursache, fost presedinte AVAS.
"Totul a fost incalcat, orice fel de angajament, orice fel de responsabilitate, legal asumata prin contract de catre investitorul strain au fost incalcate. Deci n-am putut sa identificam macar un element respectat in acel contract.", a declarat Ionel Blanculescu, fost ministru la Autoritatea Nationala de Control.
"Blestemul nu e la Campulung, probabil ca e un blestem peste toata Romania.", spune Aurel Dordea, fost director ARO.
Blestem sau furt, prostie, dezinteres controlat si interes tintit. Pentru ca toate acestea au brevetat modelul romanesc de insucces. DUMINICA, la ora 18 , "Romania te iubesc".