Ce s-a intamplat cu noul design de la Facebook promis de Mark Zuckerberg din martie
In luna martie a acestui an, Mark Zuckerberg prezenta intr-o conferinta de presa o schimbare majora la Facebook.
Acesta promitea pentru userii de Facebook de pe Desktopuri ca vor avea parte de o experienta mult mai apropiata de cea de mobil.
VEZI SI: Surpriza pentru toti romanii care au cont pe Facebook. Ce nu stiau pana acum
Alegeri 2024
21:23
Ciolacu reafirmă că, dacă este ales preşedinte, l-ar desemna premier pe Bolojan şi că îşi doreşte o coaliţie cu PNL
20:58
Marcel Ciolacu este favorit clar pentru câștigarea alegerilor pe platforma pe care s-a pariat masiv în favoarea lui Trump
17:04
Cum văd străinii alegerile prezidențiale din România. ”De 20 de ani trebuie să alegem răul cel mai mic”
16:02
George Simion, președintele AUR, a votat la Roma: „Vin aici să votez din respect pentru toţi românii”
In acel moment, 1% dintre utilizatorii de Facebook au avut posibilitatea sa se inscrie pe o lista de testare, acestia primind noul design de Facebook, pentru care au dat note si au precizat problemele.
Business Insider scrie ca feedback-ul primit de Mark Zuckerberg din partea utilizatorilor a fost atat de prost incat a renuntat definitiv la proiect, urmand ca abia in 2014 sa regandeasca un nou design cu totul schimbat fata de cel pe care il stim astazi.