De ce nu am reusit sa facem o autostrada de la vest la est in 25 de ani. Principalii vinovati pentru aceasta "performanta"

×
Codul embed a fost copiat

De 25 de ani ne chinuim sa unim Marea Neagra cu granita de vest printr-o autostrada. O Europa intreaga stie ca pana acum n-am reusit.

Iar noi vedem ca nu sunt semne ca acest vis se va realiza prea curand. Se intampla asta pentru ca, de-a lungul timpului, in fruntea drumurilor s-au tot perindat oameni incompententi, numiti politic, multi dintre ei pusi pe capatuiala. Ii vedem duminica seara, de la ora 18.00, la "Romania, te iubesc"!

Cratere in asfalt, masini care scartaie din toate incheieturile, cozi nesfarsite si nervi intinsi la maxim. O reteta care face mersul la volan pe centura Bucurestiului, capitala europena, un cosmar. Si aceasta este situatia pe aproape toate drumurile noastre.

Rand pe rand politicienii au promis autostrazi fara numar.

Duminica, la "Romania, te iubesc", patrundem in birourile celor care ar trebui sa se ocupe de drumuri si autostrazi. Pe centura de sud a Capitalei, de ani de zile nu s-a turnat o roaba de asfalt. S-a contruit insa o bordura si s-au facut reparatii care acum nu se mai vad. Cu 58 de milioane de lei. Florin Dascalu este directorul departamentului Intretinere si Reparatii Drumuri si Poduri.

Citește și
halda de steril de la Moldova Noua
Halda de steril care otraveste doua tari. "Le-as da ministrilor o lopata, sa curate dupa ce bate vantul aici"

Reporter: "Cand ii dati drumul?"
Florin Dascalu: "Saptamana viitoare".

O saptamana mai tarziu, pe centura nu era nici picior de muncitor.

Cand a reusit directorul sa isi scoata muncitorii la lucru si mai ales cand vom aveam o centura a Capitalei, aflati duminica. Tot atunci mergem si pe Transalpina. Pe cand bani pentru centura Bucurestiului nu existau, in varful muntelui se investeau 320 de milioane de euro. Acum drumul e inchis. Alin Goga era directorul departamentului juridic in compania de autostrazi pe vremea cand s-a inceput Transalpina.

Cristian Duica a fost director adjunct al companiei de autotrazi. Este cel care a depus documentele pentru contruirea transalpinei. In documente, anchetatorii spun ca s-au facut falsuri grosolane. Acum, compania de autostrazi este condusa de Narcis Neaga. Este omul care de ani de zile se tot chinuie sa faca autostrada Comarnic-Brasov. Ca sa ne convinga ca pe drumurile noastre se munceste, Narcis Neaga ne-a invitat in control pe Defileul Jiului. Duminica, la "Romania, te iubesc" aflati care este stadiul lucrarilor in defileu si mai ales ritmul in care se lucreaza.

O firma din Spania se ocupa de lucrari aici. Sau ar trebui sa se ocupe. Duminica, aflati cand vor incepe lucrarile la autostrada Sibiu Pitesti si Comarnic Brasov, dar si cum isi jutifica neputinta cei care ar trebui sa se ocupe de drumurile noastre. La "Romania, te iubesc!".

Articol recomandat de sport.ro
Acuzații grave! Englezii susțin că grupa în care poate ajunge România la Mondial a fost măsluită
Acuzații grave! Englezii susțin că grupa în care poate ajunge România la Mondial a fost măsluită
Citește și...
Halda de steril care otraveste doua tari.
Halda de steril care otraveste doua tari. "Le-as da ministrilor o lopata, sa curate dupa ce bate vantul aici"

La Moldova Noua, in urma unor politici gresite, exploatarea de cupru din zona a fost abandonata. In zilele secetoase, vantul ridica in aer nori de praf care afecteaza in mod direct Moldova Noua, dar si pe vecinii nostri sarbi.

Castelul bantuit de coruptia din justitie. Romania risca sa ramana fara unul dintre cele mai importante centre culturale
Castelul bantuit de coruptia din justitie. Romania risca sa ramana fara unul dintre cele mai importante centre culturale

SECRETELE CASTELULUI ARCUS. In Covasna, de peste un deceniu justitia romana nu reuseste sa faca dreptate in cazul unui castel.

O nava care trebuia sa ajunga la fier vechi descopera acum zacaminte de gaze in Marea Neagra si prezice cutremurele
O nava care trebuia sa ajunga la fier vechi descopera acum zacaminte de gaze in Marea Neagra si prezice cutremurele

LABORATORUL DIN MAREA NEAGRA. Vom cunoaste povestea ultimei nave din flota de pescuit oceanic: Mare Nigrum, un laborator plutitor care ar putea rivaliza cu ambarcatiunile de cercetare similare din tari cu traditie.

Recomandări
Alegeri locale 2025. Pentru a vota este nevoie de un document de identitate. Ce trebuie să știe cei cu carte electronică
Alegeri locale 2025. Pentru a vota este nevoie de un document de identitate. Ce trebuie să știe cei cu carte electronică

Sute de tehnicieni STS lucrează în schimburi în aceste zile, ca să rezolve problemele ce apar în secții. Deja sunt ocupați, pentru că în sâmbătă seară se pun în funcțiune tabletele pentru înregistrarea și verificarea alegătorilor.

R. Moldova a solicitat energie de avarie din România, după ce sudul Ucrainei a rămas fără curent în urma atacurilor rusești
R. Moldova a solicitat energie de avarie din România, după ce sudul Ucrainei a rămas fără curent în urma atacurilor rusești

Moldelectrica a anunțat că atacurile rusești din regiunea Odesa au lăsat fără curent sudul Ucrainei și au afectat fluxurile energetice din zonă.

A început să curgă apa la robinetele locuitorilor din Prahova și Dâmbovița, însă poate fi folosită doar la toalete
A început să curgă apa la robinetele locuitorilor din Prahova și Dâmbovița, însă poate fi folosită doar la toalete

A început să curgă apa la robinetele locuitorilor din Prahova și Dâmbovița. Va dura, însă, până va ajunge peste tot, pentru că rețeaua are peste 700 de kilometri.