Peste 2000 de oameni cu planurile date peste cap, la Aeroportul Otopeni. Intarzieri de 2 ore
Planurile a peste 2000 de oameni au fost date peste cap sambata dimineata de o pana de curent, produsa pe Aeroportul Otopeni.
Calatorii care abia asteptau sa plece in concediu sau urmau sa ajunga la serviciu in alta tara, au fost nevoiti sa astepte chiar si doua ore, in terminalul "plecari", dupa ce banda care transporta, scaneaza si sorteaza bagajele, s-a defectat. In invalmaseala creata au existat si persoane care au pierdut cursa pentru care platisera sute de euro, fiind nevoite sa-si cumpere un alt bilet.
Gabriela sustine ca a ajuns in aeroport la ora 5 dimineata, pentru ca zborul sau era programat la ora 7. I s-a spus ca s-a defectat sistemul de scanare al bagajelor si ca va trebui sa astepte.
Gabriela Iordanescu, pasager: "Mi-au zis stati linistita ca va asteapta avionul. si la un moment dat o fata mi-a zis dar unde zburati? La Varsovia. Si dupa 10 minute mi-a spus "imi pare rau ati pierdut avionul". E o bataie de joc si mi-a dat totul peste cap. Acuma eu am dat 350 de euro dus-intors si acum mi s-a cerut inca 207 euro pentru nimic. Acuma nimeni nu e responsabil, nimeni nu stie nimic si ma plaseaza de la cineva la altcineva."
Timp de 5 ore a mers pe la toate ghiseele si a facut peste tot reclamatii. In final nu a reusit sa isi recupereze nici banii si nici timpul pierdut, iar ca sa ajunga totusi in Polonia si-a cumparat inca un bilet pentru zborul de amiaza. Pana la jumatatea zilei, numai putin de 40 de curse au avut intarzieri intre 30 si 90 de minute.
Iar totul a pornit de la o pana de curent pe care aeroportul o pune in seama furnizorului de electricitate. "Caderea de curent a afectat si sistemul de sortare si scanare al bagajelor, iar pasagerii au fost nevoiti sa astepte in aeroport sau in aeronave"
"Intarzierile se inregistreaza ca urmare a unor caderi repetate de tensiune din reteaua nationala de electricitate, care au generat neregularitati la sistemul de procesare automata a bagajelor la plecare. In prezent se lucreaza pentru revenirea la capacitate maxima a sistemului. Bagajele pasagerilor au fost procesate in sistem manual, conform planului de contingenta, cursele programate pentru decolare operand cu intarzieri minime fata de programul de zbor", se arata in comunicatul remis agentiei MEDIAFAX.
Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti precizeaza ca pasagerii pot obtine informatii in timp real despre situatia zborurilor pe Aeroportul International "Henri Coanda" Bucuresti de pe pagina www.bucharestairports.ro/otp.
La randul sau, furnizorul de curent electric sustine ca nu are nicio vina in toata aceasta situatie, iar problema ar fi la noul sistem automat al aerogarii. In timp ce responsabilitatea este pasata dintr-o parte in alta, pasagerii care si-au programat concediile in aceasta perioada stau cu teama ca nu cumva o alta avarie neasumata de nimeni sa le strice planurile.
Citeste si:
Sine suspendate si poduri spectaculoase. Proiectele de infrastructura care iti taie rasuflarea
Inventie extraordinara pentru soferi. Volvo lanseaza masina care se parcheaza singura. VIDEO
Sursa: Pro TV
Etichete: avioane, aeroport, Otopeni, henri coandă, curse,
Dată publicare:
22-06-2013 10:09