PRO TV a înregistrat un nou record de audiență!
PRO TV a doborât un nou record: în luna august, cifrele înregistrate atât la nivelul programelor din prime time, cât și la nivelul întregii zile au fost cele mai mari din istoria măsurată a televiziunii!
Încă o dată, știrile, emisiunile, filmele și producțiile locale PRO TV au reprezentat prima alegere a românilor.
Rezultate record în luna august!
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Atât în prime time, cât și la nivelul întregii zile, PRO TV a obținut în luna august cifre de audiență de două ori mai mari decât televiziunea clasată pe locul al doilea și a reușit, din nou, să își depășească propriile rezultate de audiență!
La nivelul întregii zile, PRO TV a obținut în luna august, pe targetul comercial (cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani), o medie de 3.5 puncte de rating și 23.8% cotă de piață, la distanță față de televiziunea clasată pe locul al doilea, care a înregistrat 1.8 puncte de rating și 12.2% cotă de piață.
PRO TV și-a menținut și consolidat poziția de lider și în prime time, unde a obținut 7.4 puncte de rating și 26.5% cotă de piață, spre deosebire de postul TV de pe locul doi, care a înregistrat numai 3.2 puncte de rating și 11.6% cotă de piață.
Vorbește lumea, La Măruță și Ce spun românii, lideri de audiență în prima săptămână după lansare!
Pe 28 august, emisiunile Vorbește lumea, La Măruță și Ce spun românii au debutat cu noi sezoane pline de umor, informații utile, dar și distracție în familie! În prima săptămână de la debut, cele trei emisiuni au condus detașat topul audiențelor pe toate categoriile de public: comercial, urban și național.
La nivelul publicului comercial, emisiunea Vorbește lumea a obținut în prima săptămână a noului sezon o medie de 2.0 puncte de rating și 17.6% cotă de piață, spre deosebire de televiziunea clasată pe locul secund, care a înregistrat pe același interval o medie de 1.5 puncte de rating și 13.8% cotă de piață.
Cătălin Măruță a revenit cu sezonul 10 La Măruță în forță! În prima săptămână de la lansare, emisiunea a obținut o medie de 2.3 puncte de rating și 17.7% cotă de piață, în timp ce televiziunea clasată pe locul al doilea a înregistrat o medie de 1.6 puncte de rating și 12.4% cotă de piață.
Cabral ne-a explicat Ce spun românii într-un nou sezon plin de umor și răspunsuri surprinzătoare, iar emisiunea a condus topul audiențelor în prima săptămână de la lansarea noului sezon, cu o medie de 5.1 puncte de rating și 27.1% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul secund a înregistrat o medie de 1.7 puncte de rating și 9.1% cotă de piață.
În fiecare zi, de luni până duminică, PRO TV le oferă tuturor românilor programele pe care aceștia le preferă!
Sursa: Pro TV
Etichete: record, emisiuni, protv, cabral, audienta, la măruță,
Dată publicare:
07-09-2017 13:09