Facebook atrage mai multi tineri in prime-time decat cele mai importante televiziuni - studiu

Facebook

Facebook, cea mai mare retea de socializare din lume, atrage mai multe persoane cu varsta cuprinsa intre 18 si 24 de ani, in timpul orelor din prime-time, decat oricare dintre cele mai importante patru retele de televiziune, scrie bloomberg.com.

Conform studiului, jumatate dintre tinerii cu varste intre 18 si 24 de ani, care detin atat televizoare, cat si computere, acceseaza reteaua de socializare Facebook intre orele 20.00 si 23.00, in timpul saptamanii, potrivit Nielsen.

In schimb, cele patru televiziuni incluse in acest studiu atrag intre 37 si 43% din aceste persoane tinere. Nielsen a refuzat sa precizeze care sunt retelele de televiziune pe care le-a inclus in acest studiu, care a fost comandat companiei Nielsen de Facebook.

Acesta este primul studiu important care compara "audienta" Facebook cu cea a televiziunilor, furnizandu-le advertiserilor informatii cu privire la utilizatorii celor doua tipuri de platforme. Informatiile furnizate de acest studiu sunt favorabile Facebook in contextul luptei pe care o duce compania pentru a sparge monopolul detinut de retelele de televiziune in privinta bugetelor din publicitate.

Totodata, Facebook planuieste sa vanda spatiu publicitar in stilul reclamelor difuzate de televiziuni, in valoare totala de 2,5 milioane de dolari pe zi, potrivit unor surse apropiate companiei.

Citește și
„Pare să vrea să se asigure că va începe cel de-al treilea război mondial”. Fiul lui Donald Trump, reacție dură

"Datele oferite de acest studiu schimba felul in care advertiserii ne privesc in momentul de fata", a declarat Fred Leach, Head of Measurement Research la Facebook, intr-un interviu.

"Acestia obisnuiau sa se gandeasca la Facebook ca la o nisa, atunci cand isi stabileau bugetele de marketing. Insa aceste noi date demonstreaza ca Facebook este o piesa foarte importanta care le poate furniza audienta", a mai spus Fred Leach.

Pe de alta parte, in timpul zilei, Facebook are o si mai mare audienta comparativ cu cea a celor patru televiziuni, potrivit aceluiasi studiu. Facebook atrage peste jumatate din persoanele cu varsta cuprinsa intre 18 si 44 de ani. Niciuna din cele patru televiziuni incluse in acest studiu nu atrage mai mult de 40% din persoanele din aceasta grupa de varsta.

"De-a lungul unei zile lucratoare, cele mai multe persoane nu au in fata lor un televizor (la care sa se poata uita, n.r.)", a mai spus Fred Leach. Facebook nu are insa un succes la fel de mare in randul persoanelor mature, in prime-time.

In acest interval orar, Facebook atrage doar 48% dintre persoanele cu varsta cuprinsa intre 35 si 44 de ani, in timp ce fiecare din televiziunile incluse in studiu poate sa atraga peste 65% din telespectatorii din aceasta grupa de varsta. Studiul Nielsen nu precizeaza timpul petrecut de utilizatorii retelei de socializare Facebook.

De asemenea, studiul nu furnizeaza informatii despre alte retele de socializare, precum Twitter. Totusi, Nielsen planuieste sa furnizeze in acest an si informatii despre numarul persoanelor care utilizeaza reteaua de microblogging Twitter in timp ce se uita la televizor.

Din actualul studiu a rezultat o suprapunere a celor doua activitati: privitul la televizor si verificatul contului de Facebook. "Multi oameni vorbesc pe Facebook despre show-urile TV la care se uita chiar in timpul in care se afla pe reteaua de socializare", a mai spus Fred Leach.

El a precizat ca acest lucru reprezinta o oportunitate pentru advertiseri, ale caror mesaje pot astfel sa ajunga de mai multe ori la consumatori.

Articol recomandat de sport.ro
”Scandalos!” Kosovarii au ”explodat” după ce au văzut ce scrie în raportul meciului România - Kosovo
”Scandalos!” Kosovarii au ”explodat” după ce au văzut ce scrie în raportul meciului România - Kosovo
Citește și...
Iohannis, la Innovation Labs: Digitalizarea scăzută a economiei şi a administraţiei este o realitate
Iohannis, la Innovation Labs: Digitalizarea scăzută a economiei şi a administraţiei este o realitate

Klaus Iohannis a declarat luni seară, la Innovation Labs 2018, că sectorul digital este o componentă vitală pentru dezvoltarea României, dar că, în pofida evoluţiei României în domeniul IT, nu stăm foarte bine la capitolul competenţelor digitale.

Experți și antreprenori vor prezenta viziunea lor despre viitorul tehnologiei la iCEE.fest 2018
Experți și antreprenori vor prezenta viziunea lor despre viitorul tehnologiei la iCEE.fest 2018

Experți în transformarea digitală, antreprenori de succes pe plan global, autori de filme si cărți cunoscute vor prezenta viziunea lor despre viitorul tehnologiei la iCEE.fest 2018

iLikeIT. Jocurile săptămânii
iLikeIT. Jocurile săptămânii

George Buhnici vine cu recomandări de jocuri interesante pentru weekend.

Recomandări
EXCLUSIV. Reacția lui Marcel Ciolacu în scandalul zborurilor plătite de Nordis: „Nu am văzut până acum un astfel de document”
EXCLUSIV. Reacția lui Marcel Ciolacu în scandalul zborurilor plătite de Nordis: „Nu am văzut până acum un astfel de document”

Cu șase zile până la primul tur al alegerilor prezidențiale, este din nou scandal pe scena politică. Președintele Senatului, Nicolae Ciucă, președinta USR, Elena Lasconi, și Mircea Geoană îi cer demisia premierului Marcel Ciolacu.

Fost consilier pentru securitate din SUA, despre rachetele cu rază lungă: Este o decizie corectă, dar mă tem că e prea târziu
Fost consilier pentru securitate din SUA, despre rachetele cu rază lungă: Este o decizie corectă, dar mă tem că e prea târziu

"Rachetele vor vorbi de la sine", spune liderul ucrainean Volodimir Zelenski, după ce președintele Joe Biden a dat undă verde Kievului să folosească rachete americane cu rază lungă de acțiune pentru a lovi în interiorul Rusiei.

Un anunț care oferea spre închiriere o cabană din Brașov, de Revelion, cu 5.000 lei, s-a dovedit a fi total altceva
Un anunț care oferea spre închiriere o cabană din Brașov, de Revelion, cu 5.000 lei, s-a dovedit a fi total altceva

Escrocii profită din nou de neatenția, graba, ori naivitatea oamenilor pentru a-i păcăli cu anunțuri false de cazare.