Horia Neagu, fondator Napoleon.Digital, despre impactul pe care AI îl are în business-urile online și metode de a o utiliza

×
Codul embed a fost copiat

În cadrul emisiunii ePlan, moderată de Andrei Radu, a fost invitat Horia Neagu, fondatorul companiei Napoleon.Digital și specialist în marketing online.

Acesta a explicat, pe înțelesul tuturor, două teme de discuție intens dezbătute în ultima perioada: impactul pe care Inteligența Aritificială îl are în business-urile online și metode de a o utiliza în acest sens, dar și tiparul celor mai comuni clienți ai magazinelor online – Generatia Z – și cum să ne adaptăm nevoilor lor.

Odată cu evoluția tehnologie, crește, în mod logic, și prețul plătit pentru a beneficia de această tehnologie, după cum o confirmă și Horia Neagu. În acest sens, acesta recomandă companiilor să utilizeze resursele disponibile din mediul online pentru a identifica acțiunile de marketing care atrag cele mai multe resurse financiare fără rost.

Horia Neagu: “De pildă,pe partea de SEO, de exemplu, putem să ne uităm un pic mai atent, poate la la spending( n.r. cheltuieli) , pe ce se duce, mai ales acum ne ajută foarte mult și tool-urile AI, să eficientizăm un pic, niște procese care nu erau automatizate sau nu erau automatizabile înainte.”

Expertul în digital marketing atrage atenția și asupra utilizării corecte a Inteligenței Artificiale de către business-urile online. Acesta susține că A.I nu ar trebui folosit în exces, ci doar pentru a adăuga un plus de valoare ideilor pe care companiile le au.

Citește și
Filmare terifiantă. „Nici în războiul din Iugoslavia nu am văzut așa ceva!” Șofer român de TIR blocat trei zile pe autostrada distrusă de inundațiile din Spania

Horia Neagu: “Sunt niște activități destul de minuțioase și destul de complexe la care putem folosi A.I pentru a ne automatiza munca, pentru a ne ușura viața. Și ăsta este modul eficient de a folosi A.I și de a-l integra în workflow-ul nostru, atât ca agenție cât și la nivel de client. Din păcate, foarte puțini clienți și în mod tragic, foarte puține agenții folosesc AI-ul în acest mod la noi.”

Un alt subiect adus în prim-plan de către Horia Manea este legătura dintre Google și A.I. Iar aici acesta vorbește despre acronimul EAAT (Expertise, Experience, Authoritativeness,Trustworthiness) care reglementează utilizarea A.I de către om în aplicația sa și limitele până la care se pot crea și vinde produse în spațiul online. De asemenea, acesta explică și fuziunea dintre A.I și motorul de căutare.

Horia Neagu: “Nu mai este nici pe departe un engine care doar îți analizează cuvintele și îți dă un rezultat care să se potrivească cât mai bine cu fraza respectivă, ci încearcă să îți înțeleagă enunțul.”

Pe finalul discuției, Horia Manea vine cu clarificări cu privire la obișnuințele de consum ale Generației Z, care nu sunt luate in calcul aproape deloc de către magazinele online, după cum afirmă chiar el. În același timp, nu ezită să ne vândă și un secret de reținut, pentru o campanie de marketing online dedicată generației Z.

Horia Neagu: “Nu poți să faci marketing tradițional cu ei, ci trebuie neapărat o doză de umor, meme-uri, influenceri, chiar și micro-influenceri. Nu trebuie să ne ducem neapărat la cei mai mari, dar injectată o doză sănătoasă de umor, chiar și de autoironie în ceea ce facem. Asta este cumva cheia către inimile lor.”

Articol recomandat de sport.ro
FOTO Scene neverosimile la FC U Craiova - Ceahlăul! Adrian Mititelu a intrat pe teren: "Nemernicule, ieși afară!"
FOTO Scene neverosimile la FC U Craiova - Ceahlăul! Adrian Mititelu a intrat pe teren: "Nemernicule, ieși afară!"
Citește și...
Evoluția comerțului online din România în 2024: Datele oferite de iSense Solutions
Evoluția comerțului online din România în 2024: Datele oferite de iSense Solutions

În cadrul emisiunii e-plan, Andrei Radu l-a avut invitat pe Andrei Cânda, Managing Partner al companiei iSense Solutions, pentru a discuta despre cel mai recent studiu realizat în luna septembrie 2024.

Scott Stratten, la ePlan: “Branding-ul este cel care se află în ochii consumatorului, nu compania!”
Scott Stratten, la ePlan: “Branding-ul este cel care se află în ochii consumatorului, nu compania!”

Noul episod ePlan, moderat de Andrei Radu, aduce în discuție problema Marketingului Online, cu accent pe noile modalități prin care business-urile se pot apropia mai mult de comunitatea de clienți.

Premiile Comerțului Online Românesc acordate în cadrul ediției de 19 ani a Galei Premiilor eCommerce
Premiile Comerțului Online Românesc acordate în cadrul ediției de 19 ani a Galei Premiilor eCommerce

PARTENERIAT Aflată la a XIX-a ediție anuală, Gala Premiilor eCommerce 2024 s-a desfășurat pe 8 octombrie la Teatrul Național București, acordând cele mai importante premii companiilor care activează în comerțul online românesc.  

Recomandări
Oligarhul fugar prorus, Ilan Şor, susține că
Oligarhul fugar prorus, Ilan Şor, susține că "ideea europeană a murit în Republica Moldova". Atac direct la Maia Sandu

Oligarhul fugar prorus moldovean Ilan Şor a negat, într-un interviu recent, că ar fi încercat să cumpere voturi şi susţine totodată că ideea europeană a murit în Republica Moldova după referendumul câştigat „la mustaţă” de forţele proeuropene.

Decizia care i-a salvat viața lui Adrian, un român de 37 de ani prins în dezastrul din Spania:
Decizia care i-a salvat viața lui Adrian, un român de 37 de ani prins în dezastrul din Spania: "Am luat câinele și m-am dus"

Mulți români pentru care Spania este a doua casă trec, în continuare, prin momente teribile după inundațiile catastrofale.

Corespondență Știrile PRO TV | Măsuri extreme luate de civili în apropierea Casei Albe. Ce s-ar putea întâmpla după alegeri
Corespondență Știrile PRO TV | Măsuri extreme luate de civili în apropierea Casei Albe. Ce s-ar putea întâmpla după alegeri

Lupta pentru Casa Albă rămâne strânsă între Donald Trump și Kamala Harris. Potrivit sondajelor, candidata democraților are un avantaj în rândul femeilor, iar republicanul are de partea sa mai mulți bărbați.