Firma care a făcut autostrada Sebeş-Turda, din care o bucată s-a rupt, construiește acum A7 Ploieşti-Buzău
Purtătorul de cuvânt al CNAIR afirmă, referindu-se la compania italiană Pizzarotti, care a realizat primul lot din autostrada Sebeş-Turda, din care o bucată s-a rupt în perioada de garanţie, că aceasta lucrează în prezent şi la autostrada Ploieşti-Buzău.
„E adevărat că Pizzarotti are câştigat un contract pe A 7, pe Ploieşti – Buzău. Tocmai că ştim care sunt performanţele lor, suntem atenţi permanent şi îi monitorizăm mai mult decât pe alţi constructori”, a afirmat Alin Şerbănescu sâmbătă, într-o intervenţie telefonică la Digi 24, potrivit News.ro.
Lucrările la tronsonul Ploieşti – Buzău din A 7 au început la sfârşitul verii trecute şi sunt realizate, pe lotul unu care va avea 21 de kilometri, de o asociere între compania italiană Pizzarotti şi firma românească Retter, compania străină fiind lider de asociere.
Compania italiană Pizzarotti este cea care a realizat primul lot din autostrada A 10 Sebeş-Turda, care în prezent este închisă pe un sens de mers după ce o bucată din drum s-a desprins din cauza unei alunecări de teren.
„La Sebeş-Turda A 10, acolo să vedem ce problemă, sau unde a greşit constructorul, a greşit în faza de proiectare, a greşit în faza de execuţie? (...) Au mai fost situaţii în care s-au sărit etape, constructorul, practic, pedeapsa lui cea mai mare este că repară drumul”, a mai declarat Şerbănescu.
Conform acestuia, italienii de la Pizzarotti „pe banii lor, trebuie în 30 de zile să finalizeze lucrările şi să redea circulaţiei autostrada” dintre Sebeş şi Turda.
Asocierea Impresa Pizzarotti & C SPA Pomponio Constructii SRL a început lucrările la tronsonul Sebeş - Alba Iulia Nord din autostrada A 10, cu o lungime de 17 kilometri, în anul 2014. Acest tronson, care a fost avariat în perioada garanţiei, a fost finalizat cu patru ani întârziere.