(P) TOȚI antreprenorii români trebuie să știe ASTA! Află ce să schimbi pentru ca afacerea ta să evolueze!

advertorial

Deoarece trăiesc într-un context economic și politic instabil, antreprenorilor din România, mai ales color mici și mijlocii, le este din ce în ce mai greu să ajungă la un nivel de încasări care să le permită să își ducă afacerea la un alt nivel.

Totuși, unele probleme în calea progresului apar din cauza greșelilor pe care le fac, poate fără să își dea seama, deținătorii de afaceri din țară. Care sunt aceste erori și cum pot fi depășite?

Trei lucruri pe care antreprenorii din România trebuie să le schimbe ACUM!

 

•  Metodele de promovare

Desigur, cea mai recompensatoare metodă de promovare a unei afaceri este aceea bazată pe recomandări, „din vorbă în vorbă”. În secolul nostru, însă, dacă vrei ca afacerea ta să înflorească, trebuie să abordezi modalități de promovare noi, metode cu care nu ești foarte bine familiarizat. Promovarea online, pe rețelele de socializate sau prin reclame care apar în motoarele de căutare, este o armă pe care multe companii o folosesc cu succes în favoarea lor.

Citește și
„Va fi o perioadă îngrozitoare în Ucraina și pentru Occident”. Avertismentul unui general despre războiul din Ucraina

Un sistem de promovare și mai eficient în prezent este cel prin SMS-uri. Poți apela la ajutorul celor de la SMSO, o companie care își propune să vină în ajutorul antreprenorilor. Le pune acestora la dispoziție o platformă intuitivă și ușor de folosit prin care pot să își ducă afacerea direct în telefonul potențialilor clienți. Deoarece lumea este mai dispusă să își verifice mesajele decât să vadă o reclamă online, această formă de promovare se dovedește a avea rezultate uimitoare.


 

•  Personalul fără perspectivă

Uneori, este nevoie să îți asumi riscuri pentru a obține rezultate mai bune. Nu te poți aștepta să aplici aceleași metode învechite de promovare și aceleași tehnici de vânzare, iar apoi să obții efecte diferite. Dacă nu ești tu administratorul afacerii tale, alege o persoană care are curajul de a aduce lucruri noi. De obicei, generația mai tânără are o viziune mai îndrăzneață, dar cunoaște și metodele pentru a duce afacerea ta chiar peste hotare.

Dacă persoanele cu care lucrezi nu sunt dispuse să facă alegeri în vederea progresului, este timpul să te gândești serios la înlocuirea lor.

•  Publicul țintă

Foarte multe afaceri din România încă nu au un public țintă. Noile generații care vor constitui viitori clienți, alcătuiesc o societate aparte, diferită de cea cu care am fost obișnuiți. Prăpastia dintre principiile, gusturile și nevoile persoanelor de pretutindeni este din ce în ce mai mare. În acest context, afacerile care nu vizează o anumită categorie demografică, cu alte cuvinte nu sunt nișate, riscă să fie înghițite de giganții comerciali, care par a fi de neoprit.

Ce poți face? Alege o categorie demografică specifică și adaptează-ți produsele sau serviciile pentru aceasta. Poate fi vorba despre tineri care sunt interesați de un stil de viață cu mai puțină risipă sau părinți singuri care au nevoie de un ajutor extra pentru a se achita cu brio de responsabilități. Acestea sunt doar exemple, dar faptul că tu oferi ceva ce le satisface o necesitate care a fost ignorată până acum, îi va atrage cu siguranță.

Urmează curajos aceste sfaturi și fii receptiv la schimbările ce apar în fiecare zi! Implementează-le pe cele care consideri că îți sunt potrivite, în urma unei analize amănunțite, deoarece ele pot să te ajute să îți dezvolți armonios afacerea.
 

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Farul - Sepsi, întrerupt din cauza scandărilor xenofobe! Cum a reacționat Hagi
NEWS ALERT Farul - Sepsi, întrerupt din cauza scandărilor xenofobe! Cum a reacționat Hagi

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Ediția a doua a Festivalului Suflet de România a adus tot ce ne face bine pe Domeniul Regal Săvârșin
(P) Ediția a doua a Festivalului Suflet de România a adus tot ce ne face bine pe Domeniul Regal Săvârșin

În weekend, festivalul Suflet de România a oferit participanților ocazia să călătorească într-un sat atemporal, în vremea șezătorilor de altădată.

(P) Premieră SGR la East European Comic Con: prima colectare automată în cadrul unui eveniment de amploare
(P) Premieră SGR la East European Comic Con: prima colectare automată în cadrul unui eveniment de amploare

RetuRO, alături de organizatorul evenimentului, de TOMRA și Jerry’s Pizza, a organizat prima colectare automată a ambalajelor SGR în cadrul unui eveniment de mari dimensiuni, la East European Comic Con, desfășurat între 19 - 21 aprilie la Romexpo.

 

Cărămidă cu cărămidă, proiectul Grivița 53 prinde contur existențial. Dar mai e nevoie de ctitori...
Cărămidă cu cărămidă, proiectul Grivița 53 prinde contur existențial. Dar mai e nevoie de ctitori...

După opt ani, Grivița 53 – primul teatru construit de la zero de comunitate - începe să se vadă. Parterul teatrului, sala mare și etajul 1 sunt gata (la roșu), urmând ca până la sfârșitul lunii mai să fie finalizată integral structura.

Recomandări
Românii abia dacă apucă 10 ani de pensie. Ce speranță de viață avem față de Europa: ”Trăim vremuri grele”
Românii abia dacă apucă 10 ani de pensie. Ce speranță de viață avem față de Europa: ”Trăim vremuri grele”

Speranța de viață a crescut cu un an în ultima vreme în țara noastră, dar tot ne aflăm la coada clasamentului european.  

Purtătorul de cuvânt al PNL: După 9 iunie se decide dacă va fi modificată data alegerilor prezidențiale
Purtătorul de cuvânt al PNL: După 9 iunie se decide dacă va fi modificată data alegerilor prezidențiale

Purtătorul de cuvânt al PNL, Ionuţ Stroe, a afirmat vineri seara că după alegerile din 9 iunie se va discuta la nivelul coaliţiei de guvernare dacă va fi modificată data alegerilor prezidenţiale.

Rezultate finale în cazul fetiței de 4 ani și a bunicii moarte după ce au mâncat pește. O bacterie comună le-a adus sfârșitul
Rezultate finale în cazul fetiței de 4 ani și a bunicii moarte după ce au mâncat pește. O bacterie comună le-a adus sfârșitul

Fetița de 4 ani și bunica ei moarte în Călărași după ce au mâncat pește și mici și-au găsit sfârșitul din cauza unor bacterii comune, care se găsesc peste tot în jurul nostru, potrivit rezultatelor finale de laborator ale DSVSA Călărași.