De ce nu am reusit sa facem o autostrada de la vest la est in 25 de ani. Principalii vinovati pentru aceasta "performanta"
De 25 de ani ne chinuim sa unim Marea Neagra cu granita de vest printr-o autostrada. O Europa intreaga stie ca pana acum n-am reusit.
Iar noi vedem ca nu sunt semne ca acest vis se va realiza prea curand. Se intampla asta pentru ca, de-a lungul timpului, in fruntea drumurilor s-au tot perindat oameni incompententi, numiti politic, multi dintre ei pusi pe capatuiala. Ii vedem duminica seara, de la ora 18.00, la "Romania, te iubesc"!
Cratere in asfalt, masini care scartaie din toate incheieturile, cozi nesfarsite si nervi intinsi la maxim. O reteta care face mersul la volan pe centura Bucurestiului, capitala europena, un cosmar. Si aceasta este situatia pe aproape toate drumurile noastre.
Alegeri 2024
11:05
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare
10:04
De ce relațiile României cu Ucraina și Rep. Moldova s-ar putea înrăutăți după alegeri. Semnalul de alarmă tras de Politico
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
06:56
Țările în care s-au deschis cele mai multe secții de votare la alegerile prezidențiale din 2024
Rand pe rand politicienii au promis autostrazi fara numar.
Duminica, la "Romania, te iubesc", patrundem in birourile celor care ar trebui sa se ocupe de drumuri si autostrazi. Pe centura de sud a Capitalei, de ani de zile nu s-a turnat o roaba de asfalt. S-a contruit insa o bordura si s-au facut reparatii care acum nu se mai vad. Cu 58 de milioane de lei. Florin Dascalu este directorul departamentului Intretinere si Reparatii Drumuri si Poduri.
Reporter: "Cand ii dati drumul?"
Florin Dascalu: "Saptamana viitoare".
O saptamana mai tarziu, pe centura nu era nici picior de muncitor.
Cand a reusit directorul sa isi scoata muncitorii la lucru si mai ales cand vom aveam o centura a Capitalei, aflati duminica. Tot atunci mergem si pe Transalpina. Pe cand bani pentru centura Bucurestiului nu existau, in varful muntelui se investeau 320 de milioane de euro. Acum drumul e inchis. Alin Goga era directorul departamentului juridic in compania de autostrazi pe vremea cand s-a inceput Transalpina.
Cristian Duica a fost director adjunct al companiei de autotrazi. Este cel care a depus documentele pentru contruirea transalpinei. In documente, anchetatorii spun ca s-au facut falsuri grosolane. Acum, compania de autostrazi este condusa de Narcis Neaga. Este omul care de ani de zile se tot chinuie sa faca autostrada Comarnic-Brasov. Ca sa ne convinga ca pe drumurile noastre se munceste, Narcis Neaga ne-a invitat in control pe Defileul Jiului. Duminica, la "Romania, te iubesc" aflati care este stadiul lucrarilor in defileu si mai ales ritmul in care se lucreaza.
O firma din Spania se ocupa de lucrari aici. Sau ar trebui sa se ocupe. Duminica, aflati cand vor incepe lucrarile la autostrada Sibiu Pitesti si Comarnic Brasov, dar si cum isi jutifica neputinta cei care ar trebui sa se ocupe de drumurile noastre. La "Romania, te iubesc!".
Sursa: Pro TV
Etichete: autostrada, drumuri, Transalpina, autostrazi, cnadnr,
Dată publicare:
06-06-2015 18:17