Cabral, cu febra mare la spital, in vacanta!

Cabral la Castelul Sesimbra

Cabral, prezentatorul “Povestirilor de noapte”, difuzate de luni pana joi, de la ora 22.30, ACASA si iubita lui, Andreea Patrascu au petrecut o vacanta frumoasa in Portugalia, dar si plina de peripetii.

Peripetiile au inceput dinainte de plecarea din Romania. Cabral s-a ales cu o infectie puternica in gat si febra: “Cu doua zile inainte sa plec m-am procopsit cu un microb in gat. S-a transformat intr-o infectie din aia de zile mari si m-a luat fix in aeroport”, povesteste Cabral.

Medicamentele pe care le-au cumparat de la farmacie nu si-au facut efectul, astfel incat vedeta a fost nevoita sa ajunga la medic. “Intr-un tarziu a incercat doctorul (al treilea) o chestie care a dat roade si m-a lasat febra, am reusit sa si mananc ceva si am luat-o spre bine. Si-apoi a urmat o vacanta frumusica, cu vreme buna si fara febra!” povesteste Cabral pe blog-ul lui.

Intre drumurile la farmcii si spital, cei doi indragostiti au reusit sa se relaxeze si sa se bucure de peisajele pitoresti: “Portugalia e frumoasa. Un amestec de vechi si nou, o atmosfera misto, locuri pline de farmec. Terase mici si cochete, cafelute de tot felul, influente ale altor culturi, si multi turisti” spune Cabral.

Andreea a fost cucerita de farmecul stradutelor vechi din Lisabona: “Vara aceasta ne-am dorit mult sa ne petrecem concediul intr-o statiune litorala. Am luat initial in calcul ofertele pentru Egipt, Malta si Portugalia, hotarandu-ne intr-un final sa calatorim in Portugalia, tara in care nu mai fusesem niciodata. Am colindat Lisabona in lung si in lat, am vizitat mult, dar am petrecut cateva zile frumoase si relaxante si la plaja. In plus, am fost la curent cu toate meciurile de fotbal de la Campionatul Mondial, incheiandu-ne mereu seara la vreo terasa in fata televizorului. Acum ne-am intors cu forte proaspete”.

Citește și
Litoral
Grevele din Grecia ar putea ridica turismul din...Romania
„Păpușa de fier a lui Putin” explică propaganda Kremlinului: „Nu contează ce se întâmplă cu adevărat”

Telespectatorii il pot urmari pe Cabral, cu bateriile incarcate dupa o vacanta inedita, in emisiunea “Povestiri de noapte”, de luni pana joi de la 22.30, ACASA.

Articol recomandat de sport.ro
Luptător MMA, suspendat pe viață și bătut de fani, după ce a atacat o fată de ring | VIDEO
Citește și...
Premiera. Subteranele de la Colosseum vor fi deschise publicului

Italienii deschid marelui public si sectiuni din Colosseum, care au fost inchise pana acum. Timp de 2000 de ani nimeni nu a mai intrat acolo, cu exceptia muzeografilor si a arheologilor.

Grevele din Grecia ar putea ridica turismul din...Romania

In timp ce Grecia, o destinatie de vis, se lupta sa nu-si piarda turistii, Romania ar putea avea norocul cel de pe urma. Adica, exista sansa sa vina la noi multi dintre vesticii care se tem de grevele de la Atena.

Asa arata piscina unui hotel de 4 miliarde de dolari. Ti se taie respiratia

Daca pana acum am mai vazut hoteluri super luxoase, piscina de la ultimul etaj a acestuia este incredibila. Niciunul dintre cei care au incercat-o deja nu ne-a povestit senzatia care l-a incercat dar privind aceste fotografii parca ai inota spre orizont.

Recomandări
Ce ar fi cerut vehement Cătălin Cîrstoiu în ședința coaliției care l-a „descalificat” din cursă. Informații din culise

După 15 ore de discuții, liderii PNL și PSD au renunțat la candidatul comun Cătălin Cîrstoiu pentru Primăria Generală a Capitalei. Cătălin Cîrstoiu nu a vrut să renunțe, ba chiar ar fi cerut și garanții.

Israelul a bombardat din nou Fâșia Gaza, într-unul dintre cele mai puternice atacuri

Israelul a bombardat în timpul nopţii de luni spre marți nordul Fâşiei Gaza, într-unul unul dintre cele mai puternice atacuri din ultimele săptămâni.

Prima reacție a lui Nicușor Dan, după ce a aflat de Firea: ”Într-o societate normală .. nu ar mai trebui să deschidă gura”

Primarul general Nicuşor Dan este de părere că bătălia electorală pentru câștigarea Primăriei Capitalei în 2024 se va da între el şi Cristian Popescu Piedone.