Cum să rămânem vizibili în era inteligenței artificiale: Generative AI și SEO

×
Codul embed a fost copiat

Expertul SEO Dale Bertrand a fost invitat la emisiunea ePlan pentru a discuta impactul inteligenței artificiale generative asupra SEO.

În cadrul interviului, Bertrand a dezbătut modul în care inteligența artificială generativă schimbă modul în care Google caută informații și cum își pot adapta strategiile SEO afacerile pentru a rămâne vizibile.

Unul dintre punctele cheie menționate de Bertrand este că Google folosește din ce în ce mai mult inteligența artificială generativă pentru a crea răspunsuri la interogările de căutare. Asta înseamnă că Google nu mai trebuie neapărat să trimită utilizatorii către website-uri pentru a le oferi informațiile pe care le caută. Prin urmare, afacerile trebuie să se concentreze pe crearea de conținut unic și informativ, optimizat și pentru căutarea vocală.

Bertrand a discutat de asemenea despre importanța utilizării unei varietăți de practici SEO, cum ar fi SEO tehnic și marketing de conținut. SEO tehnic se asigură că un website poate fi explorat și indexat de motoarele de căutare, în timp ce marketingul de conținut ajută la atragerea vizitatorilor către un website.

Andrei Radu: “Cum poate inteligența artificială să ajute marketerii să creeze conținut mai bun?”

Citește și
eplan
Plățile online și serviciile digitale accelerează creșterea e-commerce-ului în România: perspectiva PayU în 2024

Dale Bertrand: “Inteligența artificială poate fi un instrument valoros pentru marketeri, ajutându-i să analizeze datele despre publicul lor țintă și să identifice tendințele in consum. De asemenea, AI poate ajuta la crearea de titluri captivante și la optimizarea conținutului pentru motoarele de căutare.”

Andrei Radu: “Cum pot companiile să echilibreze utilizarea inteligenței artificiale cu menținerea unei note umane în strategiile lor de conținut?”

Dale Bertrand: “E important ca marketerii să nu folosească inteligența artificială pentru a scrie conținutul lor. AI poate fi un instrument util pentru a îmbunătăți conținutul, însă ideile de bază și scrierea finală ar trebui să vină dintr-o perspectivă umană. Poveștile și experiențele unice sunt ceva ce inteligența artificială nu poate crea, iar ele reprezintă o modalitate excelentă de a adăuga o notă umană marketingului de conținut.”

Interviul cu Bertrand oferă informații valoroase despre impactul inteligenței artificiale generative asupra SEO. Afacerile care doresc să rămână în frunte trebuie să fie conștiente de aceste schimbări și să își adapteze strategiile în consecință.

Articol recomandat de sport.ro
GALERIE FOTO Evghenia Guțul, bașkana tatuată a Găgăuziei, arestată la Chișinău! De ce este acuzată favorita lui Ilan Șor, patronul lui Milsami Orhei
GALERIE FOTO Evghenia Guțul, bașkana tatuată a Găgăuziei, arestată la Chișinău! De ce este acuzată favorita lui Ilan Șor, patronul lui Milsami Orhei
Citește și...
Plățile online și serviciile digitale accelerează creșterea e-commerce-ului în România: perspectiva PayU în 2024
Plățile online și serviciile digitale accelerează creșterea e-commerce-ului în România: perspectiva PayU în 2024

Piața de e-commerce din România atinge în 2024 un prag estimat la 11,7 miliarde euro, potrivit PayU GPO.

Cum se schimbă legislația pentru e-commerce în 2025? Reguli noi pentru magazinele online și marketplace-uri
Cum se schimbă legislația pentru e-commerce în 2025? Reguli noi pentru magazinele online și marketplace-uri

Industria e-commerce se află într-o continuă transformare, iar anul 2025 aduce noi reglementări pe care magazinele online trebuie să le respecte pentru a evita sancțiunile.

De ce doar 5% dintre magazinele românești vând internațional. Ce spun specialiștii
De ce doar 5% dintre magazinele românești vând internațional. Ce spun specialiștii

Cât de pregătite sunt magazinele online din România să vândă peste hotare? Deși e-commerce-ul global oferă oportunități uriașe, doar 5% dintre magazinele românești fac pasul spre piețele internaționale.

Recomandări
Comisia Europeană ne sfătuiește să avem în casă un kit de urgență pentru minimum 72 de ore în caz de criză
Comisia Europeană ne sfătuiește să avem în casă un kit de urgență pentru minimum 72 de ore în caz de criză

Comisia Europeană ne avertizează că până la următoarea criză este doar o chestiune de timp! De aceea, fiecare dintre noi trebuie să fie pregătit cu un kit de urgență pentru minimum 72 de ore.

Cum se „apără” ANAF în cazul lipsei de transparență privind marii datornici la buget. Răspunsul Fiscului pentru Știrile ProTV
Cum se „apără” ANAF în cazul lipsei de transparență privind marii datornici la buget. Răspunsul Fiscului pentru Știrile ProTV

Într-un răspuns trimis Știrilor ProTV, ANAF și-a explicat poziția în ceea ce privește transparența activității sale și modul în care face publică situația marilor datornici.

Inșelătorie de peste 17 milioane de dolari. Doi administratori din Timiș promiteau parcuri fotovoltaice în toată țara
Inșelătorie de peste 17 milioane de dolari. Doi administratori din Timiș promiteau parcuri fotovoltaice în toată țara

Cu promisiunea unui proiect uriaș de parcuri fotovoltaice în toată țara, doi administratori ai unei firme din Timiș au pus la cale o înșelătorie de peste 17 milioane de dolari.