Ferrari a început să accepte plata în criptomonede a maşinilor în urma solicitărilor clienţilor săi bogaţi
Ferrari a început să accepte plata în criptomonede a maşinilor sale sport de lux în SUA şi o va face şi în Europa, în urma solicitărilor clienţilor săi bogaţi, a declarat directorul său de marketing şi comercial, pentru Reuters.
Marea majoritate a companiilor de tip blue-chip s-au ferit de cripto, deoarece volatilitatea bitcoin şi a altor criptomonede le face impracticabile pentru comerţ.
Reglementările neregulate şi consumul ridicat de energie au împiedicat, de asemenea, răspândirea criptomonedei ca mijloc de plată.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Printre acestea se numără producătorul de maşini electrice Tesla, care în 2021 a început să accepte plata în bitcoin, cea mai valoroasă monedă cripto, înainte ca CEO-ul Elon Musk să o oprească din cauza preocupărilor legate de mediu.
Directorul de marketing şi comerţ al Ferrari, Enrico Galliera, a declarat că minerii de criptomonede au făcut eforturi pentru a-şi reduce amprenta de carbon prin introducerea de software nou şi o utilizare mai largă a surselor regenerabile.
”Ţinta noastră de a atinge neutralitatea carbonului până în 2030 de-a lungul întregului nostru lanţ valoric este absolut confirmată”, a spus el într-un interviu.
Ferrari a spus că decizia a venit ca răspuns la solicitările pieţei şi ale dealerilor, deoarece mulţi dintre clienţii săi au investit în cripto.
”Unii sunt tineri investitori care şi-au construit averea în jurul criptomonedelor. Alţii sunt investitori mai tradiţionali, care doresc să-şi diversifice portofoliile”, a spus el.
În timp ce unele criptomonede, cum ar fi cea de-a doua ca mărime, ether, şi-au îmbunătăţit eficienţa energetică, bitcoin atrage în continuare critici pentru extragerea sa consumatoare de energie.
Ferrari a livrat peste 1.800 de maşini în regiunea sa din America, care include SUA, în prima jumătate a acestui an.
Galliera nu a spus câte maşini se aştepta Ferrari să vândă prin cripto. El a arătat că portofoliul de comenzi al companiei a fost puternic şi complet rezervat până în 2025, dar compania a vrut să testeze acest univers în expansiune.