Gafă de proporții la Burberry: obiect vestimentar lansat la Londra, ținta criticilor
Un obiect vestimentar inclus în noua colecţie Burberry și prezentat la Londra a declanșat un val de reacții critice, compania britanică recunoscând că a greşit.
Burberry a prezentat un hanorac cu ștreang în cadrul Săptămânii de Modă de la Londra, iar reacțiile nu au întârziat să apară.
Între vocile critice la adresa Burberry s-a numărat şi cea a modelului Liz Kennedy, care a prezentat la Londra pentru Burberry. Ea a scris pe Instagram: „Sinuciderea nu este modă. Să nu uităm nici de oribila istorie a linşajului”, informează News.ro.
Și-au recunoscut gafa
Şeful companiei, Marco Gobbetti, a spus că regretă neplăcerile create şi că „a fost o insensibilitate”.
Hanoracul a fost inclus în colecţia dedicată tinerilor „Tempest”, realizată de directorul de creaţie Riccardo Tisci, care a fost prezentată duminică.
„Vom reflecta asupra acestui caz, vom învăţa din el şi vom lua toate măsurile pentru a nu se repeta”, a mai scris Gobbetti.
Ricardo Tisci s-a scuzat la rândul lui: „Având în vedere că designul a fost inspirat de tema nautică, mi-am dat seama că a fost insensibil”.
Al treilea scandal în modă în 2019
Burberry este a treia mare companie de modă implicată în scandaluri de la începutul acestui an.
La începutul lunii februarie, brandul de lux Gucci a retras de la vânzare un obiect vestimentar, un pulover din lână care acoperea partea de jos a feţei şi era decupat în zona gurii, unde ţesătura imita buze roşii, care a fost considerat de mulţi jignitor.
În ianuarie, Prada a retras un accesoriu care se încadra aceluiaşi stereotip.
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din lume!
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!
Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon!