Modifica setarile cookie
Toate categoriile

O nouă teorie privind dispariția avionului MH370. Pasagerii au fost asfixiați

O nouă teorie privind dispariția avionului Malaysia Airlines, în urmă cu 5 ani, pe 8 martie 2014, îl are în prim-plan pe căpitanul zborului MH370.

Într-un nou raport publicat de revista The Atlantic, americanul William Langewiesche, un fost corespondent al acestei publicații, își etalează noua teorie.

Imagini din timpul căutărilor avionului în galeria foto

Prieteni ai lui Zaharie Ahmad Shah, căpitanul zborului MH370, au declarat că bărbatul de 53 de ani era depresiv și se simțea singuratic, se angaja în flirturi cu femei tinere pe Facebook, dar fără prea mult succes, și își petrecea timpul liber plimbându-se prin camerele goale din casa sa.

Un prieten apropiat al acestuia este convins că Zaharie Ahmad Shah a fost cel care a prăbușit intenționat aeronava.

Citește și
Malaysia Airlines
Doi britanici pretind că au găsit rămășițele Malaysia Airlines MH370

 

Ce s-a întâmplat cu zborul MH370

 

MH370 a deviat de la traseu la ora locală 1:25 am, la 40 de minute de la decolare. Avionul şi-a schimbat cursul manual si a zburat de-a lungul graniței dintre Thailanda si Malaysia, astfel încât aeronava să nu poata fi observată de radare.

Langewiesche susține că este greu de crezut că o astfel de modificare nu ar fi fost sesizată de cei peste 200 de pasageri. Jurnalistul american susține că, cel mai probabil, pilotul Zaharie Ahmad Shah a depresurizat cabina, pentru a evita orice împotrivire.

Langewiesche citează un inginer electrician din Boulder, Colorado, numit Mike Exner, care a studiat datele de pe radar. Acesta susține că avionul a urcat până la o altitudine de 12.000 de metri, care era aproape de limită. În timpul manevrei, pasagerii ar fi experimentat sentimentul de a fi brusc împinși înapoi în scaun. Exner consideră că motivul urcării la o astfel de altitudine a fost acela de a accelera efectele depresurizării avionului, cauzând incapacitatea rapidă și decesul tuturor în cabină.

"O depresurizare intenționată este cel mai la îndemână mod – și probabil singurul mod – pentru a opri protestul celor din cabina unui avion care urma să rămână în aer multe ore", scrie Langewiesche, care a fost și pilot de meserie.

Măștile de aer furnizează oxigen în jur de 15 minute, la o altitudine sub 4.000 de metri, potrivit The Atlantic, însă zborul MH370 a rămas la o altitudine de 12.000 de metri, pentru cel puțin o oră.

Între timp, Zaharie Ahmad Shah ar fi putut să se folosească de una dintre cele patru măști cu aer care furnizează oxigen mai multe ore, disponibile în cockpit.

Potrivit jurnalistului, cel mai probabil, pasagerii erau asfixiați deja în ultimele minute înainte de prăbușire.

 

Avion dispărut fără urmă de 5 ani

 

Avionul Malaysia Airlines MH370 s-a ”volatilizat” în urmă cu peste cinci ani, cu 239 de persoane la bord - în principal chinezi -, în timp ce asigura o legătură între Kuala Lumpur şi capitala chineză, Beijing.

Nicio urmă a avionului nu a fost găsită în zona de căutare de 120.000 de kilometri pătraţi explorată în sudul Oceanului Indian, în largul Australiei. Căutările maritime, cele mai importante din istorie, au fost întrerupte în ianuarie 2017.

Aproximativ 20 de fragmente descoperite pe litoralul Oceanului Indian în largul Africii de Est au fost identificate. Autorităţile au afirmat că ele provin probabil sau cu siguranţă din aeronavă. Însă aceste descoperiri nu au permis să se elucideze misterul.

 

Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din lume!  

CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!

Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon! 

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult