O femeie a rezervat o vacanță de vis în Tenerife alături de familie, însă după doar o oră a avut parte de un șoc
O familie care și-a rezervat o vacanță în Tenerife a avut parte de un șoc atunci când a aflat că hotelul în care trebuia să se cazeze se afla la nouă ore distanță de aeroport.
Mama, din Edinburgh, Scoția, și-a rezervat o excursie în Tenerife alături de soțul ei și de cei doi copii, de 11 și 12 ani, scrie Mirror.
Cei patru așteptau cu nerăbdare prima lor vacanță din ultimii trei ani, însă totul s-a năruit atunci când au aflat că hotelul lor din La Oliva, Fuerteventura, se afla la nouă ore de Aeroportul Tenerife Sud.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Șocul a fost și mai mare atunci când au aflat că nu pot primi banii înapoi după ce au plătit vacanța.
Angajații hotelului la care ar fi trebuit să se cazeze le-au spus că nu le pot oferi o rambursare sau modifica rezervarea, așa că oamenii au fost nevoiți să discute cu companiile aeriene despre orice modificare a zborurilor.
„A fost un pachet de vacanță, așa că mai întâi alegi hotelul și apoi zborurile. Primele opțiuni de zbor au fost de la Edinburgh la Aeroportul Tenerife Sud. Nu am fost niciodată, așa că am presupus că acesta este cel mai apropiat aeroport de hotel. Nu am fost niciodată într-un pachet de vacanță în care să ofere opțiunea de a merge cu mașina de nouă ore la hotel de la aeroport, așa că am făcut rezervarea. Hotelul a spus că este „complet rambursabil””, a povestit mama pentru Edinburgh Live.
„La aproximativ o oră de la rezervare, am verificat distanța de la aeroport până la hotel pentru a putea stabili transportul. Mi-am dat seama că era o călătorie de aproximativ nouă ore cu feribotul între ele”, a mai spus aceasta.
Femeia a explicat că imediat după ce a văzut distanța de nouă ore, a trimis un mesaj către cei de la hotel, iar angajații i-au spus că nu se poate face nimic în acest caz. Apoi i s-a spus că ar putea primi o rambursare completă dacă o anulează ea însăși. În dimineața următoare, mama a vorbit cu Jet2, care i-a spus că nu se poate face nicio rambursare pentru rezervările online.
„Un reprezentant al clienților mi-a spus că toate zborurile lor sunt nerambursabile. Ea a refuzat să mă pună în legătură cu un manager sau să mă ajute să-mi rezolv reclamația. Așa că am închis și am decis că va trebui doar să rezervăm un hotel lângă aeroport”, a mai povestit mama.
După ce Edinburgh Live a contactat reprezentanții hotelului, aceștia au decis să îi acorde femeii un credit cu care a putut să își facă rezervare la un alt hotel.