Zbor riscant pentru Mihai Margineanu, care nu a putut sa aterizeze cu avionul sau, la Baneasa. Cum a ajuns in situatia grava

×
Codul embed a fost copiat

Pericol urias pentru Mihai Margineanu. Indragitul artist din serialul "Las Fierbinti" nu a putut sa aterizeze cu avionul sau pe aeroportul din Baneasa, pentru ca pista era blocata de un alt avion ultrausor, care aterizase "pe burta".

Pilotul uitase sa coboare trenul de aterizare. Mihai Margineanu povesteste ca avea optiunea de a ateriza pe intuneric, pe aerodromul din Clinceni, dar, pana la urma, a fost lasat sa coboare pe Otopeni, in fata unei aeronave Tarom.

Un avionultra usor a aterizat pe aeroportul din Baneasa luni seara, in jurul orei 16:00, cu multe emotii. Pilotul a uitat pur si simplu sa coboare trenul de aterizare, spun surse din cadrul aviatiei civile. Proprietarul avionului si-a avariat aparatul, in special elicele care au atins pista. Din fericire, pilotul nu a patit nimic, pentru ca viteza acestor aparate este de 50-60 de kilometri de ora la aterizare.

Avionul avariat a blocat pista, astfel ca avioanele care veneau dupa el nu au mai putut ateriza. In aceasta situatie a fost si avionul Cesna detinut de Mihai Margineanu. Artistul povesteste ca au fost cateva momente de panica.

"Unde dracu' ma duc iou acum cu Cessna (proprietate personala)? Controlorul de trafic ma trimite la Clinceni, aeroport cu pista pe iarba si neluminata... in intunericul noptii din ce in ce mai noapte. Raspund civilizat si conform normelor de comunicare aviatica: NEGATIV! Pana la urma, controlorii de trafic, care sunt niste oameni responsabili, mi-au facut legatura cu aeroportul International Otopeni", a scris Mihai Margineanu pe pagina lui de Facebook.

Citește și
avion prabusit
Dialogul dintre pilotul avionului prabusit in Columbia si turnul de control. "Am ramas fara carburant. Unde este pista?"
O teroristă germană din Facțiunea Armata Roșie, căutată de 30 de ani și acuzată atacuri cu bombă și jafuri armate, a fost arestată la Berlin

Mihai Margineanu a aterizat pe aeoroportul din Otopeni, fiind lasat in fata de un avion de la Tarom. Artistul si-a reluat marti zborurile, nu inainte de a le multumi controlorilor de trafic care l-au ajutat.

"Multumesc domnilor controlori de trafic de la Baneasa si Otopeni! Voi fi la fel de penibil si astazi, cand va trebui sa decolez de pe Otopeni, probabil in fata vreunui Boeing sau Airbus care ma va astepta semi-nervos, dar cuminte", a scris artistul pe reteaua de socializare.

Centrul de Investigatii si Analiza pentru Siguranta Aviatiei Civile a inceput o ancheta pentru a afla mai multe despre incidentul de pe Baneasa.

Mihai Margineanu, absolvent al Scolii de Pilotaj, este un impatimit al zborurilor. Acesta si-a cumparat un Cessna din 2014 si vrea sa devina pilot de linie. Pentru asta zboara ca sa acumuleze orele necesare pentru obtinerea brevetului de pilot.

Articol recomandat de sport.ro
Roman Abramovich a încercat să-l salveze pe Navalny printr-un schimb de prizonieri
Roman Abramovich a încercat să-l salveze pe Navalny printr-un schimb de prizonieri
Citește și...
Zborul MH370: disperate ca nu au fost gasite resturile avionului, rudele pasagerilor vor cerceta plajele din Madagascar
Zborul MH370: disperate ca nu au fost gasite resturile avionului, rudele pasagerilor vor cerceta plajele din Madagascar

Rudele victimelor zborului aerian MH370, care a disparut de pe radar la data de 8 martie 2014, in timp ce se indrepta spre Beijing, acuza autoritatile din Malaysia ca, la aproape trei ani distanta, nu au gasit resturile aeronavei.

Dialogul dintre pilotul avionului prabusit in Columbia si turnul de control.
Dialogul dintre pilotul avionului prabusit in Columbia si turnul de control. "Am ramas fara carburant. Unde este pista?"

Discutia dintre pilotul avionului care s-a prabusit in Columbia si turnul de control a fost data publicitatii. Comandantul aeronavei a semnalat o pana electrica totala, dar si ca a ramas fara combustibil.

Avionul prabusit in Columbia nu a realimentat. Capacitatea rezervorului, prea mica pentru distanta pe care a strabatut-o
Avionul prabusit in Columbia nu a realimentat. Capacitatea rezervorului, prea mica pentru distanta pe care a strabatut-o

Presa din Columbia sustine ca avionul prabusit in apropiere de Medellin cauzand moartea a 71 de oameni avea un rezervor prea mic pentru un zbor de 2.972 de km, si nu a facut cele doua escale.

Recomandări
Reacția Ucrainei după ce Macron a spus că nu poate fi exclusă o trimitere de trupe occidentale în războiul cu Rusia
Reacția Ucrainei după ce Macron a spus că nu poate fi exclusă o trimitere de trupe occidentale în războiul cu Rusia

Declaraţiile preşedintelui Emmanuel Macron, potrivit cărora ”nu poate fi exclusă” o trimitere a unor trupe la sol din Occident în Ucraina sunt un ”semnal bun”, îşi exprimă marţi bucuria preşedinţia ucraineană.

MAE confirmă că cele două românce, mamă și fiică, au murit în tragicul incendiu din Valencia
MAE confirmă că cele două românce, mamă și fiică, au murit în tragicul incendiu din Valencia

Ministerul Afacerilor Externe (MAE) a anunșat marți seara că autoritățile spaniole au notificat reprezentanții Consulatului României că au finalizat procesul de identificare a victimelor din incendiul care s-a produs în urmă cu câteva zile în Valencia.

Pîrvulescu, despre ipoteza trimiterii de trupe occidentale în Ucraina: „N-a fost o scăpare a lui Macron. A făcut-o special”
Pîrvulescu, despre ipoteza trimiterii de trupe occidentale în Ucraina: „N-a fost o scăpare a lui Macron. A făcut-o special”

Ipoteza trimiterii de trupe occidentale în Ucraina le dă fiori reci tuturor europenilor care încă speră că războiul nu se va extinde. Punerea în practică pare totuși foarte îndepărtată, cred analiștii.