Cum se lucreaza pe santierul unei sosele din Romania. "Mobilizare de 120%" cu muncitori care dau frunzele si racaie pamantul
Echipa „Romania, te iubesc!” a plecat impreuna cu directorul CNADNR sa vada cum se lucreaza la unul dintre cele mai importante drumuri care strabat tara noastra
Bumbesti – Petrosani: un drum de 30 si ceva de kilometri lungime, care traverseaza Carpatii. Un adevarat cosmar pentru soferi. De ani de zile se tot lucreaza la aceasta sosea. Acum, insa, este anuntat un control de la Bucuresti. Asa ca pe drum e agitatie mare. Fiecare isi gaseste ceva de lucru, fiecare isi face ceva de treaba. Unii dau cu tesla in perete, altii stau si se uita la echipa de filmare, un muncitor racaie printre pietre. Ca sa fie frumos la control.
O firma din Spania a castigat licitatia pentru lucrarile de aici, dar n-a facut mare lucru. De cand a ajuns in fruntea CNADNR, Narcis Neaga s-a tot chinuit sa ii convinga pe spanioli sa munceasca. Fara prea mari rezultate. Abia spaniolii pare ca s-au pus pe treaba. In asteptarea controlului de la Bucuresti, 140 de oameni au fost insirati pe tot drumul.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
E un drum care se repara din fonduri europene. Unii racaie pamantul cu lopata. Altii coloreaza cu vopsea. Unul bate un tarus. Altul da frunzele. Si in tot acest timp oamenii asteapta la zecile de semafoare instalate pe toata valea. Se plang ca fac 30 de kilometri intr-o ora.In capatul drumului, echipa „Romania, te iubesc!” l-a intalnit pe directorul de investitii din Compania de Autostrazi, Stefan Ionita. E multumit de cum se lucreaza. Spune ca mobilizare este de 120 la suta si ca au fost scosi la lucru si detinuti din inchisoare.
In tot santierul sunt in total 4 spanioli. Ingineri si manageri. Din cauza ca sunt catolici si sarbatorile lor ju au coincis cu cele ortodoxe, toata primavara au fost pauze. Si aceasta este reteta dupa care se construiesc si repara drumurile noastre. Situtatia e bine cunoscuta in Compania de drumuri, unde autoritatile spun ca Romania „este ca o statiune de odihna” pentru firmele de constructii.
Sursa: Pro TV
Etichete: santier, fonduri europene, drumuri, petrosani, sosea, autostrazi, bumbesti, cnadnr,
Dată publicare:
07-06-2015 18:00