Horia Neagu, fondator Napoleon.Digital, despre impactul pe care AI îl are în business-urile online și metode de a o utiliza

×
Codul embed a fost copiat

În cadrul emisiunii ePlan, moderată de Andrei Radu, a fost invitat Horia Neagu, fondatorul companiei Napoleon.Digital și specialist în marketing online.

Acesta a explicat, pe înțelesul tuturor, două teme de discuție intens dezbătute în ultima perioada: impactul pe care Inteligența Aritificială îl are în business-urile online și metode de a o utiliza în acest sens, dar și tiparul celor mai comuni clienți ai magazinelor online – Generatia Z – și cum să ne adaptăm nevoilor lor.

Odată cu evoluția tehnologie, crește, în mod logic, și prețul plătit pentru a beneficia de această tehnologie, după cum o confirmă și Horia Neagu. În acest sens, acesta recomandă companiilor să utilizeze resursele disponibile din mediul online pentru a identifica acțiunile de marketing care atrag cele mai multe resurse financiare fără rost.

Horia Neagu: “De pildă,pe partea de SEO, de exemplu, putem să ne uităm un pic mai atent, poate la la spending( n.r. cheltuieli) , pe ce se duce, mai ales acum ne ajută foarte mult și tool-urile AI, să eficientizăm un pic, niște procese care nu erau automatizate sau nu erau automatizabile înainte.”

Expertul în digital marketing atrage atenția și asupra utilizării corecte a Inteligenței Artificiale de către business-urile online. Acesta susține că A.I nu ar trebui folosit în exces, ci doar pentru a adăuga un plus de valoare ideilor pe care companiile le au.

Citește și
valentin radu eplan
Magazinele online nu profită de toate oportunitățile analizei datelor clienților. În România, „adopția este mai lentă”

Horia Neagu: “Sunt niște activități destul de minuțioase și destul de complexe la care putem folosi A.I pentru a ne automatiza munca, pentru a ne ușura viața. Și ăsta este modul eficient de a folosi A.I și de a-l integra în workflow-ul nostru, atât ca agenție cât și la nivel de client. Din păcate, foarte puțini clienți și în mod tragic, foarte puține agenții folosesc AI-ul în acest mod la noi.”

Un alt subiect adus în prim-plan de către Horia Neagu este legătura dintre Google și A.I. Iar aici acesta vorbește despre acronimul EAAT (Expertise, Experience,

Authoritativeness,Trustworthiness) care reglementează utilizarea A.I de către om în aplicația sa și limitele până la care se pot crea și vinde produse în spațiul online. De asemenea, acesta explică și fuziunea dintre A.I și motorul de căutare.

Horia Neagu: “Nu mai este nici pe departe un engine care doar îți analizează cuvintele și îți dă un rezultat care să se potrivească cât mai bine cu fraza respectivă, ci încearcă să îți înțeleagă enunțul.”

Pe finalul discuției, Horia NEagu vine cu clarificări cu privire la obișnuințele de consum ale Generației Z, care nu sunt luate in calcul aproape deloc de către magazinele online, după cum afirmă chiar el. În același timp, nu ezită să ne vândă și un secret de reținut, pentru o campanie de marketing online dedicată generației Z.

Horia Neagu: “Nu poți să faci marketing tradițional cu ei, ci trebuie neapărat o doză de umor, meme-uri, influenceri, chiar și micro-influenceri. Nu trebuie să ne ducem neapărat la cei mai mari, dar injectată o doză sănătoasă de umor, chiar și de autoironie în ceea ce facem. Asta este cumva cheia către inimile lor.”

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! A murit pe teren, chiar în timpul meciului, dintr-un motiv bizar
NEWS ALERT Tragedie! A murit pe teren, chiar în timpul meciului, dintr-un motiv bizar
Citește și...
Magazinele online nu profită de toate oportunitățile analizei datelor clienților. În România, „adopția este mai lentă”
Magazinele online nu profită de toate oportunitățile analizei datelor clienților. În România, „adopția este mai lentă”

Vorbim despre piața românească de e-commerce, despre problemele și oportunitățile actuale și despre ce ar trebui să facă magazinele online mai mici pentru a rămâne competitive.

Cum a evoluat piața de e-commerce din România în ultimul an. Categoria de produse care a înregistrat cea mai mare creștere
Cum a evoluat piața de e-commerce din România în ultimul an. Categoria de produse care a înregistrat cea mai mare creștere

Astăzi vorbim despre cel mai recent studiu privind evoluția pieței de E-commerce din România din perspectiva cumpărătorilor online, cercetare realizată de iSense Solutions pentru GPEC în luna octombrie a acestui an.

Retrospectiva Black Friday 2025. Marian Andrei, iLikeIT: A fost despre detergenți, nu despre televizoare sau laptop-uri
Retrospectiva Black Friday 2025. Marian Andrei, iLikeIT: A fost despre detergenți, nu despre televizoare sau laptop-uri

Black Friday s-a încheiat,iar acum a sosit momentul să tragem concluziile.

Recomandări
Ninge viscolit în munți: DRDP Craiova intervine cu utilaje, Oltenia sub cod galben de ninsori și vânt | Video
Ninge viscolit în munți: DRDP Craiova intervine cu utilaje, Oltenia sub cod galben de ninsori și vânt | Video

Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Craiova trasmite joi dimineaţă că în zonele montane ninge viscolit, fapt ce îngreunează acţiunile de deszăpezire.

Nadia Comăneci, mesaj emoționant de Crăciun: „Să aveţi un an extraordinar. Sărbători frumoase alături de cei dragi”
Nadia Comăneci, mesaj emoționant de Crăciun: „Să aveţi un an extraordinar. Sărbători frumoase alături de cei dragi”

Nadia Comăneci, cel mai titrat sportiv român la Jocurile Olimpice, a postat în social media un mesaj de Sărbători, în care menţionează faptul că urmează un an olimpic.  

Medicul Adrian Marinescu avertizează: ”Avem 70-80 de pacienţi cu gripă în fiecare zi, poate chiar şi mai mult”
Medicul Adrian Marinescu avertizează: ”Avem 70-80 de pacienţi cu gripă în fiecare zi, poate chiar şi mai mult”

Numărul cazurilor de gripă în București s-a mărit în această perioadă, ajungând la aproximativ 80 de persoane care se prezintă într-o zi la camera de gardă, afirmă Dr. Adrian Marinescu, managerul Institutului de Boli Infecţioase Matei Balş din Capitală.