Consumati zilnic fibre pentru o digestie excelenta si pentru un sistem cardiovascular puternic

Ultimul update: Vineri 08 Martie 2013 01:04
Data publicarii: Marti 05 Martie 2013 21:49
Categorie: CSID

Alegeti frecvent cerealele care nu contin gluten. Orezul si malaiul concureaza puternic cu quinoa. Consumati preparate pe baza de quinoa, va sfatuiesc specialistii.

Aceasta planta nu contine gluten si poate fi usor de digerat.

O recomanda si continutul de fier, magneziu, vitamina E si acizi grasi nesaturati.

In fiecare zi trebuie sa consumati cereale de calitate. Va asigura cea mai mare cantitate de fibre dintre toate vegetelele.

Alternati insa permanent cerealele glutenice cu cele non-glutenice. Cele din urma sunt reprezentate de orez, malai, hrisca si quinoa. Lipsa glutenului le face mult mai usor de digerat, indiferent daca suferiti sau nu de intoleranta la gluten.

Faina de quinoa se prepara asemenea orezului. De asemenea, se poate face paine din faina integrala de quinoa.

Boabele expandate pot fi integrate intr-un iaurt natural sau pot fi consumate alaturi de fructe uscate.

Uneori acneea poate fi semnul intolerantei la gluten. O doza de quinoa va asigura peste 50% din necesarul de fibre de calitate.

In felul acesta digestia este rapida si corecta. In plus, fibrele asigura si eliminarea substantelor nocive.

Quinoa este un produs premium cu minerale si vitamine de calitate care va energizeaza.

Consumul frecvent de quinoa scade inclusiv riscul de boala cardiovasculara.

Sa intampinam primavara sanatosi. Recomandarile medicilor pentru revigorarea organismului
Sa intampinam primavara sanatosi. Recomandarile medicilor pentru revigorarea organismului
mâncare
Metoda prin care puteți să reduceți porțiile de mâncare și să nu rămâneți flămânzi
Zahărul din dulciuri şi alte produse superprocesate aduce doar calorii în exces pentru un copil
Cât de periculos poate fi dacă nu ne facem analizele uzuale anual
Ce înseamnă comportamentul sexual la risc și la ce boli ne expunem
Cum ne afecteaza tutunul vederea. Fumatul reduce semnificativ oxigenarea celulară
"Plângi cât vrei, cât simți nevoia! Stau cu tine!" Recomandările medicilor pentru trăirile emoţionale
popcorn
Popcornul pregătit acasă, o sursă excelentă de proteine şi vitamine. Când devine periculos