Burberry si Google au prezentat o tehnologie ce permite utilizatorilor sa trimita saruturi virtuale
Companiile Burberry si Google au prezentat intr-o campanie recenta o tehnologie ce permite utilizatorilor sa inregistreze si sa expedieze saruturi virtuale oricarei persoane din lume, cu ajutorul telefonului mobil sau al unei camere web.
Serviciul a fost lansat la inceputul acestui an, insa el a fost facut cunoscut publicului larg abia acum, dupa ce a fost utilizat de actrita Sienna Miller intr-o campanie Burberry, in care apare si logodnicul ei, Tom Sturridge.
Utilizatorul trebuie sa se conecteze pe platforma dedicata de Burberry acestei aplicatii - Kisss.Burberry.com -, sa isi tuguie buzele si sa sarute ecranul telefonului sau mobil. Noua aplicatie preia forma buzelor din acel sarut si o transforma in imaginea unui sarut virtual.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Imaginea este apoi digitalizata si poate fi expediata oricarui utilizator din lume pe e-mail sau prin intermediul platformelor Google +, Facebook si Twitter.
Utilizatorii au chiar posibilitatea de a-si colora "sarutul virtual" cu un ruj de buze, tot virtual, in nuanta preferata. Odata expediat sarutul virtual, utilizatorul poate sa il urmareasca "zburand" intr-un plic, pe cer, pana in orasul destinatarului, prezentat in 3D cu ajutorul tehnologiei Google Earth.
Tehnologia a fost folosita in noua campanie "With Love Christmas" a brandului Burberry, considerata punctul culminant al unui intreg an care celebreaza romantismul.