(P) TOȚI antreprenorii români trebuie să știe ASTA! Află ce să schimbi pentru ca afacerea ta să evolueze!

advertorial

Deoarece trăiesc într-un context economic și politic instabil, antreprenorilor din România, mai ales color mici și mijlocii, le este din ce în ce mai greu să ajungă la un nivel de încasări care să le permită să își ducă afacerea la un alt nivel.

Totuși, unele probleme în calea progresului apar din cauza greșelilor pe care le fac, poate fără să își dea seama, deținătorii de afaceri din țară. Care sunt aceste erori și cum pot fi depășite?

Trei lucruri pe care antreprenorii din România trebuie să le schimbe ACUM!

 

•  Metodele de promovare

Desigur, cea mai recompensatoare metodă de promovare a unei afaceri este aceea bazată pe recomandări, „din vorbă în vorbă”. În secolul nostru, însă, dacă vrei ca afacerea ta să înflorească, trebuie să abordezi modalități de promovare noi, metode cu care nu ești foarte bine familiarizat. Promovarea online, pe rețelele de socializate sau prin reclame care apar în motoarele de căutare, este o armă pe care multe companii o folosesc cu succes în favoarea lor.

Citește și
p
(P) Cum să te bucuri de magia cumpărăturilor de sezon în mod responsabil și echilibrat, protejându-ți viitorul financiar

Un sistem de promovare și mai eficient în prezent este cel prin SMS-uri. Poți apela la ajutorul celor de la SMSO, o companie care își propune să vină în ajutorul antreprenorilor. Le pune acestora la dispoziție o platformă intuitivă și ușor de folosit prin care pot să își ducă afacerea direct în telefonul potențialilor clienți. Deoarece lumea este mai dispusă să își verifice mesajele decât să vadă o reclamă online, această formă de promovare se dovedește a avea rezultate uimitoare.


 

•  Personalul fără perspectivă

Uneori, este nevoie să îți asumi riscuri pentru a obține rezultate mai bune. Nu te poți aștepta să aplici aceleași metode învechite de promovare și aceleași tehnici de vânzare, iar apoi să obții efecte diferite. Dacă nu ești tu administratorul afacerii tale, alege o persoană care are curajul de a aduce lucruri noi. De obicei, generația mai tânără are o viziune mai îndrăzneață, dar cunoaște și metodele pentru a duce afacerea ta chiar peste hotare.

Dacă persoanele cu care lucrezi nu sunt dispuse să facă alegeri în vederea progresului, este timpul să te gândești serios la înlocuirea lor.

•  Publicul țintă

Foarte multe afaceri din România încă nu au un public țintă. Noile generații care vor constitui viitori clienți, alcătuiesc o societate aparte, diferită de cea cu care am fost obișnuiți. Prăpastia dintre principiile, gusturile și nevoile persoanelor de pretutindeni este din ce în ce mai mare. În acest context, afacerile care nu vizează o anumită categorie demografică, cu alte cuvinte nu sunt nișate, riscă să fie înghițite de giganții comerciali, care par a fi de neoprit.

Ce poți face? Alege o categorie demografică specifică și adaptează-ți produsele sau serviciile pentru aceasta. Poate fi vorba despre tineri care sunt interesați de un stil de viață cu mai puțină risipă sau părinți singuri care au nevoie de un ajutor extra pentru a se achita cu brio de responsabilități. Acestea sunt doar exemple, dar faptul că tu oferi ceva ce le satisface o necesitate care a fost ignorată până acum, îi va atrage cu siguranță.

Urmează curajos aceste sfaturi și fii receptiv la schimbările ce apar în fiecare zi! Implementează-le pe cele care consideri că îți sunt potrivite, în urma unei analize amănunțite, deoarece ele pot să te ajute să îți dezvolți armonios afacerea.
 

Articol recomandat de sport.ro
GALERIE FOTO Cele trei stadioane pe care poate juca România la Cupa Mondială din 2026
GALERIE FOTO Cele trei stadioane pe care poate juca România la Cupa Mondială din 2026

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Cum să te bucuri de magia cumpărăturilor de sezon în mod responsabil și echilibrat, protejându-ți viitorul financiar
(P) Cum să te bucuri de magia cumpărăturilor de sezon în mod responsabil și echilibrat, protejându-ți viitorul financiar

Fiecare sfârșit de an vine cu o perioadă intensă de cumpărături. Startul este dat de Black Friday, când reducerile și ofertele apar la tot pasul, iar tentația de a pune în coș cât mai multe produse este extrem de mare.

(P) DraculaLand – cea mai mare destinație de entertainment din Europa, la doar 20 de minute de București
(P) DraculaLand – cea mai mare destinație de entertainment din Europa, la doar 20 de minute de București

România intră pe harta marilor destinații mondiale de divertisment.  

(P) Kaufland susține prima ediție a Galei Timp pentru Bine – 300.000 de euro pentru cauze sociale și sportive
(P) Kaufland susține prima ediție a Galei Timp pentru Bine – 300.000 de euro pentru cauze sociale și sportive

Kaufland România a susținut prima ediție a Galei „Timp pentru Bine”, un eveniment caritabil ce a strâns 300.000 de euro pentru cauze sociale și sportive.  

Recomandări
Responsabili americani transmit Europei: Fără întărirea apărării până în 2027, SUA pot renunța la unele mecanisme NATO
Responsabili americani transmit Europei: Fără întărirea apărării până în 2027, SUA pot renunța la unele mecanisme NATO

Responsabilii americani i-au avertizat pe omologii europeni că, dacă nu-și consolidează până în 2027 capacitățile defensive, Statele Unite își vor sista participarea la anumite mecanisme de apărare ale NATO.

Căldură gratis în calorifere, trafic rutier ”ca afară” sau case pentru tineri. Ce promit candidații la Primăria Capitalei
Căldură gratis în calorifere, trafic rutier ”ca afară” sau case pentru tineri. Ce promit candidații la Primăria Capitalei

Energie termică gratis, fluidizarea traficului rutier sau locuințe pentru tineri. ȘtirileProTv.ro vă prezintă cele mai importante promisiuni electorale ale candidaților la alegerile pentru Primăria Capitalei, care sunt organizate în 7 decembrie 2025.

Criza apei i-a costat pe locuitorii din Prahova și Dâmbovița 120.000 euro pe zi. Restaurante și afaceri, forțate să caute apă
Criza apei i-a costat pe locuitorii din Prahova și Dâmbovița 120.000 euro pe zi. Restaurante și afaceri, forțate să caute apă

Criza apei din Prahova și Dâmbovița se îndreaptă spre o posibilă soluționare. Premierul Ilie Bolojan a anunțat că vineri seară alimentarea cu apă va fi reluată treptat, dar a avertizat că apa nu va fi deocamdată potabilă.