Horia Neagu, fondator Napoleon.Digital, despre impactul pe care AI îl are în business-urile online și metode de a o utiliza

×
Codul embed a fost copiat

În cadrul emisiunii ePlan, moderată de Andrei Radu, a fost invitat Horia Neagu, fondatorul companiei Napoleon.Digital și specialist în marketing online.

Acesta a explicat, pe înțelesul tuturor, două teme de discuție intens dezbătute în ultima perioada: impactul pe care Inteligența Aritificială îl are în business-urile online și metode de a o utiliza în acest sens, dar și tiparul celor mai comuni clienți ai magazinelor online – Generatia Z – și cum să ne adaptăm nevoilor lor.

Odată cu evoluția tehnologie, crește, în mod logic, și prețul plătit pentru a beneficia de această tehnologie, după cum o confirmă și Horia Neagu. În acest sens, acesta recomandă companiilor să utilizeze resursele disponibile din mediul online pentru a identifica acțiunile de marketing care atrag cele mai multe resurse financiare fără rost.

Horia Neagu: “De pildă,pe partea de SEO, de exemplu, putem să ne uităm un pic mai atent, poate la la spending( n.r. cheltuieli) , pe ce se duce, mai ales acum ne ajută foarte mult și tool-urile AI, să eficientizăm un pic, niște procese care nu erau automatizate sau nu erau automatizabile înainte.”

Expertul în digital marketing atrage atenția și asupra utilizării corecte a Inteligenței Artificiale de către business-urile online. Acesta susține că A.I nu ar trebui folosit în exces, ci doar pentru a adăuga un plus de valoare ideilor pe care companiile le au.

Citește și
eplan
Plățile online și serviciile digitale accelerează creșterea e-commerce-ului în România: perspectiva PayU în 2024

Horia Neagu: “Sunt niște activități destul de minuțioase și destul de complexe la care putem folosi A.I pentru a ne automatiza munca, pentru a ne ușura viața. Și ăsta este modul eficient de a folosi A.I și de a-l integra în workflow-ul nostru, atât ca agenție cât și la nivel de client. Din păcate, foarte puțini clienți și în mod tragic, foarte puține agenții folosesc AI-ul în acest mod la noi.”

Un alt subiect adus în prim-plan de către Horia Neagu este legătura dintre Google și A.I. Iar aici acesta vorbește despre acronimul EAAT (Expertise, Experience,

Authoritativeness,Trustworthiness) care reglementează utilizarea A.I de către om în aplicația sa și limitele până la care se pot crea și vinde produse în spațiul online. De asemenea, acesta explică și fuziunea dintre A.I și motorul de căutare.

Horia Neagu: “Nu mai este nici pe departe un engine care doar îți analizează cuvintele și îți dă un rezultat care să se potrivească cât mai bine cu fraza respectivă, ci încearcă să îți înțeleagă enunțul.”

Pe finalul discuției, Horia NEagu vine cu clarificări cu privire la obișnuințele de consum ale Generației Z, care nu sunt luate in calcul aproape deloc de către magazinele online, după cum afirmă chiar el. În același timp, nu ezită să ne vândă și un secret de reținut, pentru o campanie de marketing online dedicată generației Z.

Horia Neagu: “Nu poți să faci marketing tradițional cu ei, ci trebuie neapărat o doză de umor, meme-uri, influenceri, chiar și micro-influenceri. Nu trebuie să ne ducem neapărat la cei mai mari, dar injectată o doză sănătoasă de umor, chiar și de autoironie în ceea ce facem. Asta este cumva cheia către inimile lor.”

Articol recomandat de sport.ro
GALERIE FOTO Evghenia Guțul, bașkana tatuată a Găgăuziei, arestată la Chișinău! De ce este acuzată favorita lui Ilan Șor, patronul lui Milsami Orhei
GALERIE FOTO Evghenia Guțul, bașkana tatuată a Găgăuziei, arestată la Chișinău! De ce este acuzată favorita lui Ilan Șor, patronul lui Milsami Orhei
Citește și...
Plățile online și serviciile digitale accelerează creșterea e-commerce-ului în România: perspectiva PayU în 2024
Plățile online și serviciile digitale accelerează creșterea e-commerce-ului în România: perspectiva PayU în 2024

Piața de e-commerce din România atinge în 2024 un prag estimat la 11,7 miliarde euro, potrivit PayU GPO.

Cum se schimbă legislația pentru e-commerce în 2025? Reguli noi pentru magazinele online și marketplace-uri
Cum se schimbă legislația pentru e-commerce în 2025? Reguli noi pentru magazinele online și marketplace-uri

Industria e-commerce se află într-o continuă transformare, iar anul 2025 aduce noi reglementări pe care magazinele online trebuie să le respecte pentru a evita sancțiunile.

De ce doar 5% dintre magazinele românești vând internațional. Ce spun specialiștii
De ce doar 5% dintre magazinele românești vând internațional. Ce spun specialiștii

Cât de pregătite sunt magazinele online din România să vândă peste hotare? Deși e-commerce-ul global oferă oportunități uriașe, doar 5% dintre magazinele românești fac pasul spre piețele internaționale.

Recomandări
Comisia Europeană ne sfătuiește să avem în casă un kit de urgență pentru minimum 72 de ore în caz de criză
Comisia Europeană ne sfătuiește să avem în casă un kit de urgență pentru minimum 72 de ore în caz de criză

Comisia Europeană ne avertizează că până la următoarea criză este doar o chestiune de timp! De aceea, fiecare dintre noi trebuie să fie pregătit cu un kit de urgență pentru minimum 72 de ore.

Cum se „apără” ANAF în cazul lipsei de transparență privind marii datornici la buget. Răspunsul Fiscului pentru Știrile ProTV
Cum se „apără” ANAF în cazul lipsei de transparență privind marii datornici la buget. Răspunsul Fiscului pentru Știrile ProTV

Într-un răspuns trimis Știrilor ProTV, ANAF și-a explicat poziția în ceea ce privește transparența activității sale și modul în care face publică situația marilor datornici.

Armata SUA a trimis la baza de la Mihail Kogălniceanu celebra Divizie 101. Aceasta ar urma să devină cea mai mare din Europa
Armata SUA a trimis la baza de la Mihail Kogălniceanu celebra Divizie 101. Aceasta ar urma să devină cea mai mare din Europa

Armata americană a trimis la baza de la Mihail Kogălniceanu una dintre unitățile sale de elită - celebra Divizie 101, rămasă în istorie pentru contribuția la reușita debarcării din Normandia.