Marketingul incremental: o abordare centrată pe rezultate în era digitală

×
Codul embed a fost copiat

Într-o nouă ediție specială ePlan, Andrei Radu îl are invitat pe Avinash Kaushik, Best Selling Author & Digital Marketing Evangelist.

Avinash Kaushik a venit pentru a doua oară în România ca speaker la GPeC Summit, cel mai mare eveniment de e-commerce și digital marketing din România.

Acest interviu rezumă o discuție despre marketingul incremental. Avinash Kaushik subliniază importanța demonstrării valorii marketingului către conducere. Marketingul incremental oferă o soluție prin măsurarea impactului suplimentar al activităților de marketing, izolate de alți factori care pot influența vânzările.

În era digitală, marketingul are la dispoziție o gamă largă de canale și tactici. Provocarea constă în identificarea rezultatelor generate strict de aceste eforturi, pentru a justifica bugetul alocat. Un prim pas esențial este stabilirea unui scenariu "fără marketing", adică o estimare a rezultatelor pe care le-ați fi obținut fără nicio campanie. Apoi, comparați acest rezultat cu performanța reală pentru a identifica vânzările sau conversiile incrementale.

Beneficiile marketingului incremental constau în:

Citește și
Michael Aagaard, expert recunoscut în optimizarea conversiilor, explorează psihologia dezamăgirii
Michael Aagaard, expert recunoscut în optimizarea conversiilor, explorează psihologia dezamăgirii
REPORTAJ. Ce nu spune ministrul Sorin Grindeanu despre Autostrada Sibiu – Pitești. Statul român n-a plătit încă nici un leu despăgubiri cetățenilor expropriați: „Ne trombonesc!”

1. Optimizarea bugetului: alocați resurse către canalele care generează cele mai multe rezultate incrementale.

2. Demonstrarea ROI (Return on Investment): oferă dovezi concrete conducerii despre impactul marketingului asupra profitului.

3. Îmbunătățirea strategiei de marketing: identifică tacticile cele mai eficiente pentru obiectivele dvs.

Avinash Kaushik subliniază: "Trebuie să înțelegem impactul incremental al marketingului, nu impactul general."

Discuția prezintă trei niveluri de implementare, de la cel mai simplu la cel mai complex:

Nivelul 1: Incrementalitate pe canal - se concentrează pe performanța unui singur canal și este rapid de implementat.

Nivelul 2: Incrementalitate pe parcursul călătoriei clientului - ia în considerare întregul traseu al clientului pe mai multe canale.

Nivelul 3: Incrementalitate portofoliului - oferă o imagine holistică a impactului marketingului pe toate canalele.

Pentru a măsura eficiența marketingului incremental, sunt menționați următorii șase KPI: vânzări incrementale, cost per vânzare incrementală, profit incremental, puncte de brand lift (creșterea notorietății mărcii), numărul de persoane cu notorietate crescută a mărcii, cost per persoană cu notorietate crescută a mărcii, rolul inteligenței artificiale (AI) în marketing incremental.

Marketingul incremental este o abordare valoroasă pentru a demonstra conducerii valoarea marketingului în era digitală. Prin măsurarea impactului incremental, marketerii pot optimiza bugetul, îmbunătăți strategiile și demonstra rolul esențial pe care îl joacă marketingul în succesul companiei.

Pentru mai multe detalii despre marketing-ul incremental și despre rolul AI în marketing, urmăriți emisiunea integrală.

Articol recomandat de sport.ro
Rusia lui Putin, ca URSS! Decizia luată de televiziunea de stat rusă cu privire la Jocurile Olimpice de la Paris
Rusia lui Putin, ca URSS! Decizia luată de televiziunea de stat rusă cu privire la Jocurile Olimpice de la Paris
Citește și...
Cum să rămânem vizibili în era inteligenței artificiale: Generative AI și SEO
Cum să rămânem vizibili în era inteligenței artificiale: Generative AI și SEO

Expertul SEO Dale Bertrand a fost invitat la emisiunea ePlan pentru a discuta impactul inteligenței artificiale generative asupra SEO.

Michael Aagaard, expert recunoscut în optimizarea conversiilor, explorează psihologia dezamăgirii
Michael Aagaard, expert recunoscut în optimizarea conversiilor, explorează psihologia dezamăgirii

Într-o ediție specială a emisiunii ePlan, Andrei Radu îl are invitat pe Michael Aagaard să exploreze complexitatea dezamăgirii și influența acesteia asupra comportamentului online.

Sfaturi esențiale pentru a-ți optimiza campaniile de marketing online pentru magazinele online din România
Sfaturi esențiale pentru a-ți optimiza campaniile de marketing online pentru magazinele online din România

Mădălina Stănescu, fondatoarea agenției de marketing Optimized, a fost invitata lui Andrei Radu în emisiunea ePlan, difuzată exclusiv pe www.stirileprotv.ro.

Interviu. Ciprian Stancu, fondator RepublicaBio: “Încercăm să mascăm cât se poate de mult identitatea”, ca să vindem ”afară”
Interviu. Ciprian Stancu, fondator RepublicaBio: “Încercăm să mascăm cât se poate de mult identitatea”, ca să vindem ”afară”

Ciprian Stancu, fondator RepublicaBio.ro, un magazin online de succes, multiplu premiat la gala premiilor e-commerce, a fost invitatul lui Andrei Radu în emisiunea ePlan, difuzată exclusiv online pe www.stirileprotv.ro.

”ePlan”. Consumatorii români devin mai pretențioși și mai atenți la prețuri. Care sunt greșelile pe care comercianții le fac
”ePlan”. Consumatorii români devin mai pretențioși și mai atenți la prețuri. Care sunt greșelile pe care comercianții le fac

Arthur Rădulescu, fondator și CEO al MerchantPro, a fost invitatul lui Andrei Radu în emisiunea ePlan, difuzată exclusiv pe www.stirileprotv.ro.

Recomandări
Ciolacu anunță că
Ciolacu anunță că "nu se măreşte TVA, nu se măreşte impozitarea". Când vor fi prezentate măsurile fiscale

Premierul României, Marcel Ciolacu, a anunțat, vineri, că pe 1 septembrie va fi prezentat un plan de reducere a cheltuielilor fiscale care nu va presupune şi mărirea TVA sau creşterea contribuţiilor sociale.

Viktor Orban se implică în problema aderării complete a României la Schengen. Promisiunea făcută de liderul de la Budapesta
Viktor Orban se implică în problema aderării complete a României la Schengen. Promisiunea făcută de liderul de la Budapesta

Tema întrării României în spațiul Schengen, pe cale terestră, a fost reluată, cu prilejul vizitei premierului maghiar, Viktor Orban, în România.

Atmosferă de poveste la ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Paris. Show total pe Sena | GALERIE FOTO
Atmosferă de poveste la ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Paris. Show total pe Sena | GALERIE FOTO

A sosit ziua cea mare. Ziua pentru care Franţa se pregăteşte de ani buni, pentru ca Parisul să găzduiască ceea ce se vrea a fi cea mai grandioasă ceremonie de deschidere a Jocurilor Olimpice.