Noul mall din Cotroceni, norocul retelelor de magazine


Ultimul update: Sambata 22 Septembrie 2012 08:01
Data publicarii: Luni 02 Noiembrie 2009 00:00
Categorie: Stiri Economice
AFI Palace Cotroceni Mega Fun

Deschiderea de saptamana trecuta a AFI Palace Cotroceni Mega Fun a insemnat o gura de aer proaspat pentru retailerii de fashion, care au putut arata ca inca mai au putere financiara sa se extinda.


Toti asteapta de la Mega Fun si mega vanzari, direct proportionale, daca s-ar putea, cu banii pe care i-au investit, scrie Business Magazin.

Planurile retailerilor dornici de a-si continua extinderea s-au legat de lansarea Afi Palace Cotroceni Mega Fun. Ei se arata increzatori ca locatia va atrage foarte multi clienti, dar asteapta sa vada ce vor indica si vanzarile.

"Este cea mai mare atractie a Bucurestiului la acest moment, e clar. E pariul anului 2009. Vom vedea insa cum evolueaza lucrurile", spune Ioana Stan, director de marketing al Otter Distribution.

Cititi mai multe despre planurile retelelor de magazine in Business Magazin.
 

Sursa: Business Magazin

Strategie de patron in mall! Afla daca e mai buna o afacere in centru!
Criza le-a incurcat rau calculele celor care construiau mall-uri
Mall-urile, amenintate de faliment
VIDEO PROTVPLUS.RO