Compania Arctic își schimbă numele în vederea alinierii la noua identitate globală a companiei-mamă

romani
Shutterstock

Numele companiei Arctic S.A., cu o istorie de aproape 60 de ani, se schimbă, după ce proprietarii turci au decis ca noul brand corporativ în România să fie același ca în toate țările în care operează Arcelik. 

Arctic Găești, cel mai mare producător local de electrocasnice, își va schimba denumirea în Beko Romania, anunță Profit.

Arctic este parte a grupului turk Arçelik, unul dintre principalii jucători europeni din industria de electronice și electrocasnice, iar schimbarea denumirii face parte din procesul prin care Arçelik își va redenumi operațiunile globale sub brandul corporativ internațional Beko.

Recent, Arçelik a anunțat finalizarea înțelegerii cu gigantul american Whirlpool pentru combinarea afacerilor europene, inclusiv a fabricilor din România, și lansarea companiei Beko Europe.

Fondat în 1955, Arçelik este prezent în 146 de țări, are circa 30.000 de angajați, 23 de unități de producție în 9 țări (Turcia, România, Rusia, China, Africa de Sud, Thailanda, Pakistan, India și Bangladesh) și 35 de companii cu vânzări în întreaga lume. Grupul deține 12 branduri (Arçelik, Beko, Grundig, Blomberg, ElektraBregenz, Arctic, Leisure, Flavel, Defy, Dawlance, Voltas, Altus) și este listat la Bursa de Valori din Istanbul.

Citește și
retragere bani bancomat
O mare bancă din România a fost cumpărată. Ce brand va dispărea de pe piață
Ce face azi Roxana Călin, doctoriţa care şi-a ucis şi tranşat rivala în dragoste. Crima pasională care a şocat România în anii ‘90

Arctic a deschis în 2019 și o fabrică de mașini de spălat, una dintre cele mai mari din Europa

Înființat în 1968, Arctic este cel mai cunoscut brand românesc de electrocasnice și a fost preluat de turcii de la Arcelik în urmă cu mai bine de 20 de ani.

Compania a raportat pentru 2022 afaceri de aproape 3,8 miliarde lei și pierderi de 71,6 milioane lei, cu peste 4.300 de angajați. Cea mai mare parte a salariaților sunt angajați în fabrica din Găești, județul Dâmbovița, unde Arctic produce frigidere și congelatoare.

Din octombrie 2019, a devenit operațională și noua fabrică Arctic din comuna dâmbovițeană Ulmi, o investiție de 150 de milioane de euro cu o capacitate de producție de 2,2 milioane de mașini de spălat pe an, ceea ce o face una dintre cele mai mri fabrici din Europa.

Articol recomandat de sport.ro
"Scandalos!" Motivul pentru care Istvan Kovacs ar fi fost trimis acasă imediat după grupele EURO 2024
"Scandalos!" Motivul pentru care Istvan Kovacs ar fi fost trimis acasă imediat după grupele EURO 2024
Citește și...
Sergiu Mircea, directorul de marketing al Băncii Transilvania, la BizPower: ”Contează foarte mult că suntem un brand local”
Sergiu Mircea, directorul de marketing al Băncii Transilvania, la BizPower: ”Contează foarte mult că suntem un brand local”

Sergiu Mircea, directorul de marketing și comunicare al Băncii Transilvania, a fost invitat la BizPower, emisiune realizată de Marta Ușurelu, difuzată exclusiv online pe www.stirileprotv.ro.

O mare bancă din România a fost cumpărată. Ce brand va dispărea de pe piață
O mare bancă din România a fost cumpărată. Ce brand va dispărea de pe piață

OTP BanK Nyrt, cel mai mare grup bancar din Ungaria, este pe cale să-şi vândă subsidiara din România Băncii Transilvania, în primul trimestru din 2024, au declarat pentru Bloomberg surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul.

Ce este brandingul: cum ajută în dezvoltarea afacerilor și care este principala greșeală pe care o fac antreprenorii
Ce este brandingul: cum ajută în dezvoltarea afacerilor și care este principala greșeală pe care o fac antreprenorii

Astăzi vorbim despre branding, cum îți gândești strategia, ce definește un brand, când este momentul potrivit să te gândești la branding și, mai ales, cum te ajută brandingul în dezvoltarea afacerii.

Ce este brandingul și de ce e important pentru companii. Sfaturi pentru antreprenori
Ce este brandingul și de ce e important pentru companii. Sfaturi pentru antreprenori

Construirea unui brand este importantă pentru orice afacere și poate ajuta inclusiv la creșterea vânzărilor. Este, însă, un proces de durată, care se bazează pe o strategie.

eMAG, decretat cel mai valoros brand românesc, la peste un miliard de euro. A reușit să depășească Dacia
eMAG, decretat cel mai valoros brand românesc, la peste un miliard de euro. A reușit să depășească Dacia

eMAG este cel mai valoros brand românesc, trecând de pragul de 1 miliard de euro. În acest mod a reușit să detroneze Dacia, cea mai profitabilă marcă românească- cel puțin până acum.

Recomandări
Rusia amenință că va bombarda capitale europene. ”Europa este o țintă pentru rachetele noastre”
Rusia amenință că va bombarda capitale europene. ”Europa este o țintă pentru rachetele noastre”

Rusia a amenințat oficial lumea civilizată că va bombarda capitale europene, prin vocea purtătorului de cuvânt al lui Vladimir Putin.

 

Zile de foc în România, la începutul săptămânii viitoare. Cod roşu şi portocaliu de caniculă în toată ţara. Maximele termice
Zile de foc în România, la începutul săptămânii viitoare. Cod roşu şi portocaliu de caniculă în toată ţara. Maximele termice

Meteorologii au emis noi avertizări Cod roşu şi Cod portocaliu de caniculă, val de căldură intens şi persistent şi disconfort termic deosebit de accentuat, valabile pe parcursul zilelor de luni şi marţi în întreaga ţară.

EURO 2024. Câte autogoluri s-au dat la Campionatul European de Fotbal. Lista jucătorilor care au marcat în propria poartă
EURO 2024. Câte autogoluri s-au dat la Campionatul European de Fotbal. Lista jucătorilor care au marcat în propria poartă

Campionatul European de Fotbal din 2024 ne-a oferit momente memorabile, însă printre golurile spectaculoase și pasele magistrale, autogolurile au reușit să atragă atenția într-un mod aparte.