(P) Ne bucurăm de cel mai interesant campionat de fotbal intern din ultimii zeci de ani. Cum s-a modificat topul favoritelor
Noul sezon fotbalistic din Superliga a venit cu multe surprize, iar Farul și Rapid s-au instalat în fruntea clasamentului, în timp ce FCSB este pe loc de baraj după disputarea primelor 11 etape.
Cum s-a modificat topul favoritelor în Superliga după primele 11 etape
În clasament, Farul și Rapid se află în frunte cu 24 de puncte, urmate de nou-promovata Hermannstadt, care are doar două puncte mai puțin, dar și o restanță cu CFR Cluj, echipa de pe locul 4. Universitatea Craiova este pe locul 5, iar Petrolul, o altă nou-promovată, este pe poziția a șasea.
La capitolul dezamăgiri, de departe poate fi inclusă FCSB. Echipa lui Nicolae Dică este abia pe locul 14, cu 8 puncte acumulate în 9 partide disputate. Roș-albaștrii au două restanțe de disputat, în deplasare la FC Botoșani și acasă cu CFR Cluj. Chiar și așa, parcursul este mult sub așteptări, cu o singură victorie, contra celor de la Chindia.
În aceste condiții, dacă ne uităm pe portalurile de ponturi pariuri Superliga putem observa că și cotele pentru favorite s-au modificat considerabil față de startul sezonului.
• CFR Cluj 1.65 (2.35 la start)
• FCSB 8.50 (3.50 la start)
• U Craiova 8.00 (6.00 la start)
• Rapid 9.00 (20.00 la start)
• Farul 13.00 (20.00 la start)
În acest moment, CFR Cluj este văzută în continuare cu prima șansă, dar cota sa a mai scăzut față de startul sezonului. Ardelenii au cota 1.65, față de 2.35 cât aveau înaintea primei runde. În schimb, FCSB nu mai este a doua favorită, ci e văzută cu șansa a treia, cu cota 8.50. La startul sezonului, FCSB avea o cotă mult mai mică, 3.50.
Pe de altă parte, Universitatea Craiova este a doua favorită, cu cota 8.00. Oltenii aveau 6.00 la startul sezonului. Cât privește Rapid, una dintre revelațiile acestui sezon, are cota 9.00 și este a patra favorită. Înainte de startul sezonului, formația lui Adrian Mutu avea cota 20.00. Cât privește șansele celor de la Farul, la startul sezonului cota formației lui Gică Hagi era 20.00, iar acum este 13.00.
Farul lui Hagi, cea mai ofensivă formație din Superliga
Formația lui Gică Hagi are un parcurs excelent și a înregistrat 7 victorii, 3 remize și o singură înfrângere, contra celor de la Universitatea Craiova. Trupa "Regelui" impresionează în mod deosebit prin jocul ofensiv, iar Denis Alibec pare un jucător renăscut de la transferul la Farul. Astfel, constănțenii au marcat nu mai puțin de 22 de goluri.
Sepsi este echipa cu al doilea cel mai bun atac, cu 18 reușite, cu mențiunea că 7 dintre acestea au fost reușite în ultima rundă, contra celor de la FC Botoșani. Pe locul trei în topul celor mai ofensive echipe se află CFR Cluj, cu 16 goluri, chiar dacă ardelenii au două meciuri mai puțin disputate. În schimb, FCSB are doar 11 goluri marcate, iar plecarea lui Florin Tănase se resimte din plin.
Cel mai bun atac după primele 11 etape
1. Farul 22 goluri
2. Sepsi 18 goluri
3. CFR Cluj 16 goluri
Cât privește apărarea, cea mai bună defensivă o au cei de la Rapid, cu doar 6 goluri încasate. Cuplul format din Săpunaru și Grigore este la un nivel înalt, iar Rapid are un joc defensiv excelent. Apoi, la acest capitol impresionează și Hermannstadt, o echipă pragmatică ce a primit doar 7 goluri în 10 partide. Pe locul trei în acest top se află Sepsi, cu 8 goluri încasate.
La polul opus, Chindia este echipa cu cea mai slabă apărare, cu 18 goluri primite, urmată de CS Mioveni și FC Botoșani, cu câte 16 goluri, și FCSB și FC Argeș, cu câte 15 goluri încasate. Formația lui Nicolae Dică are mari probleme din acest punct de vedere, în condițiile în care cuplul format din Dawa și Tamm a comis multe greșeli individuale.
Cea mai bună defensivă Superliga
1. Rapid - 6 goluri primite
2. Hermannstadt - 7 goluri primite
3. Sepsi - 8 goluri primite
Cotele publicate în acest articol pot suferi modificări în orice moment. gnttips.ro este deținut de Tipzor Media SRL, companie care are Licență clasa a II-a ONJN, L2160797Y000396, acordată prin decizia ONJN nr.860/28.04.2016.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.