Scissors Day. Revista "The One" a organizat un targ de produse cosmetice, cu reduceri si de 80%
Este deja o certitudine ca primavara ne da o frenezie nebanuita, dar parca femeile sunt de neoprit, mai ales ca s-a imbunat vremea.
Toate viseaza si discuta numai despre rochite, bluzite, pantofi si sandalute. Multe au si golit sambata cateva carduri pentru ca au participat la ''Scissors Day''. Cateva zeci de branduri de imbracaminte, incaltaminte, accesorii, dar si de produse cosmetice au participat la a doua editie a unui targ organizat de revista ''The One'' intr-un spatiu neconventional din Bucuresti.
50, 70 sau chiar 80% reducere. Aceste etichete le-au captivat pe reprezentantele sexului cheltuitor care asteptau un motiv cat de mic sa-si innoiasca garderoba de primavara. Balerinii costa intre 150 si 200 de lei iar unele bluze din matase s-au vandut cu jumatate din pretul initial.
A fost nevoie de putina rabdare, inspiratie si de cateva calcule scurte pentru ca investitiile de sambata sa faca toti banii.
Anul trecut, intr-o zi de targ, vizitatorii au cumparat de cateva zeci de mii de euro, asa ca reprezentantii marilor firme de pe piata romaneasca au veniti pregatiti ca sa nu isi dezamageasca publicul.
Si pentru ca orice dresing serios trebuie sa tina pasul cu moda dar si cu sezonul, organizatorii va asteapta si la toamna la o noua editie.