De ce nu am reusit sa facem o autostrada de la vest la est in 25 de ani. Principalii vinovati pentru aceasta "performanta"

×
Codul embed a fost copiat

De 25 de ani ne chinuim sa unim Marea Neagra cu granita de vest printr-o autostrada. O Europa intreaga stie ca pana acum n-am reusit.

Iar noi vedem ca nu sunt semne ca acest vis se va realiza prea curand. Se intampla asta pentru ca, de-a lungul timpului, in fruntea drumurilor s-au tot perindat oameni incompententi, numiti politic, multi dintre ei pusi pe capatuiala. Ii vedem duminica seara, de la ora 18.00, la "Romania, te iubesc"!

Cratere in asfalt, masini care scartaie din toate incheieturile, cozi nesfarsite si nervi intinsi la maxim. O reteta care face mersul la volan pe centura Bucurestiului, capitala europena, un cosmar. Si aceasta este situatia pe aproape toate drumurile noastre.

Rand pe rand politicienii au promis autostrazi fara numar.

Duminica, la "Romania, te iubesc", patrundem in birourile celor care ar trebui sa se ocupe de drumuri si autostrazi. Pe centura de sud a Capitalei, de ani de zile nu s-a turnat o roaba de asfalt. S-a contruit insa o bordura si s-au facut reparatii care acum nu se mai vad. Cu 58 de milioane de lei. Florin Dascalu este directorul departamentului Intretinere si Reparatii Drumuri si Poduri.

Citește și
Un român s-a însurat cu o prințesă din Africa și a devenit Sultan. Soția lui a venit în România pentru a-l susține în cariera politică

Reporter: "Cand ii dati drumul?"
Florin Dascalu: "Saptamana viitoare".

O saptamana mai tarziu, pe centura nu era nici picior de muncitor.

Cand a reusit directorul sa isi scoata muncitorii la lucru si mai ales cand vom aveam o centura a Capitalei, aflati duminica. Tot atunci mergem si pe Transalpina. Pe cand bani pentru centura Bucurestiului nu existau, in varful muntelui se investeau 320 de milioane de euro. Acum drumul e inchis. Alin Goga era directorul departamentului juridic in compania de autostrazi pe vremea cand s-a inceput Transalpina.

Cristian Duica a fost director adjunct al companiei de autotrazi. Este cel care a depus documentele pentru contruirea transalpinei. In documente, anchetatorii spun ca s-au facut falsuri grosolane. Acum, compania de autostrazi este condusa de Narcis Neaga. Este omul care de ani de zile se tot chinuie sa faca autostrada Comarnic-Brasov. Ca sa ne convinga ca pe drumurile noastre se munceste, Narcis Neaga ne-a invitat in control pe Defileul Jiului. Duminica, la "Romania, te iubesc" aflati care este stadiul lucrarilor in defileu si mai ales ritmul in care se lucreaza.

O firma din Spania se ocupa de lucrari aici. Sau ar trebui sa se ocupe. Duminica, aflati cand vor incepe lucrarile la autostrada Sibiu Pitesti si Comarnic Brasov, dar si cum isi jutifica neputinta cei care ar trebui sa se ocupe de drumurile noastre. La "Romania, te iubesc!".

Articol recomandat de sport.ro
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5
Citește și...
Halda de steril care otraveste doua tari.
Halda de steril care otraveste doua tari. "Le-as da ministrilor o lopata, sa curate dupa ce bate vantul aici"

La Moldova Noua, in urma unor politici gresite, exploatarea de cupru din zona a fost abandonata. In zilele secetoase, vantul ridica in aer nori de praf care afecteaza in mod direct Moldova Noua, dar si pe vecinii nostri sarbi.

Castelul bantuit de coruptia din justitie. Romania risca sa ramana fara unul dintre cele mai importante centre culturale
Castelul bantuit de coruptia din justitie. Romania risca sa ramana fara unul dintre cele mai importante centre culturale

SECRETELE CASTELULUI ARCUS. In Covasna, de peste un deceniu justitia romana nu reuseste sa faca dreptate in cazul unui castel.

O nava care trebuia sa ajunga la fier vechi descopera acum zacaminte de gaze in Marea Neagra si prezice cutremurele
O nava care trebuia sa ajunga la fier vechi descopera acum zacaminte de gaze in Marea Neagra si prezice cutremurele

LABORATORUL DIN MAREA NEAGRA. Vom cunoaste povestea ultimei nave din flota de pescuit oceanic: Mare Nigrum, un laborator plutitor care ar putea rivaliza cu ambarcatiunile de cercetare similare din tari cu traditie.

Recomandări
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare

A început votul în diaspora pentru alegerile prezidențiale. Românii din străinătate au la dispoziție trei zile pentru a-și alege președintele.

Cod roșu şi portocaliu de viscol în mai multe județe. O porțiune din A1 a fost închisă. Rafale puternice de vânt
Cod roșu şi portocaliu de viscol în mai multe județe. O porțiune din A1 a fost închisă. Rafale puternice de vânt

În mai multe zone din țară se circulă cu dificultate, vineri. În județele. ANM a emis cod roșu și portocaliu de viscol pe parcursul zilei în mai multe zone. Este de asemenea în vigoare și o avertizare de vânt puternic.

Supraconsumul și poluarea cu microplastice ne omoară cu zile. “Consumăm toți echivalentul unei cărți de credit pe săptămână”
Supraconsumul și poluarea cu microplastice ne omoară cu zile. “Consumăm toți echivalentul unei cărți de credit pe săptămână”

Supraconsumul și poluarea cu microplastice au ajuns la niveluri atât de mari încât “fiecare dintre noi consumăm echivalentul unei cărți de credit pe săptămână”.