Afla despre avantajele fitness-ului, cu actrita Adriana Nicolae

12-02-2011 20:33


Stretching, aqua-gym sau dansuri, o femeie insarcinata le poate practica in siguranta sub supravegherea specialistilor. Miscarea in timpul sarcinii are numai beneficii.

De exemplu, previne o greutate excesiva a bebelusului. De avantajele sportului, ne convinge Adriana Nicolae, actrita si antrenor de fitness, care a jucat teatru pana in luna a saptea de sarcina.

Sarcina este cea mai frumoasa perioada din viata unei femei, dar si cea mai grea. Chiar si pentru o persoana sportiva cum este Adriana Nicolae. In primele 3 luni a preferat sa se odihneasca mai mult si s-a abtinut sa faca efort intens, asa cum era obisnuita.

Asadar, dupa fiecare antrenament de forta, stretchingul a fost litera de lege pentru Adriana.

Intr-adevar, exercitiile fizice sunt indicate atat de medici, cat si de kinetoterapeuti. Fie ca vorbim despre gimnastica prenatala, de aerobic, pilates sau aquagym, orice tip de miscare este binevenita.

Sansele de a naste un copil cu o greutate foarte mare scad cu 28% daca mamica face miscare in trimestrele 2 si 3, arata un studiu al cercetatorilor norvegieni. Daca bebelusul are mai mult de 4 kilograme, creste riscul de obezitate pe termen lung. Pe langa tipurile de miscare care se pot face in sala, gimnastica acvatica este si ea ideala, mai ales in trimestrul 3 de sarcina.

Nu este si cazul Adrianei Nicolae, care a luat doar 13 kilograme in greutate. La capitolul pofte, produsele de patiserie au fost pe primul loc, dar nici diminetile cu stari de greata n-au lipsit. In privinta alimentatiei, Adriana a renuntat la cura hiperproteica pe care o urma in fiecare an pentru a se pregati pentru concursul "miss fitness".

Astfel Adriana este perfect pregatita pentru intalnirea cu fetita ei.

Dupa 9 luni cu siguranta va reveni in sala de fitness. Aceasta daca tinem cont de constatarile medicilor. Ei spun ca aceasta este perioada cat dureaza recastigarea siluetei de dinainte de sarcina.

VIDEO PROTVPLUS.RO