Marketingul incremental: o abordare centrată pe rezultate în era digitală

×
Codul embed a fost copiat

Într-o nouă ediție specială ePlan, Andrei Radu îl are invitat pe Avinash Kaushik, Best Selling Author & Digital Marketing Evangelist.

Avinash Kaushik a venit pentru a doua oară în România ca speaker la GPeC Summit, cel mai mare eveniment de e-commerce și digital marketing din România.

Acest interviu rezumă o discuție despre marketingul incremental. Avinash Kaushik subliniază importanța demonstrării valorii marketingului către conducere. Marketingul incremental oferă o soluție prin măsurarea impactului suplimentar al activităților de marketing, izolate de alți factori care pot influența vânzările.

În era digitală, marketingul are la dispoziție o gamă largă de canale și tactici. Provocarea constă în identificarea rezultatelor generate strict de aceste eforturi, pentru a justifica bugetul alocat. Un prim pas esențial este stabilirea unui scenariu "fără marketing", adică o estimare a rezultatelor pe care le-ați fi obținut fără nicio campanie. Apoi, comparați acest rezultat cu performanța reală pentru a identifica vânzările sau conversiile incrementale.

Beneficiile marketingului incremental constau în:

Citește și
Michael Aagaard, expert recunoscut în optimizarea conversiilor, explorează psihologia dezamăgirii
Michael Aagaard, expert recunoscut în optimizarea conversiilor, explorează psihologia dezamăgirii

1. Optimizarea bugetului: alocați resurse către canalele care generează cele mai multe rezultate incrementale.

2. Demonstrarea ROI (Return on Investment): oferă dovezi concrete conducerii despre impactul marketingului asupra profitului.

3. Îmbunătățirea strategiei de marketing: identifică tacticile cele mai eficiente pentru obiectivele dvs.

Avinash Kaushik subliniază: "Trebuie să înțelegem impactul incremental al marketingului, nu impactul general."

Discuția prezintă trei niveluri de implementare, de la cel mai simplu la cel mai complex:

Nivelul 1: Incrementalitate pe canal - se concentrează pe performanța unui singur canal și este rapid de implementat.

Nivelul 2: Incrementalitate pe parcursul călătoriei clientului - ia în considerare întregul traseu al clientului pe mai multe canale.

Nivelul 3: Incrementalitate portofoliului - oferă o imagine holistică a impactului marketingului pe toate canalele.

Pentru a măsura eficiența marketingului incremental, sunt menționați următorii șase KPI: vânzări incrementale, cost per vânzare incrementală, profit incremental, puncte de brand lift (creșterea notorietății mărcii), numărul de persoane cu notorietate crescută a mărcii, cost per persoană cu notorietate crescută a mărcii, rolul inteligenței artificiale (AI) în marketing incremental.

Marketingul incremental este o abordare valoroasă pentru a demonstra conducerii valoarea marketingului în era digitală. Prin măsurarea impactului incremental, marketerii pot optimiza bugetul, îmbunătăți strategiile și demonstra rolul esențial pe care îl joacă marketingul în succesul companiei.

Pentru mai multe detalii despre marketing-ul incremental și despre rolul AI în marketing, urmăriți emisiunea integrală.

Articol recomandat de sport.ro
Decizia luată de Jordan Chiles după ce a pierdut medalia de bronz în fața Anei Bărbosu
Decizia luată de Jordan Chiles după ce a pierdut medalia de bronz în fața Anei Bărbosu
Citește și...
Cum să rămânem vizibili în era inteligenței artificiale: Generative AI și SEO
Cum să rămânem vizibili în era inteligenței artificiale: Generative AI și SEO

Expertul SEO Dale Bertrand a fost invitat la emisiunea ePlan pentru a discuta impactul inteligenței artificiale generative asupra SEO.

Michael Aagaard, expert recunoscut în optimizarea conversiilor, explorează psihologia dezamăgirii
Michael Aagaard, expert recunoscut în optimizarea conversiilor, explorează psihologia dezamăgirii

Într-o ediție specială a emisiunii ePlan, Andrei Radu îl are invitat pe Michael Aagaard să exploreze complexitatea dezamăgirii și influența acesteia asupra comportamentului online.

Sfaturi esențiale pentru a-ți optimiza campaniile de marketing online pentru magazinele online din România
Sfaturi esențiale pentru a-ți optimiza campaniile de marketing online pentru magazinele online din România

Mădălina Stănescu, fondatoarea agenției de marketing Optimized, a fost invitata lui Andrei Radu în emisiunea ePlan, difuzată exclusiv pe www.stirileprotv.ro.

Interviu. Ciprian Stancu, fondator RepublicaBio: “Încercăm să mascăm cât se poate de mult identitatea”, ca să vindem ”afară”
Interviu. Ciprian Stancu, fondator RepublicaBio: “Încercăm să mascăm cât se poate de mult identitatea”, ca să vindem ”afară”

Ciprian Stancu, fondator RepublicaBio.ro, un magazin online de succes, multiplu premiat la gala premiilor e-commerce, a fost invitatul lui Andrei Radu în emisiunea ePlan, difuzată exclusiv online pe www.stirileprotv.ro.

”ePlan”. Consumatorii români devin mai pretențioși și mai atenți la prețuri. Care sunt greșelile pe care comercianții le fac
”ePlan”. Consumatorii români devin mai pretențioși și mai atenți la prețuri. Care sunt greșelile pe care comercianții le fac

Arthur Rădulescu, fondator și CEO al MerchantPro, a fost invitatul lui Andrei Radu în emisiunea ePlan, difuzată exclusiv pe www.stirileprotv.ro.

Recomandări
Liderii PSD, PNL și UDMR au reluat negocierile pentru formarea unui Guvern fără USR. Stănescu: ”Da, rămâne premier Ciolacu”
Liderii PSD, PNL și UDMR au reluat negocierile pentru formarea unui Guvern fără USR. Stănescu: ”Da, rămâne premier Ciolacu”

Liderii PSD, PNL și UDMR au decis să reia discuțiile, sâmbătă, fără USR. Potrivit unor surse social-democrate, duminică seara și luni vor avea loc consultări politice la Palatul Cotroceni, pentru rezolvarea crizei guvernamentale.

VIDEO. Momentul în care atacatorul de la târgul de Crăciun din Magdeburg, Germania, este arestat de poliție
VIDEO. Momentul în care atacatorul de la târgul de Crăciun din Magdeburg, Germania, este arestat de poliție

Imaginile difuzate de postul german de televiziune MDR au arătat momentul în care presupusul atacator de la târgul de Crăciun din Magdeburg, Germania, este arestat de poliția germană.

INTERVIU cu Aura Șova, câștigătoarea ”Vocea României 2024”: ”M-am făcut arhitect ca să pot să fac un azil de bătrâni”
INTERVIU cu Aura Șova, câștigătoarea ”Vocea României 2024”: ”M-am făcut arhitect ca să pot să fac un azil de bătrâni”

Aura Șova a câștigat Vocea României 2024. După săptămâni în care vocea ei a răsunat în toate etapele show-ului, telespectatorii au decis ca trofeul și premiul în valoare de 100.000 de euro să ajungă la concurenta din echipa lui Tudor Chirilă..