Pandemia a dus la creșterea conținutului românesc pe YouTube
În timpul pandemiei au apărut tot mai multe producții proprii pe internet.
Numeroși actori, cântăreți sau antreprenori care au rămas fără venituri și fără activitate s-au mutat pe Youtube, unde au discutat cu fanii, le-au oferit sfaturi sau spectacole online.
După ce s-au închis teatrele, actorul Marius Manole și-a făcut debutul pe Youtube, alături de o colegă de scenă.
Alegeri 2024
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
14:21
Câți bani vor câștiga membrii secțiilor de votare la alegeriile parlamentare și prezidențiale. Sumele pe care le vor încasa
12:32
Cine poate deveni președintele României. Ce prevede Constituția
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
Marius Manole, actor: „Am creat o comunitate foarte frumoasă de vreo 2.000 de oameni care intrau în fiecare seară live pe canalul meu de Youtube. Încercăm să râdem mult și să-i facem pe oameni să râdă și în timpul ăsta voiam să aflăm lucruri despre ei ca artiști, despre cum au pornit în viață, despre cum și-au descoperit talentul. Ni se părea nouă că în perioada asta să faci ceva motivațional este foarte bine, pentru că oamenii au nevoie de o motivație pentru a merge înainte”.
Marius Manole nu a fost singurul pentru care Youtube-ul a devenit, în timpul pandemiei, un nou „job”.
După ce afacerile i-au fost afectate de pandemie, Victor Grosu a decis să ofere sfaturi pe Youtube. În videoclipurile pe care le postează investește 3 mii de euro pe lună.
Victor Grosu, arhitect: „Rezultatul este 100% pozitiv, după 3 luni au oficial în plină pandemie 7 comenzi noi în restaurante. Într-o situație în care segmentul HORECA este atacat din toate părțile, să vii cu acest subiect în care zici cum deschizi un restaurant, este frustrant pentru mulți dar e și momentul perfect să te gândești ce să faci după”.
Cristian Chifoi este antreprenor și a adunat cele mai multe vizionari pe youtube cu videoclipul intitulat "Ce înseamnă să fii milionar".
Cristian Chifoi: „Am explicat oarecum legal cum ajungi milionar prima dată printr-o firmă, să ajungi la cifra de afaceri de un milion de dolari și cum încep să se scadă niște taxe și cu ce ajungi la sfârșit”.
Iar cântăreață Andreea Antonescu a vrut să comunice mai mult cu fanii.
Andreea Antonescu: „În perioada pandemiei, fară concerte, repetiții, emisiuni, m-am gândit să fac mai multe live-uri pe conturile de socializare și m-am apropiat de oameni. Am văzut că de-a lungul timpului oamenii au mai multe curiozități.”
Dacă aveți timp liber și vă abonați la mai multe canale de Youtube, puteți urmări de acasă tot ce vă interesează, de la subiecte de antreprenoriat până la secrete de frumusețe sau divertisment. Anul acesta, Youtube a înregistrat 12 milioane de utilizatori activi în fiecare lună în România, iar timpul petrecut pe canal este cu 25% mai mare decât anul trecut.
Dan Oros, marketing manager Google România: „Ce-am mai observat anul acesta, foarte interesant, este că câțiva creatori de conținut au început să acceseze opțiunea de membru în schimbul unui abonament. Deci există persoane care îi urmăresc și care plătesc un abonament lunar special pentru creatorul respectiv care le dă acces la materiale exclusive."
În fiecare zi, 10 milioane de români accesează platforma Youtube.